Gw

adrian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dzi sobie postanowiem przygotowa motocykl do zimowania. Umyem go starannie i zdecydowaem e oponki te umyj :-) Przy masowaniu tylnej oponki znalazem wbity gwd. Wida lekko ulatniajce si powietrze. I teraz mam pytanie. Jako e motocykl niedawno kupiem w salonie SUZUKI w Suzi-Moto w Bielsku czy oni potrafi oponk zregenerowa/zawulkanizowa czy cu takiego. Dzwoniem do nich dzi, lecz maj dugi weekend i nikt nie odbiera :-) Co radzicie, jakie s wasze dowiadczenia z takimi przypadkami?

Adrian

adrian napisa(a):
[...]

naprawi moesz ja jedynie we wasnym zakresie, aden salon nie
poklei ci opony, oni jedynie mog wymieni na now

Lewis lewisa@[fuck_it]poczta.onet.pl

[...]

nie wiem czy gwarancja obejmuje takie rzeczy.
Przejed si do w miare solidnego zakadu wulkanizacyjnego i niech naklej od rodka atke.
Ja tak niedawno ataem oponk i trzyma bardzo solidnie. Lepiej ni koki bo miejsce przekucia byo akurat w tym rowku bierznika a tam koek by nie wytrzyma, zaraz by go wyjo.

Lewis
red GSF 400

na górę