Gniazdo H4

Zs #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
Chce zmienic oswietlenie w Fazerze, tak aby swiecily sie dwie lampy, zarowno
na swiatlach mijania jak i drogowych.
Do tego potrzebuje gniazda H4.
Wie moze ktos gdzie mozna wysylkowo kupic takie gniazda ?
Na allegro nie moge znalezc.

Pozdrawiam

PS. Chyba ojkreslenie "gniazdo" jest nieprecyzyjne, ale nie wiem jak to
fachowo nazwac.

Zs pisze:

Wie moze ktos gdzie mozna wysylkowo kupic takie gniazda ?
Na allegro nie moge znalezc.

W sklepie motoryzacyjnym za rogiem pytales ? Moze tam zacznij :)

Pozdrawiam

PS. Chyba ojkreslenie "gniazdo" jest nieprecyzyjne, ale nie wiem jak to fachowo nazwac.

Ale co ? Wtyczke nasadzana na zarowke ?

Harley Davidson FXR-C

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Kuczu napisa(a):

PS. Chyba ojkreslenie "gniazdo" jest nieprecyzyjne, ale nie wiem jak to fachowo nazwac.

Ale co ? Wtyczke nasadzana na zarowke ?

Gniazdo przenone. Ale jak tak powie w sklepie motoryzacyjnym to na 100% nie bda wiedzieli o czym mwi :)

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 25 Lut, 09:24, "Zs" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Witam
Chce zmienic oswietlenie w Fazerze, tak aby swiecily sie dwie lampy...

Tu jest wpis gocia, ktry opisuje jak modyfikowa H4, eby pasowaa
do gniazda H7 w FZ6. Oraz link do strony z fotkami z instalacji i jej
wynikiem. Moe by atwiej ni modyfikowa gniazdo (jeli masz na
myli to w odbyniku).

<http://www.fz6-forum.com/forum/fz6-mods/2927-real-head-lamp-
modification-making-h4-bulb-fit-into-h7-socket.html>

i krcej

http://mod-zarowki-fz6.gu.ma/

Nikanor
DL650