Honda VT700C - prosz

EM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
Po wielu latach jazdy na ETZcie staem si posiadaczem motocykla Honda
VT700C Shadow '85 wersja amerykaska. Sprzt zosta sprowadzony z NL.
Fotki:
http://www.edim.pawelec.info/honda/vt700c_left.jpg
http://www.edim.pawelec.info/honda/vt700c_engine.jpg
http://www.edim.pawelec.info/honda/vt700c_rear.jpg

Nie udao mi si znale parametrw takich jak moc, osigi i spalanie
Znalazem ju serwiswk. Dysponuj oryginalnym owner's manualem.

Prosz o opini osoby, ktre miay do czynienia z takim sprztem.
1. Awaryjno
2. Dostpno czci
3. Spalanie
4. Czym si rni lampa amerykaska?
5. inne

Pozdrawiam
EdiM
Radom

szynszyll szynszyll@NOSPAM.gazeta.pl

yo!

no to przybyl kolejny klasyk na polskich drogach ;) co do VT 700 C to jezdzi
nim od 3 lat moj dobry znajomy - kupil motocykl w polsce w stanie lekkiego
strolowania - wymienil 2 kasatory na nowe, uszczelnil silnik i cos przy
silowniku sprzegla. z dostepem do czesci nie mial problemow. motocykl spala 4-
6 litrow paliwa i zasadniczo nie ma z nim klopotow w codziennej eksploatacji.
ja sam latalem jakis czas na xlv750r - podobna technika - motocykl palil
podobnie. jedny slowem - stara dobra konkretna hondowska robota - jezeli
motocykl nie dostal po dupie i nie jest zgrzebany to bedzie dlugo i wiernie
sluzyl. pzdr

szynszyll

p.s. zaczynam szukac kozy ;)

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

K.M.C. kmc3@NIEpoczta.NIEgazeta.pl

EM napisa(a):
Witam
Po wielu latach jazdy na ETZcie staem si posiadaczem motocykla

faktycznie robi sie nowa moda na preclach=> pytanie po fuckcie

--
Krzysiek K.M.C Pock
"Kady kiedy umrze, ale nie kady przecie y"

EM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

faktycznie robi sie nowa moda na preclach=> pytanie po fuckcie

No c, nie nale do osb, ktre przez rok wybieraj sprzta jaki im si
podoba, a potem jeszcze duej szukaj jakiego egzemplarza.
Chciaem jaki nie za duy, nie za ciki chopper, najlepiej z kardanem.
Zanim go zobaczyem po sprowdzeniu przez znajomego, byem przekonany, e to
VT750, a wic zupenie inny sprzt.
W sumie ten mi si bardziej podoba.
EdiM

szynszyll szynszyll@NOSPAM.gazeta.pl

yo!

a tu strona mr. Metala nt.

http://www.motorbreath.4me.pl/

szynszyll

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

EM napisa(a):

1. Awaryjno

Niska :)

2. Dostpno czci

Generalnie VT700C to jest blizniak VT750C, roznia je w zasiadzie szczegoly. Moze byc klopot z dostepnoscia czesci typowych dla amerykanskiej odmiany (miedzy innymi silnikowe, motocykl ma zmniejszona pojemnosc ale zdaje sie ze rozwiazali to przez inna konstrukcje walu wiec nawet tloki powinny pasowac z europejczyka. Takie byly wtedy przepisy w USA)

4. Czym si rni lampa amerykaska?

tym ze daje symetryczny snop swiatla. w Europie wymagana jest asymetria

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

MrMetal MrM#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "EM" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

www.motorbreath.4me.pl - jest tu troche o mojej bylej VT

Pozdro,
metal po powrocie :)

EM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

www.motorbreath.4me.pl - jest tu troche o mojej bylej VT

Pozdro,
Dziki
Szynszyll poda ju ten link
Oglnie jak widz sprzt wyglda niegupio.

Lampy jeszcze nie sprawdziem pod ktem asymetrii, bo moto stoi daleko od
domu.
Wiem tylko, e brakuje tam jakiej uszczelki, bo klosz wibruje na pewnych
obrotach.

Nie znalazem nigdzie osigw. Moc w serwiswce podana jest 62 bhp. Bph, z
tego co znalazem, to brake horse power, czyli moc samego silnika bez
uwzgldnienia strat na przekadni i przeniesieniu napdu. Szczerze mwic to
nie za bradzo wiem jak jest w innych. Tak czy inaczej wydaje si dla mnie
odpowiednia.
Silnik jest podobno ekonomiczny i mona zej ze spalaniem do 4l/100km przy
90km/h. To podobnie jak w mojej starej ETZ.

Tak oglenie to ETZ250 bdzie do sprzedania. Rocznik 86. Po remoncie
generalnym szlif (pierwszy po nominale), regeneracja wau, oyska, zbatki
od biegu 1-3. Jeszcze nie dotarty po remoncie. Robiem go dla siebie, wic
podnie. Wczeniej zrobiem okoo 30kkm bez problemw. Jakby kto by
zainteresowany to prosz o kontakt. Pewnie na wiosn ruszy akcja majca na
celu znalezienie nowego waciciela.

Pozdr
EdiM
Radom