Gdzie kupi

solo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Znalazlem juz osobe, ktora  wykona mi tulejowanie cylindra ale potrzebuje dostarczyc mu tuleje, ktora daloby sie wcisnac i obrobic w starym wyjechanym cylindrze.
Moze ma ktos namiar na firme z ktorej warto by bylo kupic owa tuleje? Najlepiej wysylkowo.

--

Psdro Solo R1
Junak M10 (od 7 lat ciagle w czesciach)

solo pisze:
[...]

Ja pamietam ze kazda szlifiernia zawsze miala zapas tulei na rozne wymiary. Przetaczaja, wciskaja, szlifuja, gotowe :)

Harley Davidson FXR-C

ArtekGS pielacco@[wytnij]interia.pl

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

solo pisze:
[...]

No tak to jakos... znaczy wydawaloby sie, ze ktos kto potrafi i ma na
czym zatulejowac, to tem bardziej powinien wiedziec gdzie nabyc tuleje
w Krotoszynie, o ile jej sam nie ma.
Ja to mam taka duza nieufnosc w sobie do wykonawcow...
No ale to i tak lepiej, nizby mial wcisnac rure kanalizacyjna.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

solo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot pisze:

Ja to mam taka duza nieufnosc w sobie do wykonawcow...
No ale to i tak lepiej, nizby mial wcisnac rure kanalizacyjna.

Wlasnie wspominales kiedys ze w Krakowie ktos cos takiego wykonuje...
Gdybys mial namiar to bardzo prosze o podeslanie kontaktu do tego goscia.

--

Kuczu pisze:

Ja pamietam ze kazda szlifiernia zawsze miala zapas tulei na rozne wymiary. Przetaczaja, wciskaja, szlifuja, gotowe :)

Zgadza si tyle, ze w okolicy nie ma odpowiedniej szlifierni a ci ktorzy   zajmuj si gownie szlifowaniem cylindrow do dwusuwow pytaja sie o to czy mam tuleje. Zlecenie tulejowania podja sie znajomy, ktory pracuje w kopalni przy dorabianiu czesci do maszyn wiec mam pewnosc, ze robota dobrze bedzie wykonana.
Problem w tym, ze oni sie musza rozliczac z pobranych materialow i czesci wiec tuleje musze sam znalesc.

--

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "solo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]
na kiego wuja chcesz tulejowac ??
niewiadomego pochodzenia tuleja przez niewiadomo jak robiacego to mechanika
kup cay cylinder z almotu jakosc jest przywoita
pozdroo

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"huck" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

kup cay cylinder z almotu jakosc jest przywoita

A tu bym jednak polimeryzowal.
Oryginalny zeliwny cylinder plus dobrze wstawiona dobra tuleja jest
nie do pobicia przez almota:)
Takze cenowo bo za cene nowego to sie robi tulejowanie w naprawde
renomowanym zakladzie (chyba jeszcze - czort wie jaki inflacja tu
zostawila slad;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

solo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

huck pisze:

na kiego wuja chcesz tulejowac ??
niewiadomego pochodzenia tuleja przez niewiadomo jak robiacego to mechanika
kup cay cylinder z almotu jakosc jest przywoita

W czestochowie kolega tulejowal cylinder u goscia i wstawial mu z jakiegos VW i jest naprawde jakosc porzadna. Niestety ten pan juz nie wykonuje takich uslug. A jestem pewien ze osoba ktora mi to wykona zrobi to przadnie i napewno laczny koszt bedzie co najmniej o polowe tanszy niz  zakup nowego cylindra.
Do tego podkreslic musze, ze owa tuleja bedzie doszlifowana na wymiar oryginalnego tloku z fabryki FSM, a nie obecnej produkcji, ktorym zdaza sie puchnac.

--
Psdro Solo R1
Junak M10 (od 7 lat ciagle w czesciach)

na górę