HondaCBR - drugie moto

maryano85 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

Kowal #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

Raczej nie, ale mog si myli.

--
Wysano z Outlook Express

Mariusz Wozniak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "maryano85" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:78953156e045469c889b24f263ba1aa6$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

Zameczysz sie, jesli przyzwyczailes sie do XJoty. Zupelnie inna pozycja i dosc niewygodna na dluzsze przeloty.

X.

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu pitek, 29 czerwca 2012 08:40:42 UTC+2 uytkownik Mariusz Wozniak napisa:
Zameczysz sie, jesli przyzwyczailes sie do XJoty. Zupelnie inna pozycja i dosc
niewygodna na dluzsze przeloty.
Ze co? F4 niewygodna? To co wg Ciebie jest wygodne? Czopki? Cruisery?

Do watkotworcy: F4 jest mocniejsza ale jednoczesnie ma lepszy zawias i hamulce. Pytanie czy dasz rade nie poniesc sie ulanskiej fantazji musisz zadac sam sobie.

pzdr, dr
14/525/400

Mariusz Wozniak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "doktorski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
[...]

Byc moze jestem za stary, ale po przejazdzce CBR, dosc krotkiej zreszt, napieprzal mnie kregoslup. Ale ja przyzwyczajony do turystykow ;)

X.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Jun 28, 11:33pm, maryano85 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> wrote:
Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

--
Wysano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

Odezwij si do uytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
pomoze tu masz jego profil
http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=93

--
Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem
szarych

wyslano z czytnika google

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):
Odezwij si do uytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
pomoze tu masz jego profil
http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=93

Te, Kefir, moze wysylaj ta dziecinade na priva, co?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

On 2012-06-29, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Kefir napisa

erg #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Kefir napisa(a):
Odezwij si do uytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
pomoze tu masz jego profil
http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=93

Te, Kefir, moze wysylaj ta dziecinade na priva, co?

Nie, niech wysyla na grupe - bardzo slusznie robi.

Eryk

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-06-28 23:33, maryano85 pisze:
Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 29.06.2012 Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisa

duddits pawel@NOSPAM.gomoto.tv

On 29.06.2012 12:08, kakmar wrote:

Na F4 je

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 29.06.2012 duddits <pawel@NOSPAM.gomoto.tv> napisa

duddits pawel@RM-gomoto.tv

Piszesz o cbr600f, czy cbr600rr? bo to wbrew pozorom do

W dniu 2012-06-29 12:08, kakmar pisze:
Dnia 29.06.2012 Magic<maciejsajeckiCIACH@wp.pl>  napisa

maryano85 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

dziki za odpowiedzi;

jeeli chodzi o moc to bya to XJ600 61KM; czy mnie znudzia? chyba tak, jest cika, stara, mao zwrotna - wic to s chyba oglne powody zmiany na inny, zawsze podobay mi si "golasy" ale brak owiewki na dusz met jest mczcy, a po mieci latam rzadko, wol trasy rozwaam jeszcze Horneta 600 i SV 650; nie chodzi tu raczej o lans, bardzo powanie podchodz do jazdy, byem kierowc ciarwki i wiem co to odpowiedzialno na drodze za czyje ycie;

kwestia czy dam rad opanowa Cebr? miaem z ni styczno tylko kilka razy i raz jedziem, oglnie bardzo pozytywnie oceniam,
ale czy mj brak dowiadczenia mnie nie zgubi...hmmm

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Fri, 29 Jun 2012 13:22:20 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za maryano85
wyklawiaturowal co nastepuje:

dziki za odpowiedzi;

[...]

kwestia czy dam rad opanowa Cebr?
miaem z ni styczno tylko kilka razy i raz jedziem, oglnie bardzo
pozytywnie oceniam,
ale czy mj brak dowiadczenia mnie nie zgubi...hmmm

Brzmisz rozsdnie - dasz sobie rad. W kocu kiedy trzeba si na te
100KM a sezon na XJ to moim zdaniem wystarczajce dowiadczenie. eby Ci
dodatkowo namci to powiem, e moim zdaniem SV650 to fajniejszy motocykl
ni CBR :)

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-06-29 15:22, maryano85 pisze:

jeeli chodzi o moc to bya to XJ600 61KM; czy mnie znudzia? chyba tak,
jest cika, stara, mao zwrotna (...)

Potrenuj na parkingu.
Kumpel na takim maozwrotnym i cikim XJ600 jedzi najlepiej z caego towarzystwa trenujcego gymkhan.

A co do wikszego motocykla - kupuj i nie pytaj. Bardziej gotowy nie bdziesz.

--
MN

Drzewo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

Ju sam fakt, e pytasz to dobry znak :) Jeli podejdziesz do moto z
respektem to myle, e spokojnie dasz rade. F4 ma w miare agodn
charakterystyke i trzeba troche da po obrotach, eby si obudzia i
pokazaa pazur. Bez krcenia jest potulna jak baranek i mona si
bezstresowo z ni oswaja.

--
Drzewo
www.moto-opinie.info - Opinie o motocyklach i akcesoriach dla motocyklisty

J #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "maryano85"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:78953156e045469c889b24f263ba1aa6$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

Sezon to ile to jest km?
F4 jakims strasznym wariatem nie jest, ale ja bym osobie poczatkujacej jej nie doradzal. Wszystko zalezy od indywidualnych predyspozycji i umiejetnosci. Jak uwazasz ze ja ogarniesz to bierz, wkoncu to twoja du.., ale jesli po roku jazdy ci yamaha nie wystarcza to ja odradzam.

songoku #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Cze, 23:33, maryano85 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> wrote:
Sezon na XJ 600 i kilka tygodni na GS500
mam pytanie; czy poradz sobie na Hondzie CBR 600 F4 ?

--
Wysano z czytnika cigacz.pl ->http://grupy.scigacz.pl/

Dzieciak ykaj spoko...
Tu same preclowe pierniki - nawet gdyby mia 10 sezonw przelatanych
powiedz, e nie dasz rady :P

Pozdro

Songoku

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-07-02 11:41, songoku pisze:

Tu same preclowe pierniki - nawet gdyby mia 10 sezonw przelatanych
powiedz, e nie dasz rady :P

Ja zauwayem, ze niemal kady mwi mu, e da rad.

--
MN

na górę