Gdynia -prawko

thyna #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam!
Szykuje mi si egzamin, dlatego chciaam zapyta czy kto zdawa w Gdyni? Moe si podzieli wraeniami i wskazwkami? Czy jest wytyczona trasa itp... Dzieki wielkie :)

Soulsick #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Tue, 31 Jul 2007 13:56:24 +0000 (UTC), thyna napisa(a):

Witam!
Szykuje mi si egzamin, dlatego chciaam zapyta czy kto zdawa w Gdyni?
Moe si podzieli wraeniami i wskazwkami? Czy jest wytyczona trasa
itp... Dzieki wielkie :)

Podpinam si pod pytanie :-).
Dodam, e w WORD Gdynia jest Junak 125 (moe kto obsugujcy google ni ja
znajdzie fotk?) i podobno CB250 (ale to znalazem na necie.). Kumpel na
tym Junaku nie wyjecha na miasto, najecha na lini na semce :/

--
Soulsick

Baczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Soulsick napisa(a):
[...]

Cos takiego ?
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/51,56420,1588080.html?i=0

PS. Nie wiedzialem, ze ktos robi jeszcze motory pod nazwa "junak"

thyna #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

jest to junak na licencji hondy
i z reguy na nim s egzaminy
a kolege pewnie stres ponis, bo "8" spokojnie mona wyrobi, tym bardziej ze w nowym pord jest adnie asfalt wylany, rwniutko i sucho
trzeba go troche podcigac, ale to nie problem - na "8" na prostej troche gazu i idzie super. mi egzaminator sie pomylil i kazal 6 razy osemke krecic...
co do egzaminatorw, s wporzdku, troche oczko przymykaj...
powodzenia wszystkim zdajcym!

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Baczek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

PS. Nie wiedzialem, ze ktos robi jeszcze motory pod nazwa "junak"

Etam, robi. Kiedys paru gosci wymyslilo, ze Hjosungi beda sie lepiej
sprzedawac z nalepka Junak do zludzenia przypominajaca oryginal.
Nawet probowali zarejestrowac stosownie znak towarowy w tym celu.
To juz historia.

--
Pozdrowionka
Jacot M10