Hayden - ciualcz punktow?

Piotr Janikowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Ja, juz dawno pisalem, ze TAK, ale jakie jest WASZE zdanie?

pj
GSX1300RZ + 2xIXIL
5424'25.70"N, 1836'35.15"E - use Google Earth!

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Janikowski napisa(a):
Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Kto to KFC?

Ja, juz dawno pisalem, ze TAK, ale jakie jest WASZE zdanie?

ale kto?

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

piomay napisa(a):
Piotr Janikowski napisa(a):
Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Kto to KFC?

kentaki kid :)

jak uzbieral, to zasuy. taki sport. nie mam nic do niego, oprcz tego, e sabo sie stara. tak oglnie.

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona

alf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

piomay wrote:
Piotr Janikowski napisa(a):

Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Kto to KFC?

Kentucky Fried Chicken - zdaje sie Mikolaj Hayden jest z Kentucky :-)

--
alfz1

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

alf napisa(a):

Kentucky Fried Chicken - zdaje sie Mikolaj Hayden jest z Kentucky :-)

Dzieki. Co to znaczy "zasluzyl" Ma wiecej puntkow to jest mistrzem - znaczy zasluzyl jak najbardziej. Jakby nie zasluzyl to by nie byl mistrzem. Takie pierdolenie o niczym ?

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

alf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

piomay wrote:
alf napisa(a):

[...]

tez tego nie rozumien tego pierdolenia.

A tak prawdziwi fani swietuja:
http://tinyurl.com/y4gudg

nawiasem mowiac KFC fast food - ktos fajnie wymyslil - ciekawe kto?

--
alfz1

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "piomay"  napisa

Kto to KFC?

*** Taki kolo z juesej  co ma motur z hot-wingsem na baku ;) Widze ze moje
okreslenie zaczyna sie przyjmowac ;D

ale kto?

*** No, Joung Colonel z usmiechem batmanowego Jokera ;)

Pozdr
Jarecki [KenLee] + DeRat 350 N
www.bbet.prv.pl

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Janikowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Ja, juz dawno pisalem, ze TAK, ale jakie jest WASZE zdanie?

zasluzyl

Adas

kristos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

a to jest cos takiego jak zasluzony tytul ?
za zdobycie najwiekszej ilosci pkt w sezonie jest mistrzem swiata i to
zajebiscie moim zdaniem, bo mu kibicowalem, a hondzie to juz zawsze.

--
kristos

alf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Janikowski wrote:
Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Ja, juz dawno pisalem, ze TAK, ale jakie jest WASZE zdanie?

zaden ciulacz - przed walencja mial srednie nalepsze czasy ze wszytkich. jak obrobie wyniki to wysle calosc.

--
alfz1

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Janikowski" wrotki:
Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Nie. To prdzej Yamaha go przegraa ni on wygra. Rossi jest nadal o klas
wyej od reszty stawki.

--
Pozdrawiam - Maciek, SRX 250 i VFR 800 fi.
Archiwum: http://news.riders.pl

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic napisa(a):

Nie. To prdzej Yamaha go przegraa ni on wygra. Rossi jest nadal o klas wyej od reszty stawki.

a wydawalo mi sie ze sie przewrocil... No patrz jak ta telewizja klamie.

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "piomay" wrotki:
a wydawalo mi sie ze sie przewrocil...

Mwi o caoci, nie tylko o ostatnim wycigu. Inni te si wykadali -
motocykle s przewrotne :)

--
Pozdrawiam - Maciek, SRX250/KLX250/VFR800
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Janikowski"  napisa

Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Ja, juz dawno pisalem, ze TAK, ale jakie jest WASZE zdanie?

*** Niestety tak ;] Ten wyscig pojechal bardzo dobrze- wytrzymal cisnienie i
dal rade- rispekt. Jednak za caloksztalt z pewnoscia nie bedzie moim
ulubionym mistrzem, ale nie zamierzam na niego psioczyc. Jest takim samym
mistrzem jak KR, Locatelli, Luthi i wielu innych. VR dzisiaj przezyl
najgorszy z mozliwych scenariuszy, stracil mistrzostwo i ogolnie z jakichs
powodow jechal zle od momentu puszczenia sprzegla na starcie mimo PP. Szkoda
ze nie bylo walki. Respekt za to ze wsiadl i pojechal do konca. Mimo to on
juz jest w hall of fame obok Ago i Doohana, natomiast KFC musi sie jeszcze
postarac. Ma teraz szanse bo budzet HRC na pewno da mu lepsze wejscie w
800cc niz calej reszccie, ale nie wydaje mi sie zeby bylo mu latwo.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + DeRat 350 N
www.bbet.prv.pl

Piotr Janikowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jarecki [KenLee] napisa(a):
[...]  Jednak za caloksztalt z pewnoscia nie bedzie moim
ulubionym mistrzem, ale nie zamierzam na niego psioczyc. Jest takim samym
mistrzem jak KR, Locatelli, Luthi i wielu innych. [...]  Mimo to on
juz jest w hall of fame obok Ago i Doohana, natomiast KFC musi sie jeszcze
postarac.

A moze to jest tak, co calkiem madrze powiedzial KFC, ze to juz NIE TE CZASY, by jak np. Doohan wygrac 10 wyscigw w sezonie?

Wracamy do tych "starych mistrzow", pokazujac ich jako "wzory". Ale czasy sie zmienily! Co np. zrobil Elias w Estoril? Sami zawdodnicy byli pod wrazeniem! Ale czy tak mozna jezdzic non-stop? Watpie.

Liczy sie srednia, i to WCALE nie jest cos zlego. Powtarzalnosc. Tak mi mowili trenerzy na torze. To jest najwazniejsze. Sprawdzilo sie w przypadku KFC. I dobrze.. ;)

pj
GSX1300RZ + 2xIXIL
5424'25.70"N, 1836'35.15"E - use Google Earth!

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

pj napisa(a):

A moze to jest tak, co calkiem madrze powiedzial KFC, ze to juz NIE TE
CZASY, by jak np. Doohan wygrac 10 wyscigw w sezonie?

*** Criville'owi i Alzamorze zarzucano dokladnie to samo i broniono ich
identycznie. Szczegolnie w Hiszpanii gdzie podowczas zakupowywalem se koszulki
Criville'a i Doohana ;) Talent i iskra ma to do siebie ze pojawia sie rzadko,
ale niezaleznie od czasow. Mysle ze gdyby nie wypadek, nastepca Vale byl juz na
dobrej drodze do panowania- mam na mysli Dajiro Katoh. Zreszta jesli Daniemu
nie siadzie psycha to tez ma spore szanse. Nigdy nie bedzie tak ze technika
motocyklowa stanie w miejscu a zawodnicy dojda do jakiejs nieprzekraczalnej
granicy tyle ze te kroczki kazdego sezonu sa adekwatnie male a co jakis czas
pojawi sie taki co bedzie robil nieco wieksze i w stylu zapierajacym dech
widza.

Wracamy do tych "starych mistrzow", pokazujac ich jako "wzory". Ale
czasy sie zmienily! Co np. zrobil Elias w Estoril?

*** Takie przeblyski pojawiaja sie co sezon i nie mozna ich traktowac jako
dowod na "upadek mistrzow". Szczegolnie widac to zawsze w GP Japonii gdzie
lokalesi z dzikimi kartami i blogoslawienstwem fabryk wymiataja jak szatany.
Podobnie pierwszy wystep Hagi w GP 500 bodajze Australii albo koncowka sezonu
Barrosa na West-Hondzie. To juz bylo- a Vale i tak kolekcjonowal tytuly ;)

Sami zawdodnicy byli
pod wrazeniem! Ale czy tak mozna jezdzic non-stop? Watpie.

*** Po Lawsonie tez tak sie zastanawiano i po Doohanie ;)

Liczy sie srednia, i to WCALE nie jest cos zlego. Powtarzalnosc. Tak mi
mowili trenerzy na torze. To jest najwazniejsze. Sprawdzilo sie w
przypadku KFC. I dobrze.. ;)

*** Pewnie ze tak- jesli chcesz ogladac tabele. Ja tam wole widowisko, byle nie
rezyserowane a'la wrestling ;) Nie znam sie na futbolu, ale z rozmow znajomych
tez wynika ze "mechaniczna" kopana w wykonaniu np Niemcow, ma znacznie mniej
fanow niz "radosna" Brazylii. Widowiskowosc jest cholernie wazna (moze nie w
aspekcie pozycji poszczegolnych zawodnikow w tabeli, ale jednak)- i o tym
swiadcza zmiany wprowadzane przez FIM/Dorne w temacie regulaminu- szczegolnie
dotyczace przerywania i wznowien wyscigow (czas antenowy) oraz sumowania czasow
(czytelnosc pozycji po wznowieniu), a potem tegoroczna nowosc czyli wymiana w
picie. Nie wiem czy to dobry kierunek, (podobalo mi sie jak kiedys Gobert na
Aprilii zloil towarzycho bo zaryzykowal od razu w wyborze wet/slick) ale tak to
idzie.  Kiedys jak jeszcze mialem Motors Channel w TV uwielbialem ogladac BSBK
(Brytyjskie superbyki)- to jak sie chlopaki tlukli i to najczesciej w deszczu,
po prostu jezylo wlosy na rekach ;)
Jak zapragne walki na strategie punktowe, to przejde na kibicowanie darts'ow ;)
A tera jako prosty parweniusz pragne coli z lodem i igrzysk! ;)
Pozdr
Jarecki [KenLee] + DeRat 350 N
www.bbet.prv.pl

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Piotr Janikowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jarecki [KenLee] napisa(a):
[...]
Jak zapragne walki na strategie punktowe, to przejde na kibicowanie darts'ow ;) A tera jako prosty parweniusz pragne coli z lodem i igrzysk! ;)

to se kup! razem z KFC!

p.s. dzieki za wynurzenie

Cohen the Barbarian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Janikowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?
Zdobyl go, w taki albo inny sposob. Fartem, troche umiejetnosciami ale chyba
rowna jazda najbardziej. To taki wyrobnik, jedzie rowno ale talentu jak VR
nie ma. Brakuje mu IMO tej "iskry", ktora ma wlasnie Valentino. Wszystkie
wyscigi, ktore ogladalem, ogladalem tylko dla Rossiego bo na jego jazde, az
milo popatrzec. Hayden jest po prostu nudny. Wiecej talentu ma od niego
Pedrosa.
Ja, juz dawno pisalem, ze TAK, ale jakie jest WASZE zdanie?
IMO nie zasluzyl. Ale to jest sport.

Bartek
GSXF
EL
May the Force be with You

Tadek / Motostore tadekNIELUBIESPAMU@motostore.pl

Piotr Janikowski wrote:

Czy Waszym zdaniem KFC "zasluzyl" na tytul ?

Ja, juz dawno pisalem, ze TAK, ale jakie jest WASZE zdanie?

Oczywiscie zasluzyl (bo go zdobyl), ale IMHO tytul bardziej sie "nalezy"
Vale (chociaz go nie lubie). Co tu duzo pisac, Rossi dobil do czolowki, mimo
ze znajdowal sie w dupie w polowie sezonu. Ma na pewno najlepsza
"powtarzalnosc", odporniejsza psyche i mniej sie spina niz konkurencja. Mam
takie zle przeczucie ze w przyszlym roku znowu bedzie mistrzem (obym sie
mylil). Podejrzewam jednak ze nie bedzie mu juz tak latwo jak w poprzednich
sezonach. Przybylo mnostwo mlodych wilkow jak Pedroza, Elias, Hayden a i
starzy wyjadacze jak Bayliss czy Capirossi pokazali ze tez conieco potrafia.
Czekam juz z niecierpliwoscia na sezon 2007, szkoda tylko ze sprzety beda
skastrowane do 800ccm. :(

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.