Jak uchronic sie przed takimi sytuacjami ?

-=MAKARENA=- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witka !
Kilka lat jezdzilem na GSX600F ce , jednak w tym roku postanowilem zmienic
sprzeta na cos mocniejszego .
Z duzym optymizmem wybralem R1  , jednak po obejzeniu takich filmikow ,
zaczynam troszke wymiekac :-(

http://www.youtube.com/watch?v=Mpqdl6neKu4&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZqcUtx1ioCI&feature=PlayList&p=37926AE470746440&index=9&playnext=2&playnext_from=PL

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

Pozdrawiam :

MAKARENA U

Kobiety, eby si nie znudzi mczyznom, zmieniaj ubrania.
Mczyni, eby si nie znudzi kobietom, zmieniaj kobiety.

Kosiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

-=MAKARENA=- pisze:

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

hm, jecha spokojnie, nie szale od razu i uczy si, jak sprzt reaguje na gaz i hamulec bez gwatownego dozowania adnego z nich?
Przesiadka z GSXF na R1 chyba nie jest tak gwatowna jak swego czasu moja z etezety na efjot;)
--
Kosiek

RadoslawF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 2009-03-16 10:56, Uytkownik -=MAKARENA=- napisa:

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

Nie popisywa si przed kamer.

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

-=MAKARENA=- napisa(a):
Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

A moze GS500E?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

paweł ACE #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

-=MAKARENA=- <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
pytanie jakies takie:-)?
zebym Cie z listy wedkarskiej nie znal pomyslalbym ze podpucha i troll

do rzeczy, wybierz odpowiedni dzien, tzn z pogoda bez deszczu to
najwazniejsze (nie bedzie kolein z woda, prysznoca z Tirow, poslizgow itp),
jak sie jeszcze da dopasowac abys wyjechal z Olsztyna tak kolo 9-11 w sobote
to i problem tloku na drodze mniejszy (wedlug mnie to najbardziej pusty czas
na drodze w jasny dzien), masz zgryz to ruszaj z 2ki zamiast z 1ki, nie
ciagnij po obrotach, inaczej to moto zachowuje sie majac 3 000 obrotow na 5
tym czy 6 biegu niz 12 000 na 2ce i aptekarsko z gazem i redukcjami i tyle...

pawel ACE

TT i ST

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Paweł Andziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

-=MAKARENA=- pisze:

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

Na pewno nie zaszkodzi poczytac o tym, czym jest highside:

http://www.erkom.pl/piotrgpx/tips/tip001.htm

I podejsc do motocykla z respektem. Nie sprawdzac od razu ile poleci, potraktowac trase turystycznie i poleciec sobie spokojnie i z sensownymi predkosciami. Na testowanie sprzeta bedzie jeszcze czas.

Powodzenia

--
ganda
FZR 1000

-=MAKARENA=- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Link mi sie zle wkleil , te drugi to mial byc ten :

http://www.youtube.com/watch?v=Jpoe7Fp9eO4&feature=PlayList&p=37926AE470746440&playnext=1&playnext_from=PL&index=8

:-)

Solo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

-=MAKARENA=- pisze:

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

Bez przesady. To e eran jest mocniejszy od GSXFa wiadomo ale jezdzic sie nim da. Jak nie bedziesz przegina z gazem, hamowaniem na ukach czy skrtach jak w przypadku drugiego linka to nie taki diabe straszny.
Miaem kilka nieciekawych sytuacji, po ktrych musiaem sie zatrzymac co by pikaw uspokoi, ale wasnie dla tego, e troche mnie ponioso.
Dlatego uwaam, e to moto uczy respektu do siebie hiii.

Solo R1

-=MAKARENA=- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sie nim da. Jak nie bedziesz przegina z gazem, hamowaniem na ukach czy

No wlasnie . Problem polega na tym ze GSXF ka byla dosc slaba i mialem
zwyczaj odkrecania na maxa  przy wychodzeniu z zakretu . Martwie sie czy nie
bede robil tego samego przy jezdzie R1 . Przyzwyczajenie jest podobna druga
natura czlowieka :-)

Pozdrawiam :

MAKARENA U

Kobiety, eby si nie znudzi mczyznom, zmieniaj ubrania.
Mczyni, eby si nie znudzi kobietom, zmieniaj kobiety.

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Mon, 16 Mar 2009 14:15:50 +0100) ktos podajacy sie za -=MAKARENA=-
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Odkrecisz tak raz i szybko Ci sie przyzwyczajenia zmienia :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Solo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Klimek pisze:
[...]

Tez mam takie wraenie, e to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic koleg, ktry pewnie z wielk checi ci przyprowadzi moto do odzi.

Solo R1

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Solo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Tez mam takie wraenie, e to bedzie jednorazowe przyzwyczajenie hee
A tak na marginesie to zawsze mozesz poprosic koleg, ktry pewnie z
wielk checi ci przyprowadzi moto do odzi.
Uhm. Np ja :)
W zeszlym roku odbylem jazde testowa na modelu 2007 i dalem rade :)  A
jezdze na takim samym ibryku jak Makarena Chetnie sie przejade jeszcze raz
:)
Tylko nie wiem czy Krzysiek pojdzie na takie rozwiazanie ;)

BartekGSXF
Ave1,8
EL

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "-=MAKARENA=-" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Nie zapierdalac tak? :)
Ty wez sie nie popisuj to bedzie dobrze. Spokojnie, na luziku, doturlasz
sie.

BartekGSX6F
Ave1,8
EL

Rafal K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

-=MAKARENA=- napisa(a):

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

nie zapierdalac

Hugon Von Szpak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
[...]

Kupi

Arni arni@NO.spam

Hugon Von Szpak pisze:
W dniu 16.03.2009 10:56, -=MAKARENA=- pisze:
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic
zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

Kupi Fauk, Singla albo Desmosedici RR i cieszy si lepsz kontol opony w zakrcie.

myslaem ze pod odciciu sikacza juz mnie nikt tak nie rozbawi a tu prosze - ktos prbuje podtrzymac tradycje. Gratuluje refleksu  :)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Power #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Hugon Von Szpak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

[...]

W czym problem? Moe po prostu nie zapierdalaj na pierwszej trasie nowym
moto, tak jak kolesie na pierwszym filmie?? Taki pomys.. ;)) Generalnie
wogle nie zapierdalaja bo bdzie mokro, a nawet jak przeschnie to na drodze
bedzie syf, piach inne takie. Albo poycz lawet za 50 z, 3 pasy za drugie
50 i j przywie? Albo jak youtube cie poszy no to po prostu 600tka ale w
wersji sportowej?

pozdr.
Power
http://www.bikepics.com/members/power997/

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

[...]

Z calym szacunkiem kolego ale chyba sporo trzeba cwiczyc zeby powymiatac tak jak Ci kolesie na filmie.
Wiec jak bedziesz po prostu jechal to gwarantuje, ze nie grozi Ci highside.
A jesli mimo wszystkostaloby sie to polecam:
  http://rzeszuf.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=104&Itemid=43

--
       Tytus
te najszybsze

marider marider@CUT_go2.pl

Na dziendobry musze ja przyprowadzic z Olsztyna do Lodzi 250 km . Co zrobic zeby sie ustrzec przed takimi sytuacjami ?

http://www.youtube.com/watch?v=lsH-bRi6d5w

+ miec troche szczescia w zapasie lub jezdzic nieco wolniej ;)

marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk

olob kowalski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

[...]

przeczytaem wypociny tych wszystkich burakw i stwierdzam e przygupy
niemyslce z was. jeeli wasze wypowiedzi wiadcz o waszym dowiadczeniu to
tragedia i nie ma dziwne e wielu koczy jako dawcy

co do tych sytacji to sprawa jest prosta

jak zachamujesz tylnym i przednim hamulcem na maksa i nie wyrzucisz na luz
to koo tylne co prawda jest zblokowane lecz po puszczeniu hamulca mimo
wszystko zacznie si obraca plus gaz da efekt e bdzie obraca si
szybciej ni koo przednie nawet w polizgu przy hamowaniu
tak wic jeli zahamujesz ty i przd po czym pucisz ty to normalka e
przednie koo stanie si osi obrotu motocykla
eby tego unikn najlepiej kupi moto w ktrym za pomoc jednej dzwigni
operuje si obydwoma hamulcami jednoczenie

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ivam #_USUN_TO_@_USUN_TO_#WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm

"olob kowalski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...
co do tych sytacji to sprawa jest prosta

taaa... dlatego nawet zawodnicy popelniaja tak prosty blad;)

[...]

Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem. Zwlaszcza, ze na pierwszym filmie widac, ze to bylo na wyjsciu z zakretu, na ktorym kazdy powinien hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal i przodem i tylem na maksa.

eby tego unikn najlepiej kupi moto w ktrym za pomoc jednej dzwigni
operuje si obydwoma hamulcami jednoczenie

I koniecznie z ABS, albo najlepiej C-ABS i kontrola trakcji... i poduszkami powietrznymi.

Na drugim poza gleba g* widac, wiec sie nie wypowiadam;)

--
pzdr:
Ivam

ps. BPNSP

olob kowalski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Ivam <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#WYTNIJ-TO-BARDZO-PROSZE-poczta.fm> napisa(a):

> [...]

hamowac i koles, ktory sie wyglebil, zrobil to wlasnie dlatego, ze hamowal
przodem i tylem na maksa.

po czym jak zauway e ulizguje si tylne koo puci tylny hamulec
trzymajac na maksa przedni no i wystrzeli do gry

> [...]

> przednie koo stanie si osi obrotu motocykla

Masz racje mistrzu z wielkim doswiadczeniem.

co do mojego dowiadczenia czyli pewnie iloci kilometrw na moto mam
gwniane dowiadczenie co nie zwalnia mnie z obowizku myslenia :)

"olob kowalski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbcskd$2ah$1inews.gazeta.pl...
co do mojego dowiadczenia czyli pewnie iloci kilometrw na moto mam
gwniane dowiadczenie co nie zwalnia mnie z obowizku myslenia :)

Nie wiem czy go (doswiadczenia) nie masz, czy masz problem z interpretacja tego co widzisz, czy z przekazaniem tego co masz na mysli, ale na pierwszym filmiku koles nie hamowal.

Highside najogolniej powodowany jest utrata przyczepnosci tylnego kola (czy gaz czy hamulec - obojetne) i gwaltownym "chwyceniem" przyczepnosci. Nie wiem jak przedni hampel moglby miec glowne znaczenie (jak to wyczytalem z Twojej wypowiedzi).

Poza tym nie znam maszyny, w ktorej moglbym bezpiecznie zahamowac przednim hamulcem "na maksa" w zakrecie.

--
pzdr:
Ivam

Piotr Chamernik :: CHAMER #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "olob kowalski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci news:hbcr6j$qjh$1inews.gazeta.pl...

jak zachamujesz

zachamowal to on pewnie po tym jak wstal, rzucajac mila wiazanke...
Hamowanie na wyjsciu? Widzisz je tam? Raczej za duzo gazu. Tam sie nie hamuje, ale ja to gowniane doswiadczenie jeszcze mam, to nie wiem... Co zle Ci chodzi ten need for speed.

Piotr Chamernik :: CHAMER
TDM 3VD "Locha"

na górę