Hornet i gaznik

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej,
czy Hornet 600 w ktoryms momencie doczekal sie wtrysku?

Jaka przewage w codziennym uzytkowaniu ma wtrysk nad gaznikiem?
Gaznik - to wiem trzeba czasem czyscic.

Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet  najbardziej
pasuje mi stylistycznie. Troche mniej Bandit.
Na jakie jeszcze maszyny warto zwrocic uwage, aby koszt utrzymania nie
zabil? Moto jak najbardziej do miasta. Fazer, SV650 nie do konca mi
odpowiadaja.

Kwota do wydania na zakup to 10-13k. Licze sie z mala inwestycja na
poczatek.
Wzrost/waga - jak normalny czlowiek - troche ponizej 180/ troche
powyzej 70kg

Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie
naprawde mi pasuja. Ceny tez sporo wyzsze od konkurencji.

--
amos

Szymon Machel smachelOUT@OUTinteria.pl

Uzytkownik "amos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci

[...]

Moze Kawasaki ZR7. Przymierzalem sie do niego i bylo good.
A maly nie jestem :) Podobal mi sie.

Szymon

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Kwi, 11:36, "Szymon Machel" <smachel...@OUTinteria.pl> wrote:
Moze Kawasaki ZR7. Przymierzalem sie do niego i bylo good.
A maly nie jestem :) Podobal mi sie.

Genrealnie typy znam, artykul wyluskujacy wiekszosc maszyn, ktorymi
moglbym byc zainteresowany przeczytalem.
http://www.scigacz.pl/Naked,za,10,000,zl,co,wybrac,11543.html

Kawa tez wchodzi w gre, choc podoba sie jakby mniej.
Ja jestem parametrami mocno przecietny, zaden sprzet nie powinien byc
niewygodny z powodu rozmiarow.

Teraz szukam informacji od uzytkownikow, porad od praktykow.

No i jak wyzej stoi - mam watpliwosci co do tego czy gaznik to
naprawde zlo. Ostatnio mialem troche problemow z regulacja w niby
porzadnym serwisie.

--
amos

marcinu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rozwazam bardzo powaznie zakup jakiegos nakeda, Hornet  najbardziej
pasuje mi stylistycznie. Troche mniej Bandit.

Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5028 (20100414) __________

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marcinu pisze:
Jesli myslisz o bandicie to proponuje przymierzyc sie jeszcze do cbf600.

Bardzo fajna maszynka - miaem okazj jedzi CBF 600 wanie w czasie kiedy dosiadaem Bandita 600S wic porwnanie byo dobrze odczuwalne. Honda lepiej i pynniej cignie w caym zakresie. Lepsza (zdecydowana i szybka) reakcja na gaz. Zreszt co tu duo mwi - pomidzy ich silnikami jest conajmniej rnica generacji. Jeli chodzi o drgania - w Bandicie pomidzy 4,5 - 5,5krpm silnik do mocno przekazuje wibracje na ca maszyn, u mnie do tego stopnia, e przy podrnej prdkoci akurat cay czas miaem wibracje i drtwiay rce. Jak usiadem na CBF'a miaem wraenie, e jad na motocyklu z elektrycznym silnikiem - silnika nie sycha i nie czu wibracji. CBF jest take zwrotniejsza od Bandita.

--
Martec - Jelenia Gra
..:: CB 900F Hornet

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uzytkownik "amos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:c81a28ff-952e-4cad-8e68-aa19f1748aec5g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Tak doczekal bodajze w 2004 roku.
Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twj budzet.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Norbi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-04-15 12:21, Lewis pisze:

Tak doczekal bodajze w 2004 roku.
Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twj budzet.

Kumpel ma na zbyciu 2005 - ale jest jeszcze na gaznikach
Tutaj budzet spokojnie jest do ogarniecia - moto pewne dokupic boczki tylko trzeba

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1813280

Norbi
BLACK XX'03

marcinu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
Uzytkownik "amos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci

Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twj budzet.

Podaj wiecej danych.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Uytkownik "marcinu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:hq6qd8$hr9$1news.onet.pl...
[...]

http://allegro.pl/item984155637_honda_hornet_2007_pc41_cb_600f.html

Lewis
Hornet PC 41 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Kwi, 12:21, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
Tak doczekal bodajze w 2004 roku.
Mam takowego na sprzedaz z 2007roku, tylko nieco przekracza Twj budzet..

Wiem ;)
Nawet bedac na w czasie swiat w bialym myslalem, aby go obejrzec.
Niestety troche ponad zalozony budzet.
Zreszta PC41 mocniej niz inne zwrocil moja uwage. Jednego klasyka juz
w garazu mam (CZ350, '84), teraz szukam czegoz troche bardziej
drapieznego choc nie sporta.

Czy wtryska wplywa na mniejsze spalanie?

--
amos

On 2010-04-15, amos <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Czy wtryska wplywa na mniejsze spalanie?

Paradoksalnie to na wieksze :-)

--
Artur
ZZR 1200

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uzytkownik "amos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:5d249314-e632-411e-857a-a48d451dd7d0w42g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Kwi, 16:11, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
Powiedz ile jestes w stanie mi zaproponowac to moze sie dogadamy bo naprawde
pilnie potrzebuje czegos na 4 lapach.

Przyslij prosze na priv dokladniejsze zdjecia plus jakies foty
przedstawiajace jak sprzet wygladal przed naprawa.

Prawde mowiac bak mnie nie przeraza, az takim esteta nie jestem, ale
kolanka na fotach sa dosc mocno przepalone jak na ten przebieg i wiek.

amos

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uzytkownik "amos" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:1378a722-f68a-439c-850c-db1627305fc2v20g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Wieczorem jak wrce do domu podesle wszystko.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zaciekawila mnie jedna oferta, mimo, ze troche ponad budzet:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1710600

Co sadzicie o tej maszynie?
Zna ktos firme LARSON z Marek?

--
amos

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

czy Hornet 600 w ktoryms momencie doczekal sie wtrysku?

w 07 bodajze i z tad spora rznica w cenie z 06r - jak mniemam.
szerszen ma swoje forum - tam pytaj

grzech
vl800

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Bierz Horneta , ale 900
Lata?em takim 2 lata :) sam mid.
Silnik to samo co w bladym , ale w?as'nie na wtrysku
Nie mia?em z nim z.adnych problemw.
Ponad 100KM i 100Nm swoje robi.
Przy tym moto jest super pore;czne, zwarty , krtki,. Bardzo wygodna pozycja.
Jak mia?bym brac' golasa to na 100% jeszcze raz to samo poprosze;.

--
Sysek

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Kwi, 13:50, Sysek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Troche mnie kusi 900 ale z pewna niesmialoscia podchodze do takiej
pojemnosci. Wprawdzie jezdze od 17-go roku zycia, kilkadziesiat
tysiecy zrobilem ale mam wrazenie, ze 600 spokojnie powinna wystarczyc
do latania po miescie.

Jakie zalety ma 900 w stosunku do 600 poza tymi oczywistymi?
Jak spalanie?

--
amos

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

amos pisze:
On 15 Kwi, 13:50, Sysek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Bierz Horneta , ale 900

Bierz, jak lata

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uzytkownik "Sysek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:hq6uho$v8g$1news.onet.pl...
[...]

600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Sherlock #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-04-15 16:09, Lewis pisze:

600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_2007.php
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_2006.php

Sherlock

duddits duddits@NOSPAMfz6.pl

On 2010-04-15, duddits <duddits@NOSPAMfz6.pl> wrote:
W dniu 2010-04-15 16:27, Sherlock pisze:
[..]
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_600_2007.php
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_hornet_900_2006.php

A to w og

Sherlock #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-04-15 16:37, duddits pisze:

A to w og

Sysek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

600 PC41 ma 102KM wg katalogu wiec ta 900 to jakas pomylka...

Jak lubisz to dus' sobie 600 do 8 tys' obrotw z.eby jakos' jecha?a
w 900 wystarczy po?owa tego i juz. czuc' , z.e jedziesz.
Niby to samo , ale wygla;da inaczej.
600 to taki standard jak kawa Z7 , czy B6
900 budzi respekt , wygla;dem i zachowaniem.
Silnik tez. pracuje inaczej, a jak do?oz.ysz porza;dne t?umiki, to micha sama sie; cieszy.
Katalogowe 2,9s do setki robi wraz.enie i zaskoczy nie jedna; sportowa; 600 spod s'wiate?. Ale ze wzgle;du na pozycje; za kiera; :) cie;z.ka sprawa do wykre;cenia.
Przymierza?em sie; tez. swego czasu do Fazera600 i Horneta 600 niby maja; po 100kucy ale, jakies' marne te chabety z porwnaniu z kucykami z H900.

--
Sysek

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moze ktos pomoze ocenic te sztuke:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1848691

Rozmawialem z wlascicielem, faktycznie robil jakby sobie. Przelatal na
tym 2 sezony, choc przez telefon brzmial dosc mlodo. Niestety tylko
jeden kluczyk.

Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione
wlasnorecznie.

Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniac
immobilizer?

--
amos

W dniu 2010-04-15 21:50, amos pisze:

Na plus duzo wymienionych rzeczy eksploatacyjnych. Na minus - robione
wlasnorecznie.

Rozumiem ze niewazne ze wymiany robione w serwisie w poniedzialek po pijackim weekendzie przez skacowanego serwisanta pracujacego od tygodnia byle byl na to kwit i wtedy jest git ?

Czy w razie czego jest opcja dorobienia, czy trzeba wymieniac
immobilizer?

Jest opcja. Mozna albo zamowic w serwisie kopie po VIN albo zaprogramowac czysty kluczyk. Tez do kupienia w w Hondzie.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Kwi, 22:35, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

Rozumiem ze niewazne ze wymiany robione w serwisie w poniedzialek po
pijackim weekendzie przez skacowanego serwisanta pracujacego od tygodnia

Absolutnie nie neguje tego, ze samemu mozna dobrze pewne rzeczy
zrobic.
Sam robie co tylko moge sam.
Problem jest jedynie taki, ze nie jestem w stanie ocenic, czy zrobione
zostalo to dobrze, czy zle. Ten minus wiec, za brak pewnosci,
szczegolnie po samej rozmowie telefonicznej, podczas ktorej nie widac
moto ;)

Z natury jednak wierze ludziom, ten czlowiek wydaje sie w porzadku.

Inna sprawa, ze jak warsztat, w ktorym serwisuje cos sperdoli, to do
nich wroce (tak robilem nie raz). Po zakupie 200km od miejca
zamieszkana trudno bedzie wracac z ew prentesjami.

Znasz jakies przyblizone koszty?

--
amos

On 2010-04-16, amos <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

A myslisz ze serwis zrobi zawsze dobrze? Bylem 3 razy i:
- polamana oslonka przeciwkurzowa lozyska glowki ramy, zlozona tak zeby
nie bylo widac - wyszlo jak rozkrecilem ostatnio sam,
- olej spuszczony jedna sruba spustowa i nalany ponad stan,
- podwinieta uszczelka pokrywy zaworow.

Dziekuje - zrobie sobie wszystko sam a za to co zaplacilbym za robocizne
kupie narzedzia.
--
Artur
ZZR 1200

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Kwi, 13:54, AZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
A myslisz ze serwis zrobi zawsze dobrze?

Dziekuje - zrobie sobie wszystko sam a za to co zaplacilbym za robocizne
kupie narzedzia.

Nie. Mysle, ze serwis tez potrafi spieprzyc. Sam nieraz wracalem na
poprawki.

Jednakze: kiedys odkrecalem kolo, zlapalem za imbusa - klucz
przekrecil sie we lbie, bo moje imbusy byly do dupy.
Zajechalem do wulkanizatora obok, swoim sposobem i swoim kluczem w 5
min bez problemu odkrecil srube, w ktorej byly zjechane przeze mnie
krawedzie.

Nie jest to regula, ale profesjonalne warsztaty czesto maja narzedzia,
na ktore nas nie stac. Zakladajac, ze robimy cos raz na pare miesiecy
nie inwestujemy w dobry sprzet.
Sprzet w warsztacie zarabia na siebie. Dlatego najczesciej jest
lepszej klasy.

Z drugiej strony wiele napraw/wymian nie wymaga zadnych specjalnych/
dobrych narzedzi ale doswiadczenia. Majac prosty klucz w prosty sposob
wymienisz sobie swiece. Gorzej, jesli nie majac doswiadczenia a majac
pare w lapie przykrecisz ciut za mocno...
--
amos

marcinu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
- olej spuszczony jedna sruba spustowa i nalany ponad stan,

A to s dwa?? Serio pytam. Ciekawe jak jest w mojej CBF600.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

On 2010-04-17, marcinu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A to s? dwa?? Serio pytam. Ciekawe jak jest w mojej CBF600.

W ZZR 1100/1200 sa dwie - jedna na dole miski a druga pod
skrzynia korbowa.

--
Artur
ZZR 1200

[]v[]artec #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

amos pisze:
Moze ktos pomoze ocenic te sztuke:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1848691

Pr

pearljb pearljbUSUN_TO@gazeta.pl

[...]

Przymierz sie do kadego z tych motocykli zanim zdecydujesz sie na konkretny model. Pozycja na nich jest inna, zachowanie sie rozni. Na bandicie i fazerze siedzi sie jak na krzesle, na hornecie jest sie troche pochylonym do przodu, a na sv w zasadzie wisi sie na rekach (pozycja jest podobna do sportow). Wg mnie hornet jest najbardziej poreczny z tych motocylki, ma najlepiej uksztaltowany bak, ale dla poczatkujacego moze sie wydawac troche "narwany", bandit i fazer sa w sumie podobne w jezdzie, z tym ze ten drugi ma wiecej plusow: jest lzejszy, ma wiekszy bak, mniej pali i lepiej zachowuje sie w zakretach. SV jest specyficzne i ze wzgledu na pozycje (srednio wygodna na dluzsze dystanse) i na prace silnika (v-ka) - musisz wybrac czy nie pasuje ci bardziej charakterystyka rzedwki. No i sv-ka prze glebie parkingowej dostaje w chlodnice wiec musialbys zalozyc kraszpady. Zakrety najlepiej lyka sv, pozniej hornet pozniej fazer i gsf.
Jezdze piaty rok hornetem, kolega ma fazera, inny sv, pare razy lecialem banditem. Czasem sie zamieniamy i wszyscy zgodnie twierdza ze honda jezdzi im sie najlepiej, za to w trasie ja tankuje najczesciej, bo mimo ze pali malo to ma najmniejszy z nich bak.
Nie wiem czy dobrze pamietam, ale co do obslugi to w bandicie i sv czesciej zmieniasz olej, w hornecie pada czasem regulator napiecia i trzeba robic rozrzad co 30-40kkm.

Ducati Monster, Triumph - tych boje sie najbardziej, choc wizualnie
naprawde mi pasuja. Ceny tez sporo wyzsze od konkurencji.

O Ducati krazy wiele legend, a to ze ma problemy z elektryka, a to ze sie czeka wieki na czesci i nie kazdy sie podejmie naprawy. Ale mimo ze to wlasnie legandy, to cos w tym moze byc bo to ladne moto, ktore bardzo zadko sie widuje.

amos

pzdr johny

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Kwi, 17:47, "pearljb" <pearljbUSUN#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Dzieki za garsc naprawde konkretnych i rzeczowych informacji.
Z opisow interentowych takze wynika, ze Hornet jest bardzo dobrze
postrzegany pod wieloma wzgledami: silnik, prowadzenie, wygoda,
latwosc manewrowania w miescie, maloproblemowosc. Do tego doklada sie
wyglad, ktory mi akurat najbardziej pasuje. Sylwetke tez wole siedzaca
niz lezaca.

Ze wzgledu na popularnosc jest w miare duzy wybor, choc szkoda, ze tak
malo 900. Z pewnoscia tez nie bedzie trudno sprzedac.

Jak na pierwszy powazny motocykl, mysle, ze sie doskonale nadaje.

amos

Mysle, z

amos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej!
No i zeby zakonczyc watek pochwale sie, ze finalnie kupilem 2oo.

Zgodnie z namowami kolegow z precla zdecydowalem sie na Horneta 900.
Wyszlo jak zwykle  kupilem pierwszy sprzet, ktory pojechalem ogladac.
Tu o tyle lepiej na korzysc zakupu, ze wczesniej kolega z pobliskiej
miejscowosci zrobil ogledziny i wyszlo, ze moto w miare zadbane i
warte wycieczki 120km.

Narazie jestem pod ogromnym wrazniem. Troche przeraza moc tego potwora
(2,9 do setki) ale jest do poskromienia przy chlodnej glowie. Pierwsze
tankowanie (10L)  pokazalo, ze jak sie ma niepokorna reke krecaca
manetke, to da sie na tym przejechac ok 100km ;)

Maszyna mimo swego wieku naprawde zadbana i dopieszczona, po
wszystkich wymaganych wymianach serwisowych. Naprawde na poczatek nie
wymaga wkladu. No i wreszcie pierwsza moja maszyna, w ktorej
absolutnie nic nie drzy, nie rzezi, nie telepie na wybojach. Mimo
drobnych obcierek (moim zdaniem w codziennym uzytkowaniu
nieuniknionych) sprzet pracuje jak nowy. Przebieg niecale 17kkm wydaje
sie calkiem prawdopodobny, a moja stara poczciwa CZeska '84 z 10kkm
przebiegu wyglada przy nim jakby miala zrobione z 10x tyle.

Przy okazji, moze znajdzie sie jakis dobry czlowiek z doswiadczeniem,
ktory bedzie w stanie mi wiecej  obiektywnie powiedziec o  wadach tej
maszyny i na co zwrocic uwage w przyszlej eksploatacji. Maszyna stoi
na Zoliborzu, ew w gre wchodzi Mokotow w godzinach pracy.

Przy okazji  pozostal Piaggio X9 125 ccm na sprzedaz, gdyby byl
chetny...

--
zdrowka
amos