Jak si

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mam opory przed gbokim pochyleniem w zakrcie.

Trenowaem dwa razy na torze w Koszalinie. Kilka razy udao mi si przytrze podnkiem, ale moim celem jest pewna siebie jazda w zakrcie w pochyleniu tak gbokim, e podnek bdzie regularnie szorowa.

Czy macie jakie porady, jak trenowa?
Zaley mi na bezpieczestwie, nie chc robi niczego na si. Wiem, e chodzi gwnie o przeamanie si psychiczne, ale w gbokim pochyleniu atwo o szlifa.

A moe po prostu jedzi, jedzi, a samo przyjdzie?

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "Marcin N" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:htpa5v$gb9$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Trenowaem dwa razy na torze w Koszalinie. Kilka razy udao mi si przytrze podnkiem, ale moim celem jest pewna siebie jazda w zakrcie w pochyleniu tak gbokim, e podnek bdzie regularnie szorowa.

Na torze? Trenuj, jezdzij i po problemie.

Na drodze? Trenuj na torze/parkingu, itp. i jezdzij tak, zeby na drodze nie wykorzystywac tej umiejetnosci. Bo co Ci z niej, jesli na srodku zakretu lezy kawalek rozerwanej opony z tira albo jest dziura w drodze - wtedy przydaje sie umiejetnosc "przelamania sie" i pochylenia sie bardziej/ew. wyprostowania maszyny. Poza tym nawet jak nie bedzie nietypowego niebezpieczenstwa, to moze sie okazac, ze akurat bedzie troche piasku, rozlany olej. Przy maksymalnym zlozeniu bedzie trzeba troche wprawy, zeby to odratowac. Jak jedziesz pochylony, dajmy na to na 30-50% mozliwosci swojego moto, to zlapiesz uslizg i duza szansa, ze wydoli;)

Czy macie jakie porady, jak trenowa?

Ja lubie w osemkach (takich jak do egzaminu na prawko) troszeczke podnozki poprzycierac. Dawno tego nie robilem i jeszcze nigdy nie na fazerze. Ostatnio na MZ'cie i gwarantuje, ze sie da:) i przy tym kupe frajdy (przynajmniej mi) to daje.

Na osemce jest jedna zaleta - mala predkosc, wiec i skutki gleby niewielkie.

--
pzdr:
Ivam

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Maj, 22:47, "Marcin N" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

A co ma podnek do gebokiego zakretu ???
Nie trzeba byc kozakiem aby zeszlifowac podnznki...
Wystarczy may przeswit, miekkie zawiasy .Pojedyczo lub razem ze
soba.

Czy macie jakie porady, jak trenowa?
Zaley mi na bezpieczestwie, nie chc robi niczego na si. Wiem, e
chodzi gwnie o przeamanie si psychiczne, ale w gbokim pochyleniu atwo
o szlifa.

Moja rada ,to szybciej zapierdalac. Musi sie udac :D

duddits duddits@NOSPAMfz6.pl

W dniu 2010-05-28 22:47, Marcin N pisze:
Mam opory przed gbokim pochyleniem w zakrcie.

To normalne.

[...]

He he, o poradach to mona by niejedn ksik napisa :)
Ja mam tak: zapisz si na kurs doskonalenia jazdy i trenuj pod okiem
osoby dowiadczonej.

Potem moesz ju sam.

Samo nic nie przychodzi.

--
duddits

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "duddits" <duddits@NOSPAMfz6.pl> napisa w wiadomoci
news:htqhpv$45j$1inews.gazeta.pl... W dniu 2010-05-28 22:47, Marcin N
pisze:
Samo nic nie przychodzi.

Przychodzi: Urzd Skarbowy i staro.

--
Grzybol

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N pisze:
[...]

Jeli podnek ma regularnie szorowa to znaczy, e generalnie nie masz sprzta stworzonego do gbokich zoe - wic raczej radzibym Tobie odpuci szorowanie podnka. Gbokie zoenia wymagaj treningu psychiki i przyzwyczajenie wic tak atwo i szybko to nie przychodzi. Raczej bardziej wskazane tarcie sliderem na kolanie ni podnkiem. Troch teorii poniej:

http://polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?id=544

Teoria to teoria a praktyk robi si w wyjedonych km. Moe pomoe Ci kilka fimikw z youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=5wYD9SSBBNQ
http://www.youtube.com/watch?v=QCg3BMGe52M&feature=channel

Szukaj tym podobnych i prbuj powolutku na drodze. Samo przyjdzie, nic na si bo to moe zgubi. Nigdy nie na 100% na winklach.

--
Martec - Jelenia Gra
..:: CB 900F Hornet

duddits duddits@NOSPAMfz6.pl

W dniu 2010-05-31 22:57, []v[]artec pisze:
[..]
Teoria to teoria a praktyk robi si w wyjedonych km. Moe pomoe Ci
kilka fimikw z youtube:

Wyjedenie km nic nie da jak wczeniej wyrobisz sobie ze nawyki, a o
to bardzo atwo (bo niby skd masz wiedzie skoro nikt wczeniej ci tego
nie pokaza). Dlatego ja polecam jednak szko jazdy wzgldnie
indywidualny kurs z instruktorem. Nauczysz si co i jak i potem bdziesz
ju mg sam te km krci.

[..]

--
duddits