wg producenta

--
Pozdr Scyzoryk

Siena HL 1,6 16v (LPG)  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
http://www.bikepics.com/members/scyzoryk/87gsx550/

koko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

a w rzeczywistosci, przylaczam sie do pytania...

marider mariderCUT@go2.pl

koko napisa(a):
a w rzeczywistosci, przylaczam sie do pytania...

TZR125 kumpla leciala 170kph (wersja wloska, chyba znaczenia nie ma ale sam nia smigalem nieco wiec sprawdzone wlasnorecznie ;)), NSR125 podobnie wiec mysle ze CBR (nowsza) na pewno odstawac nie bedzie...

PZdr
--
marider
(ex) Flamed R1'03  & ... R1 :)

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sun, 29 Oct 2006 18:36:29 +0100, marider <mariderCUT@go2.pl> napisa:

TZR125 kumpla leciala 170kph (wersja wloska, chyba znaczenia nie ma ale  sam nia smigalem nieco wiec sprawdzone wlasnorecznie ;)), NSR125  podobnie wiec mysle ze CBR (nowsza) na pewno odstawac nie bedzie...

A czy CBR 125 to nie jest przypadkiem 4T...?
Zdaje si do NSRek i podobnych startu nie ma...

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

Captor napisa(a):

A czy CBR 125 to nie jest przypadkiem 4T...?

Tak, singielek 4T

Zdaje si do NSRek i podobnych startu nie ma...

Nie ma :)
Myle ze 120 kmh w CBR125 to powinien byc nie lada sukces :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sun, 29 Oct 2006 21:23:33 +0100, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa:

A czy CBR 125 to nie jest przypadkiem 4T...?
Tak, singielek 4T

Internet mwi o duym zwizku z CG 125... hi hi hi...

Zdaje si do NSRek i podobnych startu nie ma...
Nie ma :)
Myle ze 120 kmh w CBR125 to powinien byc nie lada sukces :)

Taki troche obciach jak na takim "scigu" objed kolesia wszystkie DT  125, KMX 125... ;D

--
[...]

No ja kiedys w Niemczech widzialem jak koles startowal CBR 125 ze swiatel. Ja jechalem busem i mialem w starciu z nim spore szanse :) Driver tej CBR wazyl tak na oko z 80kg, ot taki wychowany na sznyclach o Bratwurscie niemiecki nastolatek :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

Captor wrote:

Taki troche obciach jak na takim "scigu" objed kolesia wszystkie DT
125, KMX 125... ;D

Grunt to si nie przejmowa takimi drobiazgami :)

Jak np. ten go na TZR50, ktra to Yamaszka wyglda cakiem "dorole",
ale ze skuterem 250ccm przy starcie spod wiate (nawet relaksowym) nie
ma najmniejszych szans ;)

(tzn. mam nadziej, e si nie przejmowa ;) )

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Andrzej Lawa napisa(a):
Captor wrote:
[...]

Ale masz radoche - wstydzilbym sie cieszyc z objechania motoroweru cwierclitrowym smokiem :P
No, ale jak ktos nie potrafi sie podpisac... ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Dj_Gawel SSS team Dj_G#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mam cbr 125r osobicie osigam max130-140 (koniec jej moliwoci) jak kto chce moge podesa zdjcia moich ewolucji na tym moto Dj_G#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

--
Wysano z serwisu -> http://www.wizytowki.hil.pl - wizytwki przez internet

Dj_Gawel SSS team wrote:
Mam cbr 125r osobicie osigam max130-140 (koniec jej moliwoci)

Przepraszam - wedug wbudowanego licznika, czy na podstawie jakich
obiektywnych pomiarw? ;)

krzysiek15 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Andrzej Lawanapisal

Dj_Gawel SSS team wrote:
Mam cbr 125r osobicie osigam max130-140 (koniec jej moliwoci)

Przepraszam - wedug wbudowanego licznika, czy na podstawie jakich
obiektywnych pomiarw? ;)

krzysiek15 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Honda cbr 125 poleci ponad 140 jak niewiezysz wejdz na vide.google.pl i wpisz cbr125 popatrz sobie ile pujdzie

Kubi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "krzysiek15" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa

Honda cbr 125 poleci ponad 140 jak niewiezysz wejdz na vide.google.pl i
wpisz cbr125 popatrz sobie ile pujdzie

        To musz by jakie jaja, nie ma ludzi, ktrzy tak pisz na
wiecie...

K.

tech.Wheelman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kubi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Honda cbr 125 poleci ponad 140 jak niewiezysz wejdz na vide.google.pl i
wpisz cbr125 popatrz sobie ile pujdzie

       To musz by jakie jaja, nie ma ludzi, ktrzy tak pisz na
wiecie...

To malpy. Malpy-boty.

www.ryciak.com - VFR 800, SevenFifty, amatorskie filmy.
www.ryciak.com/dres
gg:4331408

EvilOne - tekmar #_USUN_TO_@_USUN_TO_#CuT_gmail.com

tech.Wheelman napisa(a):

To malpy. Malpy-boty.

To niech ktos da bana i na koniec kicka ;)

Marcin
Angol 650 lodz

jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"EvilOne - tekmar" napisala:
tech.Wheelman napisa(a):

To malpy. Malpy-boty.

To niech ktos da bana i na koniec kicka ;)

Chyba banana.

--
Jasio
etz 150e vx 800

danoncbr125 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

moja bez problemu 130 puzniej juz powoli ale na maxa ok wiecej 140 , tak 145 --

danoncbr125 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

danoncbr125napisal

moja bez problemu 130-140 leci ;D

KrzysiuRanger #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

danoncbr125napisal

danoncbr125napisal

moja bez problemu 130-140 leci ;D

Zaley czy odblokowana czy nie. Po zdjeciu WSZYSTKICH blokad moze polecie ponad 140. Wiem bo mam.

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 11 Jan 2008 23:37:14 +0100, KrzysiuRanger  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> napisa:

Zaley czy odblokowana czy nie. Po zdjeciu WSZYSTKICH blokad moze  polecie ponad 140. Wiem bo mam.

Chyba jak zdejmiesz t blokad na liczniku to Ci te 140 poleci...

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125

ciapek141 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_tlen.pl

Captornapisal

[...]

mam cbr125 od 3dni i sza jak narazie ok.130 wicej nie prbowaem ale myl, e do 140 moe troszk ponad dojedzie bo wiozem kumpla na tyle.. --

kacper159 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

ciapek141napisal

Captornapisal

[...]

we wrzesniu mam dostac wlasnie CBR 125 z 2007 roku. Z tego co patrzylem na allegro ma 14km. zapytalem sie sprzedajacego ile wynosi predkosc maksymalna.., motor ten na allegro mial zalozona blokage ktora wynosila 105km/h sciagniecie blokady wynosi 50zl a wtedy predkosc. max wzrasta 160-170km/h

mmineral #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

kacper159napisal

ciapek141napisal

Captornapisal

[...]

Witam.
Posiadam Hinde CBR 125 z 2006 roku. Czy moe mi kto powiedzie jakie sa w niej blokady, dokadnie w jakich miejscach, jaki jets koszt ich ciagnicia.
Jeli znalazby si fachowca, ktry zrobiby co takiego w okazyjnej cenie to zapraszam.