Instrukcja do CB1100SF (X11)

<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>

Witam. Czy moze mnie kto poratowa link do w/w instrukcji ? Wiecie, jakie
pyny, olej, co ile i gdzie ....

Nie chodzi mi o manual - takowy mam ...

Pozdrawiam

Rob

Kizior #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przeciez w manualu wszystko znajdziesz.
Kizior

<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>

Uytkownik "Kizior" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Przeciez w manualu wszystko znajdziesz.
Kizior

nooo planu obsugi nie znajd... Jakie "yciodajne" pyny maj pyn w
bestii - te raczej nie.

Pozdr Rob

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

nooo planu obsugi nie znajd... Jakie "yciodajne" pyny maj pyn w bestii - te raczej nie.

Przeciez to sa podstawowe informacje we wszystkich manualach.
Wierzyc mi sie nie chce aby akurat przy tym moto Honda zrobila
inaczej.

Hinek
Deauville

[...]

Bylbym zapomnial....
Koniecznie spytaj sie jaki olej lac. Semisyntetyk, czy
moze syntetyk. Ja niestety nie jestem kompetentny,
ale napewno inni chetnie Ci pomoga!

Hinek
Deauville

Eskimos eskimoss@SPAMFEpoczta.onet.pl

On Sat, 30 Dec 2006 12:09:21 +0100, "Hinek"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Koniecznie spytaj sie jaki olej lac. Semisyntetyk, czy
moze syntetyk. Ja niestety nie jestem kompetentny,
ale napewno inni chetnie Ci pomoga!

Bedziesz sie teraz mnie czepial, bo kilka watkow wyzej nie rozpisalem
sie i nie rozwinalem po raz enty dyzurnego tematu? Slabo..

Eskimos     eskimos@SPAMFEicpnet.pl
FJut - kontestator,
CX500, CZ 175
Poznan

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Eskimos" <eskimoss@SPAMFEpoczta.onet.pl> napisal

Bedziesz sie teraz mnie czepial, bo kilka watkow wyzej nie rozpisalem
sie i nie rozwinalem po raz enty dyzurnego tematu? Slabo..

Alez skad :))
Nie badz taki zasadniczy!

Hinek
Deauville