Foty - VIII Zlot S

-Demonos- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Byem po raz kolejny i wyjtkowo zrobiem par fotek. Marny aparat, ale  zawsze co. Jak kto chtny popatrze,  to w dziale zloty / spotkania :-)
http://www.demonos.vipserv.org//component/option,com_wrapper/Itemid,140/

--
-Demonos- (Bartek F.) robol przydrony
Suzuki GSX 750 Inazuma

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Lut, 18:46, -Demonos- <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Byem po raz kolejny i wyjtkowo zrobiem par fotek. Marny aparat, ale
zawsze co. Jak kto chtny popatrze,  to w dziale zloty / spotkania :-)http://www.demonos.vipserv.org//component/option,com_wrapper/Itemid,140/

Jak dla mnie jest to tylko zimowy zlot frajerw.
Wyraaem swoje zdanie na temat jego nazwy ,ale powtrze.
Elefantentreffen to znaczy dokadnie zlot soni. Proponuje jeszcze
ukrac organizatorm ,kilka nazw ,  wiatowej sawy imprez
motocyklowych . Na lato sie przyda jak znalaz.A i na zime. Np. Rajd
Krysztaowy albo Szeciodniwka Enduro.

O idei Elefantentreffen nawet szkoda gadac. Bo do ludzi bez zasad i
honoru daremna mowa.
To i "kilmatu" nie zajarz. To impreza dla ludzi z jajami, a nie
bojcych sie zimy.

mierc frajerom ! Cze !
-- -
robertbig

-Demonos- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 15 Feb 2007 19:03:58 +0100, robertbig <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Wyraaem swoje zdanie na temat jego nazwy ,ale powtrze.

Znamy twoje zdanie. Nie ja nadaem tak nazw imprezie w Giycku. Dla mnie  jest tam fajny klimat i dlatego tam jed i tyle. Nie zamierzam  dyskutowa na temat wyszoci wit jednych nad drugimi :-P

mierc frajerom ! Cze !

Spoczywaj w pokoju ;-)

--
-Demonos- (Bartek F.) robol przydrony
Suzuki GSX 750 Inazuma
Jawa TS350 Yellow Beast
http://www.demonos.vipserv.org/

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig napisa:
....>8
> Jak dla mnie jest to tylko zimowy zlot frajerw.

Taaaa, Tylko frajer moze byc takim frajerem by doprowadzic moto do takiego stanu:
http://www.demonos.vipserv.org//component/option,com_wrapper/Itemid,140/
Ale to pewnie tylko PhotoShop :(

Swoja droga to masz jakies swoje, bardziej ekstremalne fotki? Jesli tak to poprosze o linka i na najblizszym spotkaniu live ucaluje szacowna dlon...
Jesli jednak nie masz doswiadczenia to moze lepiej nie zabieraj glosu?

Sir Piernik
betvelwe

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Lut, 21:43, Sir Piernik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Sorki . Znaczy sie ja ?
-- -
robertbig

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig napisa:
....>8
> Sorki . Znaczy sie ja ?

Jakos nikt inny nie napisal o nich "zlot frajerow"
Wiec uznalem ze jestes absolutnie wyjatkowym twardzielem....

Sir Piernik
betvelwe

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Lut, 22:51, Sir Piernik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
robertbig napisa:
...>8
> Sorki . Znaczy sie ja ?

Jakos nikt inny nie napisal o nich "zlot frajerow"
Wiec uznalem ze jestes absolutnie wyjatkowym twardzielem....

Ja nie jestem przeciwko temu zlocikowi ,ale przeciwko podkradaniu
nazwy. Z innego sawnego i zasuzonego zlotu.
Niech chopaki robi sobie co chca i jak chca . Nawet bym sie tam
przejecha.
Ale niech nie bda  , ostentacyjnymi zlodziejami.
Zloty organizowane w zimie. Nazywaja sie dla podkrelenia specyfiki
ZIMOWYMI .
Nazywanie tego smiesznego , zaprzeczajcego ideii zlotw zimowych
spdziku. Tak jak jest nazwany, a nie inaczej. Jest obraza dla
Elefantentreffen.
Bo o ile "nasladownictwo jest najwysz forma uznania " to
podkradnicie nazwy aby podniec  range imprezki w Giycku.
I robienie wszystkiego NA ODWRT niz w Solla - Loh .
Jest obraz dla ET i dla mnie te.

Kto tego nie rozumie to trudno. Impreza jest marginala. I mam ja w
dupie.
Ale jednak jest to "mae kurewstwo" i wytke je palcem zawsze.

Co do mnie to nie martw sie . Myle ,e moje dziesic sezonw.
Jedzenia w zimie non-stop . Praktycznie tak jak i w lecie. Tzn. bya
to normalna jazda i rekreacyjna i zaatwianie rznych spraw,ale na
motocyklu. I sporo wyjazdw w zimie za granice. Ale gwnie w gry. I
na niektre zimowe znane zloty te.
Dwa lata temu mi odjebao . I pojechaem z deska na snowboard na KTM.
Pod samiuski stok.
Moje 10 lat licze do roku 1990 do 2000. Od tego czasu owszem jedze
ale juz wiekszo na enduro. I  80% e terenie. A to moim zdaniem ,nie
liczy sie tak jak dugie trasy na asfalcie. Czy  wyjazdy np. po cos do
Warszawy po polskich drogach i to bez wzgldu na warunki.
Walka z warunkami na drogach i zimnem. Albo zaspami w gorach .To nie
to samo co polatac w terenie. I byc spoconym od gimnastyki.
Poza tym przyszy gorsze czasy . A motocykl dostawal niele po dupie w
te zimowe sezony.
No i czowiek przesta byc takim napalecen  , ktry jak tylko widzie
troche soca za oknem. Nawet w rodku zimy , nawet przy niezym
mrozie .To nie byo siy ktra by mnie zatrzymaa w domu.
Cz to jest  za radoc przejechac sie w rodku zimy. W pikna pogode.
Gdy na poboczach i polach peno biaego sniegu. Nad gowa bekitne
niebo i pikne soce. Jak asfalt suchy to bajka na 100%.
Byo tak kilka razy w gorach na poudniu Czech. My z kumplem dawalimy
ile fabryka po serpentynach w piknej zimowej scenerii. A obok w paru
miejscach biegy stoki i smigali narciarze. No kur...chciao sie
yc !!!
Myle teraz ,e to chyba to jedenie  niekiedy z jakby  przymusu
( musiaem cos zaatwic ). W fatalna pogode troche mnie ostudzio od
tej , jake pieknej zimowej jazdy.
To byo chyba za skrajne przegicie. Tak se filozuje......

Nigdy sie nie obfotografowywaem specjalnie. Ale i to co mam zrobione
od przypadku. Wystarczy na moja obrone :-)))

Pozdrowlienia
--
robertbig

krzychut #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nigdy sie nie obfotografowywaem specjalnie. Ale i to co mam zrobione
od przypadku. Wystarczy na moja obrone :-)))

jak wystartujesz w wyborach na prezydenta Bialorusi masz juz moj glos!

pzdr
krzychut
r1150gs
chojnice

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig napisa:
....>8
> Ja nie jestem przeciwko temu zlocikowi ,ale przeciwko podkradaniu
> nazwy. Z innego sawnego i zasuzonego zlotu.

Przeczytalem calosc, chyle czola.
Nie bede sie licytowal ;)
Co do podkradania nazwy. "Elefantentreffen" to chyba nie za bardzo sie kojarzy ze "Zlotem Sloni"? Za niby tlumaczenie?
Ja przyjalem ze nazwa jest przetlumaczona wiec i formula moze byc tez przetlumaczona. Nie ulega watpliwosci ze goscie jada w zimie. Czego wiecej chciec?!

Sir Piernik
betvelwe

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 20:59, Sir Piernik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
robertbig napisa:
...>8
> [...]

Ja przyjalem ze nazwa jest przetlumaczona wiec i formula moze byc
tez przetlumaczona. Nie ulega watpliwosci ze goscie jada w zimie.

Zloty zimowe to nie s Zloty Sloni.
Zloty Soni s dwa i tylko dwa. Orginalne.

Jak jedziesz do niemiec to mwisz jade na Sonia, na Zlot Soni rzadko
na ET bo w Polsce uzywa sie polskiego jzyka.    Tak samo jak
standardowo mwi sie Szeciodniwka Enduro   .
No i co jeszce nie wida ,e to jednak troche nie teges ?
Moe pjdzmy dalej i zacznijmy tpi tych co do Solla lec ,eby sie
nie wyraali na Sonia bo So to w sie odprawia Gizycku.
Tylko niech se uzywaj wycznie niemieckiej nazwy?
Chyba tak bedzie najlepiej.....

-- -
robertbig

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

mierc frajerom ! Cze !

Kompleksy? Ja ich nie mam, skutecnie wyleczyli mnie z nich Niemcy nie mogacy sie nadziwic, jak 500 mozna bylo za kolo podbiegunowe pojechac...

Po sniegu nie jezdze bo mi szkoda moto, czt,a nie raz smigalem...

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Lut, 23:07, "Morowiec" <morowie...@SPAMmorowiec.pl> wrote:

Kompleksy? Ja ich nie mam, skutecnie wyleczyli mnie z nich Niemcy nie mogacy
sie nadziwic, jak 500 mozna bylo za kolo podbiegunowe pojechac...

Tzn. chyba ty ich ?? Bo inaczej , to nie ma w twojej wypowiedzi
logiki ???
-- -
robertbig

na górę