GSX600F rocznik 97 i tylny damper ale jaki?

Roger from Cracow rogeros_WYWALTO@skrzynka.pl

Jest to wersja jeszcze przed jajkowa GSXFa.
Kto mi pomoe? Pad mi tylny damper w motocyklu, upolowaem na allegro
jaki amor z rocznika 98 czyli z jajka ale jak juz przyszed to wyglda na to, e
nie bdzie najlepszy. Wiadomo stara cz. Czy kto ma pojcie co mona
wsadzi do tej ramy  aby pasowao i rwnoczenie byo w miar nowe?
Moe od jaki nowszych banditw? Ma zagwozdk bo chciabym to naprawi
raz i skutecznie a nie ata co p roku :(

Roger

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-08-21 13:50, Roger from Cracow pisze:
Ma zagwozdk bo chciabym to naprawi
raz i skutecznie a nie ata co p roku :(

No to moze jakiegos hagona ?
Ew. pokusic sie o remont starego amora.

DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski napisa(a):
No to moze jakiegos hagona ?

hagon i centralny? Slaby pomysl wkladac do starego grata nietani slaby amor. Tylko uzywka, suzuki ma to do siebie ze sporo pasuje miedzy modelami, ale trzeba doczytac. Kuczu moze pomoze jak napiszesz do niego ze scigacz.pl

Ew. pokusic sie o remont starego amora.

Szkoda kasy za watpliwa usluge. To ma pewnie milion km przejechane, widzialem tego GSXa :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Roger from Cracow rogeros_WYWALTO@skrzynka.pl

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:k0vu10$m7t$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
[...]

zgadza sie 1500z odpada. Pytanie tylko co pasuje midzy modelami na razie
sie o to rozchodzi.

Szkoda kasy za watpliwa usluge. To ma pewnie milion km przejechane, widzialem tego GSXa :)

Zgadza si na razie yje a silnik wci niele dziaa ale daj mu rok max dwa.

roger

On 2012-08-21, Roger from Cracow <rogeros_WYWALTO@skrzynka.pl> wrote:

[...]

zgadza sie 1500z

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Roger from Cracow" <rogeros_WYWALTO@skrzynka.pl> napisa w wiadomoci news:k0vuft$gl4$1usenet.news.interia.pl...

[...]

zgadza sie 1500z odpada.

A ile by da?
Za remont typu wymiana uszczelniaczy, sztycy, oysk, oleju i nabicie gazem (czy powietrzem, nie znam si) 450z dasz?
Nagengast Gdask

Szkoda kasy za watpliwa usluge. To ma pewnie milion km przejechane, widzialem tego GSXa :)

Zgadza si na razie yje a silnik wci niele dziaa ale daj mu rok max dwa.

To nie wiem czy ten remont, co sugerowaem powyej, si opaca.
Ale uywka na allegrogro to loteria.

--
Jasio
vfr vfr etz

Roman Niewiarowski napisa

Uytkownik "Roman Niewiarowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:503377e8$0$1314$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
W dniu 2012-08-21 13:50, Roger from Cracow pisze:
Ma zagwozdk bo chciabym to naprawi
raz i skutecznie a nie ata co p roku :(

No to moze jakiegos hagona ?
Ew. pokusic sie o remont starego amora.

nowy Hogan odpada :( 300 funtw czyli ponad 1500z niestety, ten mj motor jest
wart max 4000z nie wpakuje do niego tak drogiego amora bo mnie nie sta i niema
to sensu. Pieron wie czy ten sprzt poyje wicej ni rok max dwa.

Z moim nie wiadomo co jest na razie, tumienie jest OK zdaje si natomiast jest
pierosko mikki wic pewnie spryna. Bdzie wiadomo po wyjciu. Niestety wyglda
na  nierozbieralny.

Zostaje rynek uywek :(

Roger

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roger from Cracow napisa(a):

Z moim nie wiadomo co jest na razie, tumienie jest OK zdaje si natomiast jest
pierosko mikki wic pewnie spryna.

No jak ma tlumienie to nie ma tragedi. Napiales sprezyne na maksa? To na pewno da sie regulowac w nim. Tylko ja troche Ci nie wierze ze ma tlumienie, tam juz na pewno nie ma grama oleju ;-)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

[...]

moe ma tumienie cierne :) Ale po dupniciu tykiem wracao jakby z oporem :)

Roger

na górę