Identyfikacja numeru VIN Suzuki

Michaczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

czy ktos moglby pomoc mi w identyfikacji numeru VIN motocykla suzuki??

(jezeli ktos wie na jakich stronach mozna tez sprawdzic inne marki tez bylaby ciekawa informacja:-) )

najlepiej jakby byla jakas strona na ktorej opisany jest kazdy element numeru... niestety znalazlem takie tylko na rynek amerykanski lub dla samochodow:-(

z gory dzieki za pomoc

pozdrawiam:-)

Ja szuka em,  eby sprawdzic swojego B12 ale nie znalaz em nic w necie.

Wys a em maila do: http://www.polandposition.pl/
i ch opaki z serwisu podali mi szczeg y po nr VIN w ci gu 2 godzin,
szok !

Pozdrowienia !

Slawek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa

Michaczu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Slawek pisze:

Wys a em maila do: http://www.polandposition.pl/
i ch opaki z serwisu podali mi szczeg

> w google w ci gu 0.16 sek. mo na znale   to:
>http://www.suzukicycles.org/_misc/identification.shtml

Znalazlem to... takze bardzo szybko... jednak niestety okazalo sie ze
jest to tabela tylko do modeli amerykanskich... nijak ma sie do tej
europejskiej... jedyne co sie pokrywa to to ze to Suzuki:-p

PRAWDA !

U mnie ten sam przypadek ta strona potwierdziala,  e mam SUZUKI ! :)

Slawek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w google w ci

na górę