Gdzie dostane taka czesc?

HuMaX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam!
Gdzie moge dostac taki gumowy kolek z gwintem w srodku? wyglada to tak :
www.humax.scholaris.pl/kolek1.jpg
www.humax.scholaris.pl/kolek2.jpg

Pytalem sie we wszystkich sklepach w miescie i niektorzy pierwszy raz takie
cos na oczy widzieli.. Czy jest jakis sklep internetowy, ktory moze posiadac
taka czesc?
Jest to czesc, ktora montuje sie do owiewki przedniej i do tego kolka
przykreca sie szybke przednia. Marka skutera to Aprilia.

Dzieki wszystkim za pomoc!
Pozdrawiam!
HuMaX

KIBIC #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "HuMaX" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Podobne koeczki s w mojej Kawie......i s dostpne np. w MCS w W-wie.

--
KIBIC
http://www.bikepics.com/members/kibic/

HuMaX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "KIBIC" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

A czy posiadaja oni swoja strone internetowa?
W jakiej one moga byc cenie? daloby rade jakos je zalatwic?

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 22 Lut, 22:22, "HuMaX" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Witam!
Gdzie moge dostac taki gumowy kolek z gwintem w srodku? wyglada to tak :www.humax.scholaris.pl/kolek1.jpgwww.humax.scholaris.pl/kolek2.jpg

Mozna to kupic np. w Detlev Louis.de . U tych co ciagaja do polski.
A jak pisano pare watkw wczesniej , mozna tez bezposrednio z niemiec
sobie zamwic.
W MCS jest wasnie  towar z Louis-a.

--
Big

HuMaX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Dziki za odpowiedz. Sluchaj a jak to sie nazywa po fachowemu? czy na
www.moto-akcesoria.pl beda to miec?

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "HuMaX" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

a jak to sie nazywa po fachowemu?

wellnut screws

Hinek
Deauville

Hinek napisa(a):

wellnut screws

Ja tam wole Gummimuttern :)

Na przyklad takie:

http://tinyurl.com/22h4b4

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

sciema grambleBEZSPAMU@o2.pl

HuMaX napisa(a):
[...]

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=380_590&products_id=11613&osCsid=4e425fbf9d20f1b438fbf7276e6562f3 czy to nie jest to czego szukasz ?

HuMaX #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info.php?cPath=380_590&products_id=11613&osCsid=4e425fbf9d20f1b438fbf7276e6562f3
Tak, dzieki!
Tylko nie wiem czy mam M5 czy M6.. a nie mam jak za bardzo sprawdzic :(

[...]

Tego to ja tez nie wiem, ale ciesze sie ze moglem pomoc :)

HuMaX napisa(a):

Tylko nie wiem czy mam M5 czy M6.. a nie mam jak za bardzo sprawdzic :(

Znaczy ze co ? Ze ktos ma podjechac z suwmiarka i Ci to zmierzyc ? No bez jaj...

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 23.02.2007 Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Znaczy ze co ? Ze ktos ma podjechac z suwmiarka i Ci to zmierzyc ?
No bez jaj...

Ze niby to musi byc kolezanka ? Nie za duzo dobrego ? ;)

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Dnia 23.02.2007 Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Znaczy ze co ? Ze ktos ma podjechac z suwmiarka i Ci to zmierzyc ?
No bez jaj...

Ze niby to musi byc kolezanka ? Nie za duzo dobrego ? ;)

Nie nadinterpretujesz? Napisane stalo, ze zmierzyc to bez jaj.
O Anecie K. nic nie bylo.

--
Pozdrowionka
Jacot M10