Instrukcja do Kawy ER-5

Marins13 marins13.SKASUJ@gazeta.pl

Czy moe mnie kto poratowa namiarami na instrukcje/manualne do kawasaki er-5.

Dziekuje i pozdrawiam
Marek

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Osikowski Grzegorz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Marins13 <marins13.SKASUJ@gazeta.pl> w wiadomoci do grup
dyskusyjnych napisa:evff49$ibs$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Czy moe mnie kto poratowa namiarami na instrukcje/manualne do kawasaki
er-5.

Dziekuje i pozdrawiam
Marek

Napisz na prv - wyle Ci z domu

Mowso

Weglik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy moe mnie kto poratowa namiarami na instrukcje/manualne do kawasaki er-5.

mam skan instrukcji w j. angilskim dolaczany do ER5 z 2000r

w .jpg

troche wazy...

mam tez manula w niemieckim... wazy iwecej nawet...
jak cos to daj znac.

--
Weglik
ER5

bald #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marins13 wrote:
Czy moe mnie kto poratowa namiarami na instrukcje/manualne do
kawasaki er-5.

Mam manuala do rocznika 2001+ w jz. angielskim, pdf w rozmiarze ~8MB.
Daj zna czy puci Ci na maila, czy przez GG odbierzesz wieczorem.

GG 1835847

--
bald
Kawasaki ER-5

Marins13 marins13.SKASUJ@gazeta.pl

Dzieki wszystkim za checi, dostaem ju od jednego z kolegw...

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

na górę