Jaka kosteczka Mitas czy Kenda ????

rychoo rysiek24@WYTNIJ.gazeta.pl

Moja kostka jest w stanie wykonczenia psychicznofizycznego :) ma cale 5 mmn
na srodku ,wiec postanowilem pozegnac ja. Teraz stoje przed wyboremm taniej
ksotki '17'. Mam dwie opcje, tanszy ale niezbyt zachwalany Mitas i o 20 - 30
zl drozsza Kenda, ponoc lepsza od Mitasa. Mial ktos kontakt z tymi oponkami,
co wybrac ??. Moto to ciezke enduro , latam glowmie po lesie ale czasem jakis
piasek sie zaliczy no i jezdze tez asfaltem tak ok 70% teren 30% asfalt.

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

witam.  ja  latam  na kostce mitasa ,  roznica  20  -30  pln  to zadna
roznica ,
pzdr vivaldi  dr  650

rychoo rysiek24@NOSPAM.gazeta.pl

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):

witam.  ja  latam  na kostce mitasa ,  roznica  20  -30  pln  to zadna
roznica ,
pzdr vivaldi  dr  650

latales na Mitasie C-02 ?? jak sie jezdzilo ?? trzyma sie toto terenu
,kostki nie powyrywalo ?? slyszalem ze boczne trzymanie w mitasie jest
slabe, prawda to ??

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

witam. duzo zalezy od  umiejetnosci  jezdzca.   przyznac  trzeba   ze
tez  wazna  jest  rzezba bieznika.  najlepszy  do  terenu  jest  wedlug
mnie  i nie  tylko  opona  z asymetrycznym  bieznikiem  .  nie  kostka
w kostke  ale  na przemian,.  moze lepsza c10
pzdr  vivaldi dr 650

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rychoo" napisa

latales na Mitasie C-02 ?? jak sie jezdzilo ?? trzyma sie toto terenu
,kostki nie powyrywalo ??

*** C-02 + C-05 to najbardziej dlugowieczna kostka z Mitasa ale im bardziej
miekko tym gorzej trzyma a w blocie dosc szybko sie zakleja i dlugo
oczyszcza. Co do jej wyrywania to nawet majac 520 trzeba by sie baaardzo
postarac. Obecnie katuje chyba 3 zestaw C-10+ C-11 i nie mam zastrzezen
oprocz tego ze w sezonie 2 komplety leca lekka raczka.

slyszalem ze boczne trzymanie w mitasie jest
slabe, prawda to ??

*** Na moim amatorskim poziomie w zupelnosci wystarcza. Wiekszasc zalezy od
doboru ustawien zawiasow.
pozdr
Jarecki [KenLee] + DeRat 350 N
www.bbet.prv.pl

rychoo rysiek24@NOSPAM.gazeta.pl

gdzie kupic tanio mitasa ?? slyszalem ze 18 mozna kupic juz od 120 zl , a 17
najtansze ok 160 zeta ( c-02) dlaczego taka roznica cenowa za mniejsza gume
??

kupil bym uzywke ale 17 praktycznie nie ma :/

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rychoo" napisa:

gdzie kupic tanio mitasa ??

*** Ja w Mitasy sie zaopatruje obecnie tutaj:

http://www.jotte.pl/

i jest OK :)

kupil bym uzywke ale 17 praktycznie nie ma :/

*** Wiekszosc enduro i crossow ma z tylu 18" albo 19". Siedemnastki maja
klunkry typu XT , a do nich wlasciciele najczesciej stosuja uniwersalne gumy
E-07, czy E-09. Stad i uzywek malo. Jesli podoba Ci sie C-02 a nie mozesz
jej dostac, to sprobuj sie jeszcze rozejrzec za Trelleborgiem T-754 Ten
Master. To niemal identyczna guma za ten sam pieniadz.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + DeRat 350 N
www.bbet.prv.pl

na górę