Fazer FZ6 a FZ6 S2

mariusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jak rozpozna Fazerka FZ6 a FZ6 S2, chodzi mi o moc, S2 ma 98 KM a zwyky 78
KM.
Czy s jakie wizualne rnice?
Zauwayem e niektre maj czarne silniki.

primuss #_USUN_TO_@_USUN_TO_#BEZ_TEGO

"mariusz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
[...]

S2 ma wielokatny przekroj wahacza, a zwykly Fazer ma brzydszy wahacz o
prostokatnym przekroju i to jest chyba najbardziej widoczna roznica. Poza
tym inny ksztalt owiewki - w S2 jest bardziej kusa u dolu. Cos jeszcze? Byc
moze lakierowanie silnika i detali o ktorym piszesz. I nieco inne mocowanie
podnozkow pasazera oraz ksztalt i obicie siodla. No i schematy lakierowania
- sa inne na kazdy rok. Najlepiej wejdz na strone Yamahy i poogladaj
obrazki ;)

--
pozdr.,
primuss

XJ900 Diversion
Czerwona Inazuma 750 - sprzedana! :(
Virago 250

Przemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam !!!
Czy s jakie wizualne rnice?
Zauwayem e niektre maj czarne silniki.
hm tak ! z motocyklami to tak samo jak z psami  te dobre maja czarne
podniebienia i moze motocykle te dobre mocne maja czarne silniki ????
pozdrawiam Przemo

na górę