Jak rozpozna

Herlawy098 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl

Witam, chciabym kupi yamahe dt50/70. Dla pewnoci chciabym zobaczy czy ten motocykl nie jest kradziony, ale nie wiem jak a sprzedajcy mi na 1000% nie powie czy by take chciabym was spyta jak sprawdzi czy ten motorower nie jest kradziony... trzeba sprawdzi w dowodzie rejestracyjnym czy na silniku bedzie mia numery? bo na wiekszych motocyklach to wiem e na silnikach s ale czy na takim motorowerze bd?

Budzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Herlawy098 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_op.pl ...

[...]

Jak bedziesz mia dowd rejestracyjny to mozesz przeciez sprawdzic dane
sprzedajacego z jego dowodem osobistym.

na górę