GSX 600F czy CBR 600F??poradzcie

pawlus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam. Juz pytaem sie na grupach dyskusyjnych o suzuki GSX 600F i jeli chodzi o jego charakterystyke to wiem co nieco, jego plusy i minusy, jednake wczoraj byem w salonie sie do niego przymierzy i sprzedawca doradzi mi ebym jeszcze raz sie powanie zastanowi??Twierdzi ze lepsza bdzie Honda CBR 600F, poniewa jest troche krtsza i zwinniejsza, oprcz tego jeszcze mniej wazy, co sie przydaje przy manewrowaniu w korkach. Jedyna rzecz jaka mnie przeraa to moc, poniewa nie ma co ukrywa, e ma to byc pierwszy motocykl.Ale na jak 500 juz sie namwi nie dam do nauki, uwaam e jak nie bede szala to sie dobrze naucze. Z gry dzieki. Pozdrawiam

primuss #_USUN_TO_@_USUN_TO_#BEZ_TEGO

pawlus <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa(a):
Ale na jak 500 juz sie namwi nie dam do
nauki, uwaam e jak nie bede szala to sie dobrze naucze. Z gry dzieki.

Jajo i CBR-a to jednak maszyny z troche innych bajek IMHO. Jajo jest
ladowniejsze, wieksze, ciezsze, starsze...

--
pozdr.,
primuss

XJ900 Diversion
Czerwona Inazuma 750 - sprzedana! :(
Virago 250

On 20 Lut, 18:58, "primuss" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#BEZ_TEGO> wrote:

Jajo i CBR-a to jednak maszyny z troche innych bajek IMHO. Jajo jest
ladowniejsze, wieksze, ciezsze, starsze...

... wygodniejsza pozycja, delikatniej oddaje moc. CBR-a podobno nie do
zajedenia, mocniejsza - ale trzeba jebitnie krci. Jaja odpadaj na
nierwnociach. Pisz o jajku '02 i 600f '02.

Songo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

uwaam e jak nie bede szala to sie dobrze naucze.

Sorki za OT, ale jak dla mnie to jest sprzeczne zdanie. Jeeli chcesz si
nauczy to musisz przekracza pewne granice, a szalenie to jest w pewnym
sensie przekraczanie granic ;). Tak wiem czepiam si ostatnio, ale pogoda
taka, a nie inna i jeszcze mj gs-ik 100km ode mnie.

Pozdrawiam
Adam1_S Suzuki GS 500E
Patrz gdzie jedziesz, bo jedziesz gdzie patrzysz

Szwed #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "pawlus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci
[...]

Tez kilka lat temu stanalem przed takim dylematem i kolega namowil mnie na
CBR600F3'98 i od takiego moto zaczalem po dluzszej przerwie jazdy na
simsonie. Mowiac szczerze wygladem GSXF'00 wygladal na motocykl bardziej
nowoczesniejszy i ku niemu sie sklanialem. Reasumujac, dobrze ze wybralem
CBR, jechalem pozniej dla porownania na GSXF kolegi i wtedy wlasnie sie
przekonalem ze wybralem lepiej, duzo lepiej :-)))
Nie czytaj bzdurnych postow na temat pierwszego moto, ze nalezy zaczynac od
400-500-tki, totalna bzdura, zabic sie mozna na rowerze. Ja zaczynalem od
600-tki nastepnie po roku byl CBR1100XX a teraz GSXR1000K3 (z reszta do
sprzedania). Do jazdy na moto trzeba miec glowe, myslec i przewidywac na
drodze.

pozdrawiam
Arek
GSXR1000 K3 (do sprzedania)

-koNkRet- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 20 Lut, 23:08, "Szwed" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
uwaam e jak nie bede szala to sie dobrze naucze. Z gry dzieki.

Nie czytaj bzdurnych postow na temat pierwszego moto, ze nalezy zaczynac od
400-500-tki, totalna bzdura, zabic sie mozna na rowerze.

Utopi te si mona w pytkim basenie a jednak kady zanim sie nauczy
pywa i wejdzie do gbokiego zaczyna od pytkiego. Olej w gowie a
umiejtnoci to dwie rne rzeczy.

na górę