JAKI MOTOCYKL?

adamski30 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka
napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....
Problem polega na tym, e jestem do wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120
kg, wiec jak wsiade na "normalny" motocykl to wygladam jak bym siedzial na
psie, i to nie wysokim. Mam tez juz swoje lata (40).
Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej
zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej marki.

P.S. Zona juz sie nie odzywa z powodu motocykla, wiec mam spokoj i moge
poszukac cos dla siebie.
Wiem, ze takie pytania na grupie sa wkurzajace, ale na prawde potrzebuje
pomocy. Na zdjeciach nie widac czy motocykl jest "duzy" czy "maly".

Adam

KLOSZ konradkiUSUN_TO@wp.pl

W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze, ze nie wie jaki motur wybrac....

Honda CB 750 Seven Fifty. De Fresz gdzies tu w okolicy swoja sztuke sprzedaje.

I na poczatek bedzie Pan zadowolony...

Zdrowko
KLOSZ
--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopki mi si podoba" - by KLOSZ

Adamski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przeslij mi prosze najsampierw fotki na priv.

Adam
Uytkownik "KLOSZ" <konradkiUSUN_TO@wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
On Jul 19, 10:46pm, KLOSZ <konradkiUSUN#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze, ze nie wie jaki motur wybrac.....

Honda CB 750 Seven Fifty. De Fresz gdzies tu w okolicy swoja sztuke
sprzedaje.

I na poczatek bedzie Pan zadowolony...

.... i bedzie Pan mial "klasyczny ksztalt" a nie czopera/crusiera ktore
sie mylnie uznaje za klasyki.
O, np take cus jest ladnym klasykiem (celowo nie np Bonnie ;) ):

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2008-RoyalEnfield-Bullet350a.jpg

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & 955/660

KLOSZ konradkiUSUN_TO@wp.pl

W dniu 2010-07-20 17:42, Kefir pisze:

.... i bedzie Pan mial "klasyczny ksztalt" a nie czopera/crusiera ktore
sie mylnie uznaje za klasyki.

o to, to, to...i jak sobie Pan pojezdzi w wyprostowanej pozycji, to sobie Pan zdecyduje czy woli sie pochylic do przodu (czyt. wybiera sporty), czy raczej do tylu (czyt. wybiera czopery).

A co do zdjec, to dobrym zrodlem zdjec jest strona www.bikepics.com , tam sobie mozesz poogladac drogi autorze watku rozne modele motocykli.

Jesli chodzi o sevenke (Honda CB 750 Seven Fifty) to na przyklad tu moja pierwsza:

http://bikepics.com/members/klosz/99cb750/

linki nie tne, bo chyba krotka i sie zmiesci.

Zycze udanych wyborow. I nie zapomnij sie przejechac przed zakupem, nie kupuj tylko oczami.

Zdrowko
KLOSZ

--

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal

O, np take cus jest ladnym klasykiem (celowo nie np Bonnie ;) ):

http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2008-RoyalEnfield-Bullet350a.jpg

W sam raz dla chlopa 190cm/120kg.  No nie robmy jaj...

Hinek

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
On Jul 20, 6:15pm, "Hinek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

>http://www.totalmotorcycle.com/photos/2008models/2008-RoyalEnfield-Bu...

W sam raz dla chlopa 190cm/120kg. No nie robmy jaj...

Znaczy, jak chlop duzy to zmienia sie definicja klasyka? No nie robmy
jaj...
Lub czytajmy uwazniej.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660

Inead #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"KLOSZ" <konradkiUSUN_TO@wp.pl> wrote in message news:4c44b9ad$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze, ze nie wie jaki motur wybrac....

Honda CB 750 Seven Fifty. De Fresz gdzies tu w okolicy swoja sztuke sprzedaje.

I na poczatek bedzie Pan zadowolony...

Aby na pewno? To raczej wawy motong, IMO zbyt wawy jak na neofit.Proponuje trampka.

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Inead" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Aby na pewno? To raczej wawy motong, IMO zbyt wawy jak na neofit.Proponuje trampka.

To zart oczywiscie.

Hinek

Inead #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Hinek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:4c45fdcb$1news.home.net.pl...

Uytkownik "Inead" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Aby na pewno? To raczej wawy motong, IMO zbyt wawy jak na neofit.Proponuje trampka.

To zart oczywiscie.

Ta art, tak naprawd to proponuj R1. BTW tak wychwalane tutaj FAQ grupy radzi na pierwsze moto etezetke, wic w "myl" tej idei stwierdziem e seven fifty to potwr. A co jest takiego w Transalpie ze jest zy?

On 20 Lip, 20:05, "Inead" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Proponuje trampka.

Nie za mocny? Nie ma co szale - moja propozycja to GS500.

--
Artur
ZZR 1200

KLOSZ konradkiUSUN_TO@wp.pl

W dniu 2010-07-20 22:20, AZ pisze:
On 20 Lip, 20:05, "Inead"<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:
Proponuje trampka.

Nie za mocny? Nie ma co szale - moja propozycja to GS500.

No fakt. Gosc 190cm/120kg/40 lat - jedyna opcja to GS 500.... chociaz moze za mocny. Lepiej bedzie YBR 125, oczywiscie w wersji turystycznej: http://tnij.org/ybr125

Zdrowko
KLOSZ
--

Gawron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 20 Lip, 20:05, "Inead" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Aby na pewno? To raczej wawy motong, IMO zbyt wawy jak na
neofit.Proponuje trampka.

Bardzo klasyczny ksztalt, zblizony do Warriora.
Czytaj czasem, zanim cos odpiszesz.

Gawron
AT

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

nie "duzy", tylko OTY

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jul 20, 7:18

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-07-20 19:35, Kefir pisze:
[...]
http://www.dailyhaha.com/_pics/XL_Biker.jpg

ten mastodont, powtarzany do urzygu, jest usprawiedliwieniem dla wielu,

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

(pj) napisa

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-07-21 16:21, Magic pisze:

Wisz Pan co ? Powiniene

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

(pj) napisa

yos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 19 Lip, 22:43, "adamski30" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Czesc, w koncu i padlo na mnie. [...]

Hond Varadero XL1000 polecam. U mnie siado na pierwsze moto i nie
zamierzam zamienia jej na nic innego. Bdzie Ci wygodnie (i onie z
tyu te). Mona tym pojedzi i po miecie, a po zaoeniu kufrw nad
jakie morze skoczy (albo nawet ocean). Przy tym wzrocie i wadze nie
bdziesz na wiaderku dziwnie wyglda. I nie bdziesz musia dawa si
przejecha kolegom, bo jak na ywo zobacz t mas to sami
skapituluj. :)

yos

Gawron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 20 Lip, 21:33, yos <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
On 19 Lip, 22:43, "adamski30" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> Czesc, w koncu i padlo na mnie. [...]

Hond Varadero XL1000 polecam.

Nastepny, kurde.

Gawron
AT

[...]

Paszczak paszczak55WYTNIJTO@poczta.onet.pl

Hej.

Zdecydowanie proponuj Triumph Rocket III.
Duy, klasyczny, w sam raz dla prawdziwego faceta :)

Kefir, poprzyj kandydatur bielizny :)

Pozdr...
Paszczak

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej
zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej
marki.

Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl a jednoczesnie nie ma nadmiaru
mocy przez co nie jest arcy-trydny do nauki jezdzenia na moto.

Pozdrawiam
Dysiek

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
On Jul 21, 3:30pm, "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl a jednoczesnie nie ma nadmiaru
mocy przez co nie jest arcy-trydny do nauki jezdzenia na moto.

Ciekawa teoria. Koniecznie napisz otem cos wiency. Jak przyciezkawe
zelazo wymuszajace pozycje "nogami do przodu" uczy jezdzic?
Acha - jesli akurat tak sie sklada ze jestes posiadaczem czegos
takiego i/lub nigdy nie jezdziles czyms innym niz chopper/crusier to
dla mnie EOT.

--
[...]

Przede wszystkim autor watku chcial klasyczny motocykl. Dla mnie klasyka to
cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie
da zrobic. Nie napisalem, ze jest super latwy do okielzania, tylko nie
arcy-trudny a to tez jest roznica. Shadow nie jest demonem mocy i predkosci,
srodek ciezkosci jest nisko usytuowany i przez to nadaje sie na pierwsze
moto dla kogos o duzych gabarytach. Dla mniejszych polecilbym np. Virago
535.

Acha - jesli akurat tak sie sklada ze jestes posiadaczem czegos
takiego i/lub nigdy nie jezdziles czyms innym niz chopper/crusier to
dla mnie EOT.

Jestem posiadaczem "armatury" i byl to przemyslany wybor. Jezdzilem
wczesniej na enduro i turystykach i chopper to jest to. Motocykl ma byc z
metalu a nie byc jakims plastikowym gownem ;-)

Pozdrawiam
Dysiek

On 21 Lip, 17:54, "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Przede wszystkim autor watku chcial klasyczny motocykl. Dla mnie klasyka to
cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie
da zrobic.
A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki.
Bya ostatnio dyskusja co to jest klasyczny motocykl, nawet jak w
gupie Google Images wpiszesz "klasyczny motocykl" to choppera tam nie
ujysz :-)

--
Artur
ZZR 1200

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 21.07.2010 J_K_K <J_K_K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara...

Pozdrawiam
Dysiek

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rzeczywiscie, mam to samo :)

http://www.classicbikes.co.uk/
http://www.classicbikes.org.uk/
http://www.vintagebike.co.uk/
http://www.motorcyclenews.com/Classic-Bike/
http://www.classicbikeprovence.com/

--
Pozdrawiam, Art

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara...

Rzeczywiscie, mam to samo :)

Ale nie klikales w obrazy tylko wyszukales w sieci :-) Jak sobie zaloze
domene klasycznemotocykle.pl i ktos wklepie "klasyczne motocykle" w google
to bede na pierwszym miejscu. A na stronie moge miec juz fotki np. HD.

Pozdrawiam
Dysiek

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 22.07.2010 Dysiek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To co jest wg. Ciebie klasyczne? Tak bez nazywania tytuem strony? To:
<http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEc3r-vE15I/AAAAAAAAhUw/qljehmO9psw/s1600/img_8536.jpg>

Tak, to powyzsze to dla mnie kasyk po lekkich przerobkach. Generlanie autor
watku pod klasyczny motocykl podpina Warriora
(http://tnij.org/hn9a), a znacznie mu blizej to typowego cruisera/choppera
niz innego typu motocykla, stad moja propozycja aby zakupil se Shadow 750.

Pozdrawiam
Dysiek

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 22.07.2010 Dysiek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wanie si dowiedziaem e istnieje armatura nadajca si na pierwszy,
do nauki, itd, zapewnia te zero gleb parkingowych. Tak to wanie ten
motocykl:
<http://4.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/S_ysFSOYLKI/AAAAAAAAfkw/3wBB8WGF0FM/s1600/img_4097.jpg>

Dobre ;-) A na poczatek jezeli ktos chce sie bawic w armature i nie jest za
duzy to z czystym sumieniem mozna polecic Virago 535 w wersji 46 KM.

Pozdrawiam
Dysiek

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:i292fh$9ng$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
gupie Google Images wpiszesz "klasyczny motocykl" to choppera tam nie
ujysz :-)

Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara...

Ja tez wklepalem i na pierwszej stronie google grafika widze:
- Kawasaki ER 5
- Jawe TS'ke 350
- ETZ 251
- Triumph America (ktory wg strony na ktorej to zdjecie sie znajduje ma "typowo chopperowa sylwetke")
- Honda CB 1100
- kilka Junakow
- SR 500
- BMW R1200R
- Kawasaki Zephyr 1100
- Ural Solo 750
- Triumph Bonneville
- Suzuki GSX 1400
- "Robaczek" - custom Janusza Kuzy

Na ktorej stronie wyskakuje ten HD i reszta?

--
pzdr:
Ivam

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Na ktorej stronie wyskakuje ten HD i reszta?

Na 2 i 3.

Pozdrawiam
Dysiek

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ivam pisze:
[...]

I bardzo dobre wyniki Ci wyszy.
Zapdzacie si w kozi rg zakadajc, e jest tylko jeden klasyczny 'klasyk'. Pewnie wikszo z Was po duszej dyskusji zgodzi si, e bdzie to co a'la Bonneville, ale IMO zapominacie o okreleniu 'klasyk gatunku'. S klasyki cigaczy, klasyki nakedw, klasyki turystykw, klasyki chopperw, a nawet klasyki enduro i nie znajdziecie zotego rodka. I to jest najfajniejsze w motocyklimie, swoboda wyboru.

pozdr
DP
TL-S

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jul 21, 5:54pm, "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie

Zrobic sie da. Z definicja ktora dales sobie narzucic. Rozumiem Cie,
skoro juz ujezdzasz to szkoda czasu na ew. dysonans poznawczy. By
nieco wytrzezwiec pomacaj kiedys wspomniana szedolke i zobacz ile tam
tworzyw sztucznych.
Druga rzecz: "plastikowe gowno" to mniejsza masa zas nauka
motocyklizmu na czyms o masie przemyslowego kowadla nie jest zbyt
doskonalym pomyslem.

Cala rzecz w tym by, doradzajac ludziom, nie namawiac ich do
popelniania tych samych bledow bo my "dalismy rade", lecz by sie przed
naszymi bledami mieli szanse ustrzec i by do nich nalezal ostateczny,
swiadomy wybor.

--
Pozdrawiam, Art

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rozumiem Cie,
skoro juz ujezdzasz to szkoda czasu na ew. dysonans poznawczy.

Pisalem juz, ze to nie jest moj pierwszy motocykl.

Cala rzecz w tym by, doradzajac ludziom, nie namawiac ich do
popelniania tych samych bledow bo my "dalismy rade",

Nie uwazam, ze chopper na pierwszy motocykl to blad. Wprost przeciwnie - nie
kusi do szalenstw, bo nie ma czym przycisnac.

Uytkownik "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:i292bm$9f8$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Nie uwazam, ze chopper na pierwszy motocykl to blad. Wprost przeciwnie - nie kusi do szalenstw, bo nie ma czym przycisnac.

Ani nie ma czym skrecic, ani zahamowac;)

Powiedz mi jeszcze, ze takim warriorem nie da sie przycisnac, bo slaby.

--
pzdr:
Ivam

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ani nie ma czym skrecic, ani zahamowac;)

Ze skrecaniem to bez przesady - nie jest az tak ciezko. Co do hamowania -
fakt, wiekszosc czopkow ma pojedyncza tarcze niestety, ale sa tez modele z
podwojna, ktore hamuja calkiem niezle.

Powiedz mi jeszcze, ze takim warriorem nie da sie przycisnac, bo slaby.

Nikt mu nie polecal Warriora na poczatek :-)

Uytkownik "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:i29nsu$lph$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Ze skrecaniem to bez przesady - nie jest az tak ciezko. Co do hamowania - fakt, wiekszosc czopkow ma pojedyncza tarcze niestety, ale sa tez modele z podwojna, ktore hamuja calkiem niezle.

2 tarcze nie oznaczaja, ze hamowac bedzie sie naprawde skutecznie. Wez sie przewiez ktoryms scigaczem ze stajni yamahy z monoblokowymi zaciskami, potem wsiadz np. na fazera z tymi samymi hamulcami, a potem wsiadz na TDM z tymi samymi hamulcami. Niby bardzo podobne uklady, zaciski te same, pompy tylko rozne (acz nie zawsze), a hamuja bardzo roznie. Akurat nowy warrior tez ma te hamulce, ale nie chce mi sie wierzyc, ze bedzie hamowal tak samo jak R6/R1.

Nikt mu nie polecal Warriora na poczatek :-)

Co nie zmienia faktu, ze argument "czoper jest slaby, wiec jest dobry na poczatek" IMHO jest do bani. Kumpel mial virago 535, a jezdzil caly czas na maksa. Przed zakretem zwalnial drastycznie (na tyle na ile sie dalo), a potem palnik do konca obrotomierza. Nie wyszlo mu to na dobre, a wcale nie mial za duzo mocy.

--
pzdr:
Ivam

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

2 tarcze nie oznaczaja, ze hamowac bedzie sie naprawde skutecznie. Wez sie
przewiez ktoryms scigaczem ze stajni yamahy z monoblokowymi zaciskami,

Nigdy nie wsiade na takie cos ;-) Mialem okazje jechac Virago 750 w dwoch
wersjach - dwie tarcze daja bardzo duzo, ale fakt, przy nowoczesnych
motocyklach wymiekaja jezeli chodzi o skutecznosc.

[...]

Widocznie chopper nie byl dla niego - to sa motocykle do dostojnego bujania
sie a nie zapierdzelania ile fabryka dala. Mocno nierozsadne jest jechac
nimi powyzej 120 km/h. No i nie maja obrotomierza ;-)

Uytkownik "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:i2a9au$nrf$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
2 tarcze nie oznaczaja, ze hamowac bedzie sie naprawde skutecznie. Wez sie przewiez ktoryms scigaczem ze stajni yamahy z monoblokowymi zaciskami,

Nigdy nie wsiade na takie cos ;-)

Boisz sie, ze sie spodoba? ;>

Mialem okazje jechac Virago 750 w dwoch wersjach - dwie tarcze daja bardzo duzo, ale fakt, przy nowoczesnych motocyklach wymiekaja jezeli chodzi o skutecznosc.

Pierwsze monobloki pojawily sie jakos ~96, albo 98 roku, ale nie dam reki obciac. We fazerze uzywam 2 palcow i myslalem, ze jest zajebiscie, ale przewiozlem sie R6 - jest jeszcze lepiej, a zaciski te same.

Widocznie chopper nie byl dla niego - to sa motocykle do dostojnego bujania sie a nie zapierdzelania ile fabryka dala.

Kupil mu ojciec, wlasnie argumentujac, ze slabe wiec sie chlopak szybko nie zabije. Owszem zyje do tej pory, ale gdyby mial cos co skreca i hamuje, a rownie slabe (przeciez mozna kupic kastrata z Niemiec) to pewnie by sie nie polamal.

Na poczatek wlasnie IMHO powinno sie polecac typowego golasa o wygodnej pozycji z mozliwie dobrymi zawiasami i hamulcami. Moc moim zdaniem ma znaczenie zupelnie trzeciorzedne - wazniejszy jest sposob jej oddawania. Do tego za malo mocy tez nie moze byc (bo problem z wyprzedzaniem).

Potem troche pojezdzi i sam uzna co mu przeszkadza, co pasuje i wtedy sie zdecyduje, w ktorym kierunku ma isc.

--
pzdr:
Ivam

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nigdy nie wsiade na takie cos ;-)

Boisz sie, ze sie spodoba? ;>

Raczej nigdy mi sie nie podolaby takie motocykle. Siedzi sie mega lipnie,
wyglada to slabo :-) Poza tym w mojej okolicy drogi sa jakie sa i ledwo
nadaja sie do jedzenia a co dopiero do zapierdzielania. Nie byloby gdzie
poszalec.

Pierwsze monobloki pojawily sie jakos ~96, albo 98 roku, ale nie dam reki
obciac. We fazerze uzywam 2 palcow i myslalem, ze jest zajebiscie, ale
przewiozlem sie R6 - jest jeszcze lepiej, a zaciski te same.

No ja w moim jednotarczowcu to musze cala reka hamowac :/ Jechalem kolegi
turystykiem (juz nie pamietam jaka marka) i przy pierwszym hamowaniu malo
przez kiere nie wylecialem :-)

[...]

Widzisz, ojciec mu kupil i nie trafil w gust. Tak jak pisalem - chopper nie
byl dla niego. Kupic sobie cos, co z zalozenia nam nie pasuje to tez jest
lipa. Mi od dzicka podobala sie armatura i crossy. Zostalem ostatecznie przy
tym piereszym i nie zaluje. Bujam sie spokojnie 100-110 km/h i jest
przyjemnie. Kazdemu wedlug potrzeb, nie? :-) Jak ktos pyta o cos na ksztalt
Warriora to raczej wypada mu polecic jakiegos cruisera/choppera? :-)

[...]

Do konca bym sie nie zgodzil - zalezy jaki motor sie komus podoba i pod tym
wzgledem powinno sie tez wybierac maszyne. Z Twojego opisu na pierwsze moto
pasuja jedynie turystyki a nie kazdy jest przekonany do tego typu moto.

Pozdrawiam
Dysiek

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:i2ab91$1sc$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Raczej nigdy mi sie nie podolaby takie motocykle. Siedzi sie mega lipnie, wyglada to slabo :-)

Na szlifierkach owszem.

Poza tym w mojej okolicy drogi sa jakie sa i ledwo nadaja sie do jedzenia a co dopiero do zapierdzielania.

Wsiadlbys na UJM'a pokroju bandita czy innego fazera to by sie okazalo, ze jest wygodniej, bo kregoslup nie dostaje takich strzalow z zawieszenia.

Z Twojego opisu na pierwsze moto pasuja jedynie turystyki a nie kazdy jest przekonany do tego typu moto.

Nie turystyki tylko UJM'y, ktore sa totalnie do niczego, bo sa do wszystkiego.

--
pzdr:
Ivam

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4c48ac49$0$19160$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

[...]

Wanie kiedy taka opinia przekonaa mnie, eby na pierwszy motocykl nie kupowa sobie czopera, tylko Suzuki GS500.

Teraz mam Fazera 600 i jestem szczliwy. Na czoperze jechaem niedawno 30 km (impreza HD). Uroczo; mgbym mie takiego w garau... jako drugi motocykl.

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "Marcin N" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:i2jhbn$57n$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Wanie kiedy taka opinia przekonaa mnie, eby na pierwszy motocykl nie kupowa sobie czopera, tylko Suzuki GS500.

Nie mialem GS'a. Przewiozlem sie kawalek;)

Teraz mam Fazera 600 i jestem szczliwy.

Mialem MZ'te, potem bardzo krotko malego bandziora i teraz mam fazera (FZS'a) i IMHO po MZ'cie moglem spokojnie posadzic tylek na fazerze, mimo ze w ogole nie bralem go pod uwage kiedy kupowalem bandziora. Te 100KM na papierze mnie przerazilo. W rzeczywistosci to bardzo fajna maszyna. Do 5tys obrotow taka XJ'tka z lepszymi hamulcami, zawieszeniem i wiekszym schowkiem;)

Uroczo; mgbym mie takiego w garau... jako drugi motocykl.

Nie przepadam za bardzo za chopperami albo cruiserami, ale sa takie ktore moglbym miec, np. valkyrie, albo beemke bonda, albo duzego sportstera. Ale na 100% nie jako drugie... drugi bylby sport turystyk, trzeci bylby ciezki szosowy endurak (taki jak duza multistrada, czy TDM'ka), potem cos typowo terenowego, potem jakis weteran (taki naprawde stary - najlepiej powojenny HD) i dopiero wtedy byloby miejsce dla czopkow;)

--
pzdr:
Ivam

Norbi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-07-26 16:08, Ivam pisze:

[...]

A mialbys czas tym wszystkim jezdzic ?
Z autopsji wiem ze posiadanie wiecej moto niz tylko sport turystyk i cross/enduro mija sie z celem :)

Norbi
BLACK XX'03

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "Norbi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:4c4d9d99$0$17097$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
A mialbys czas tym wszystkim jezdzic ?

Tak. Na 100% znalazlbym czas, zeby kazdym zrobic po 100km w calym sezonie. Na szczescie nie grozi mi to;)

--
pzdr:
Ivam

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir pisze:
[...]

Kefciu, nie rozp

W dniu 2010-07-21 15:30, Dysiek pisze:

Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl

Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jul 21, 7:28pm, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2010-07-21 15:30, Dysiek pisze:

> Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl

Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650..

Moze kolega sobie liftuje ego. A toto nie ma plastikowego przedniego
blotnika?

--
Pozdrawiam, Art

Laphroaig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir pisze:

Moze kolega sobie liftuje ego. A toto nie ma plastikowego przedniego
blotnika?
Yo,
Shadow ma plastikowy a dragstar z blachy. Zona kiedys  (pare lat temu) postukala paznokciem po shadow i stwierdzila: plastik, tandeta :)
No i kupilem dragstara. Ale to bylo jeden motocykl temu.

Laphroaig
Sportster + SR2

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jul 21, 11:00pm, Laphroaig <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Kefir pisze:

> [...]

postukala paznokciem po shadow i stwierdzila: plastik, tandeta :)
No i kupilem dragstara. Ale to bylo jeden motocykl temu.

Jesli 650 to byl akurat blad, dobrze ze juz historia ;)

--
[...]

Nie jezdze Shadow a motocykl nie sluzy mi (nie wiem jak tobie) do
przedluzania ego.

Dysiek

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
On Jul 22, 11:15am, "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

>blotnika?

Nie jezdze Shadow a motocykl nie sluzy mi (nie wiem jak tobie) do

Skoro juz padlo, szczerze przyznam ze nie wiem. Rozpoznaje u siebie
pewien fakt uzaleznienia z ktorym nie bardzo wiem co poczac. Ogromna
frajda, zabawa mocno wciagajaca, ale tez niebezpieczne i kosztowne.
Wyglad, marka nieistotne, choc ostatnimi czasy probuje unikac
pedzonych ryzem. Cena jak najnizsza, wage przykladam do niezawodnosci
i jak najlepszego zachowania w ruchu, w sensie posluszenstwa woli
kierownika: dobra manewrownosc i mozliwosc dozowalnego hamowania to
mus. Szczegolny nacisk na akceptowalna mase, zap*%c czysta nie musi.
Jakis czoper/crusier pasuje?
Namawialem do chwili refleksji nad propozycjami gdyz rozpoczynanie
przygody na niesterownym kowadle prowadzi do zlych nawykow,
niepotrzebnych zahamowan i podleganiu urban legends. Frendzle,
choragiewki, chromy sa fajne na fotkach, ale nie zbieram.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & plastikowe 955/660

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Raczej ciezko - raz ze trzymaja cene, dwa ze sa ciezkie dosyc. Choc z
drugiej strony polecana tutaj w FAQ Honda NTV650 wazy ~190 kg, a np. Virago
750 ~220 kg. Co do hamulcow da sie znalezc czopki, ktore hamuja calkiem
dobrze. I w miare skretne tez, choc wiadomo, ze im bardziej "wyprostowane"
lagi tym latwiej sie skreca. Co do niezawodnosci - japonskie sprzety imho sa
w czolowce.

Namawialem do chwili refleksji nad propozycjami gdyz rozpoczynanie
przygody na niesterownym kowadle prowadzi do zlych nawykow,

Na kazdy motorze mozna nabrac zlych nawykow. Jedyny powazny minus czopkow to
taki, ze duzy odsetek ma tylko jedna tarcze hamulcowa (choc wspomniana
Virago 750 ma dwie od mniej wiecej polowy lat '90). Reszta jest mniej
istotna.

Pozdrawiam
Dysiek

On 22 Lip, 13:03, "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
No i wierzysz w to, e 30 kg poupychane tu i wdzie nie robi wielkiej
rnicy? Poza tym porwnywanie wagi w motocyklu typu NTV a Virago to
mae nie porozumienie.

Co do hamulcw, cakiem dobrze hamowa to sobie moe jaka 125 a nie
220 kg elastwa ktre mona pogoni > 150 km/h bo wtedy to "cakiem
dobrze" moe by za mao.

--
Artur
ZZR 1200

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No i wierzysz w to, e 30 kg poupychane tu i wdzie nie robi wielkiej
rnicy? Poza tym porwnywanie wagi w motocyklu typu NTV a Virago to
mae nie porozumienie.

Nieporozumienie jesli juz ;-) Dzisiaj jechalem Virago 535 a potem Shadow
(mniej wiecej 30-40 kg roznicy) i pomimo tego, ze nie jestem miesniakem
dalem bez problemu rade.

Co do hamulcw, cakiem dobrze hamowa to sobie moe jaka 125 a nie
220 kg elastwa ktre mona pogoni > 150 km/h bo wtedy to "cakiem
dobrze" moe by za mao.

Nikt normalny nie jezdzi 150 km/h na czopku to po pierwsze. Po drugie
wychodzac z Twojego zalozenia powinnismy jezdzic czolgami, bo tylko wtedy
byloby bezpiecznie.

Pozdrawiam
Dysiek

On 22 Lip, 22:18, "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Nieporozumienie jesli juz ;-) Dzisiaj jechalem Virago 535 a potem Shadow
(mniej wiecej 30-40 kg roznicy) i pomimo tego, ze nie jestem miesniakem
dalem bez problemu rade.

No a ja po WSK 175 kupiem sobie ZZR 1200 co na sucho way 236 kg i
daje rad to znaczy, e mam go poleci wtkotwrcy na pierwszy
motocykl? Jak wsiadem na V-Stroma 650 ktry way 194 kg to poczuem
si jak na rowerku a to tylko 40kg rnicy... Nic nie zmieni faktu, e
motocykle >200 kg to s ju kloce.

Nikt normalny nie jezdzi 150 km/h na czopku to po pierwsze. Po drugie
wychodzac z Twojego zalozenia powinnismy jezdzic czolgami, bo tylko wtedy
byloby bezpiecznie.

Nie, moje zaoenie jest takie by maksymalizowa swoje szanse w
przypadku niebezpiecznej sytuacji. Nieraz tam gdzie sportem czy sport-
turystykiem wyhamujesz przed przeszkod na luzie to czopkiem
pozostanie tylko w ni przyjeba... IMHO czopek to si nadaje
podjecha do pubu wypi co bezalkoholowego albo w niedziel
polansowa si po miecie ale do jazdy jako takiej sabo si nadaje...

--
Artur
ZZR 1200

Ivam filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm

Uytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Nic nie zmieni faktu, e
motocykle >200 kg to s ju kloce.

No bez jaj... moj fazer wazy 210 gotowy do jazdy i moim zdaniem nie jest klocem. Tylko jak po garazu trzeba przepchac kolo auta, albo nadrzucic mu dupe to czuje roznice w porownaniu do MZ'ty. Juz bandzior sprawial wrazenie ciezszego.

Gixxer z '94 - to jest kloc.

Nie, moje zaoenie jest takie by maksymalizowa swoje szanse w
przypadku niebezpiecznej sytuacji.

A zwlaszcza na poczatku motocyklowej przygody, kiedy nie do konca sie wie czego sie spodziwac po innych uczestnikach ruchu, nie wiadomo do konca jak sie zachowac, albo po prostu gdy zabraknie fantazji i sie troche przesadzi.

--
pzdr:
Ivam

On 22 Lip, 22:45, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

[...]

Nie dodaem, e na sucho... Mj gotowy do jazdy to way z 265-270 kg
wic jakby nie byo jest to kloc. To taki czoper w owiewkach, nawet w
zakrtach przycieraj zaraz podesty a pniej wydechy ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Dysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No a ja po WSK 175 kupiem sobie ZZR 1200 co na sucho way 236 kg i
daje rad to znaczy, e mam go poleci wtkotwrcy na pierwszy
motocykl?

Jak ktos ma 190cm/120 kg to masa go raczej nie przerazi. Bardziej obawialbym
sie dac nowicjuszowi tyle mocy. Dla mnie te dzisiejsze 30-40 kg nie bylo az
takim wyzwaniem.

[...]

Dziwnym trafem jak pokazuja wypadki w TV to w 90% sa to dzwony
scigaczami/sport-turystykami. Ludzie takimi sprzetami jezda szybciej i
agresywniej (na ogol) niz czopkami wiec czesto przewaga hamulcow wychodzi na
zero. Ja swoim moto jedze max 120 km/h, zwykle 100 km/h, gdzie zapewne dla
wielu z Was sa to predkosci wrecz smiejsze.

IMHO czopek to si nadaje
podjecha do pubu wypi co bezalkoholowego albo w niedziel
polansowa si po miecie ale do jazdy jako takiej sabo si nadaje...

Scigacze tez do jazdy sie slabo nadaja z pozycja tak niewygodna, ze po 50 km
ma sie dosyc :-)

Pozdrawiam
Dysiek

On 22 Lip, 23:02, "Dysiek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Jak ktos ma 190cm/120 kg to masa go raczej nie przerazi. Bardziej obawialbym
sie dac nowicjuszowi tyle mocy. Dla mnie te dzisiejsze 30-40 kg nie bylo az
takim wyzwaniem.

No nie ale moe nabawi si jakich lkw czy zych nawykw.. Cikim
moto nie ma si takiej chci do eksperymentw, przynajmniej ja tak
mam.

[...]

Noooo... taki sport-turystyk uywany zgodnie z przeznaczeniem robi
rocznie tyle co czopek przez 10 lat. To napewno te nie pozostaje bez
rnicy jeeli chodzi o ilo wypadkw z udziaem jednych i drugich.
Co do prdkoci to te duo zaley od motocykla, tam gdzie czoperem
120 km/h staje si mao przyjemne to plastikiem to jest spacerowo...

Scigacze tez do jazdy sie slabo nadaja z pozycja tak niewygodna, ze po 50 km
ma sie dosyc :-)

Dlatego posiadam co co zwane jest motocyklem sportowo-turystycznym
chocia nie wiem co w nim jest ze sportu ale lubi go i ma u mnie
doywocie.

--
Artur
ZZR 1200

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

adamski30 napisa(a):
Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....

Rozumiem e uprawnienia ju masz ? Na czym si uczye i zdawae ? Jakie wraenia ?

[...]

Przy Twoich parametrach na pocztek optowabym za BMW F650 lub czyms podobnym, z klasykw do nauki jazdy powiniene te zmieci si na ER-5 i CB 500. Jeli si uprzesz na jak armatur i jazd z nogami do przodu to faktycznie Shadow powinien by ok. Drag Star 650 bdzie za krtki.
No i tradycyjnie zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

--
Pozdrawiam - Maciek z play :)

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

adamski30 pisze:
(...)
[...]

Bierz CB 1300 i pena pizda po zakrtach. Myl, e to Ci krci. Bez kompromisw i pierdopdw. Peen ogie. Przykozacz typowo po polsku. O on si nie martw dla niej to bdzie MZtka ;)

--
Martec - Jelenia Gra
..:: CB 900F Hornet

na górę