GN250

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
Kupi

J_K_K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-23 19:04, MarcinJM pisze:

Reflektor z zarowka R2 nie daje odpowiedniago oswietlenia, kupilem
zarowke H4 z mocowaniem R2 (p45t) i zastapilem oryginalna. Mam jednak
watpliwosci. Moc R2 to 45/45W, H4 55/60W. Niby nieduzo, niemniej zawsze
to Ampery. Czy uklad elektryczny GN'a da rade?

Pniejsze GN miay wkad na H4.
Moesz ew. poszuka, czy wizao si to z jakimi zmianami w elektryce,
ale rnica jest (jak dla mnie) raczej niewielka.

Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?

Sprzt niewysilony, tak, e moim zdaniem nie powinno by wikszych problemw.
Mog by z relatywnie ma moc przy podjazdach w grach.
Pozmieniaj pyny i filtry, powietrza, jeli masz gbkowy,
wyczy i nascz stosownym olejem, wymie wiec.
Skontroluj opony, napd i klocki.

Poniewa sprzt ma swoje lata, pewnie warto byo by wzi
w podr uniwersaln link naprawcz i spray do opon.

J_K_K

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

[...]

Powinien, dla pewno

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sbd #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2013-10-24, sbd <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
Zaraz po zakupie gienka za

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2013-10-24, sbd <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Obawiam sie o regulator napiecia. A z tego co widzialem na allegro,
regulator potrafi byc koszmarnie drogi. (nie wiedziec dlaczego).
Zaraz po zakupie gienka za

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-24 12:44, AZ pisze:
Mysle, ze nie ma co sie nad tym doktoryzowac tylko sprobowac ;-) Jakby
byl problem z ladowaniem zawsze mozesz urwac pare watow wkladajac jakas
ledowa zarowek zamiast tylnej postojowki i oswietlenia tablicy na
przyklad ;-)

Problem w tym, ze ja to juz zrobilem :)
Refleksja przyszla pozniej :P

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'

sbd #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-24 12:52, sbd pisze:

sbd #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad.

Je

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-24 13:27, sbd pisze:
Chce zmierzyc amperomierzem w ktora strone plynie prad.

Je

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-24 12:21, sbd pisze:

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Wed, 23 Oct 2013 19:04:54 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam

Cze.

Kupiem niedawno taki sprzet. To moj pierwszy motor (choc mam 43 lata :P
) (skutera 150ccm nie zaliczam do motocykli).
Pojezdzilem nieco i to jestem zadowolony. chyba zostanie ze mna na dluzej.

Nie przyzwyczajaj si, nie sdz eby pojedzi nim duej ni jeden
sezon. Po kilku tysicach kilometrw bdziesz ju wiedzia czego
oczekujesz od motocykla i nie sdz, eby GN Ci to dawa. Kady kolejny
motocykl to jest ten docelowy i na zawsze :)

Sprawa nr 2. Czy jest to motocykl, ktoremu mozna zaufac wybierajac sie
na kilkutysieczno kilometrowa, spokojna wyprawe krajoznawcza?
Jakies szczegolne bolaczki modelu? Moj, to rocznik 93, wiec nie jest z
pierwszych rocznikow.

Motocykl ma 20 lat, wic wszystko zaley od stanu technicznego. Zrb
wszystkie wymiany eksploatacyjne, regulacje zaworw, zmierz kompresje i
ruszaj w wiat. Moja DT125 jest z 96 roku i zawsze do tej pory z wypraw w
gebokie boto w czarnej dupie wracaa na koach o wasnych siach :)

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-24 13:56, Piotr Klimek pisze:
[...]

Dla mnie waznym kryterium jest apetyt na paliwo. Chce jedzic, a nie przygladac sie. Tak samo zreszta z wyborem rajdowki: wole trenowac czyms mniejszym, niz przygladac sie wypasionej furze :)
Obecnie mieszcze sie w 20-25zl/100km i to jest do przyjecia.

[...]

Pocieszajce :)

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'w, nadwozi rajdwek
przerbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Thu, 24 Oct 2013 15:32:38 +0200) ktos podajacy sie za MarcinJM
[...]

We wszystkich motocyklach jakie miaem do tej pory koszt paliwa by
pomijalnie niski w porwnaniu do innych wydatkw. Na DRZ od pocztku tego sezonu
wydaem niecae 4000z, z czego paliwo to 300z, dlatego nie zwracam uwagi
czy pali 5.5L czy 6.5L na 100 kilometrw. W terenie akurat ciko jest
natuc duo kilometrw, wic tym bardziej wida dysproporcje.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

na górę