Fazer 600 vs enduro

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wiosn

ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Powiedzcie, czy taka zamiana motocykla to dobry pomys?

Pytasz si w czym bdzie Ci lepiej...
A nie masz jaj eby sam zdecydowa ?

p.s. ja zamieniem - cb500 na xf650 i jestem zadowolony

PMG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-17 16:31, Marcin N pisze:

Powiedzcie mi, jak si ma ten BMW do np. Suzuki V-Stroma? I jak si maj
oba do mojego Fazera 600?

Do Fazera to nie wiem ale od dwch sezonw mam dl650 i miaem okazj przejecha si kumplowym, tegorocznym f650gs (dwucylindrowym) przez ponad 300km.

Mam wraenie, e suzuki lepiej zbiera si z dou a na pewno lepiej hamuje (!) - przynajmniej mj egzemplarz. Pal chyba tyle samo, ale suzia ma wikszy zbiornik- za to rezerwa zapala si za wczenie :-)

W BMW zachwycia mnie pozycja za kierownic - niezmiernie wygodna. Nie
wiem jednak, jak z komfortem jazdy z wiksz prdkoci (ponad 140-160
km/h).

Dla mnie kanapa w suzuki jest na duszej trasie wygodniejsza a na pewno ma lepsz (skuteczniejsz) owiewk. W bmw przy 140km/h musiaem si chowa za owiewk, po nogach te bardziej wiao. Nie wiem czy to przypado f650gs czy co innego ale czasami miaem wraenie, e powo singlem. Przy rednich obrotach pojawiay si wibracje od silnika.

Za to bmw ma fajniejsze zawieszenie. Lepiej wyczuwalne i na szutrowych drkach bdziesz bardziej zadowolony. W ogle bmw sprawia wraenie lejszego motocykla - bo chyba taki jest - co powoduje, e w terenie prowadzi si lepiej. No nie wiem jak to wytumaczy ;-) ale pewnie wiesz o co chodzi.

Moje zdanie: na twarde v-strom, na mniej twarde bmw.

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wiosn przejechaem si na jedzie prbnej BMW GS 650 (czy jako tak) -
tym nowym z silnikiem 800 ccm. Byem zachwycony.

Swoj drog nie kumam ich nazewnictwa. G650 ma 650cc ale F650 ju 800..
Jak zrobi model E650 to bdzie mia litra?:)

_____
grzech
tdm

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Viking #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-18 22:23, Viking pisze:

Viking #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-19 07:59, Marcin N pisze:
W dniu 2012-12-18 22:23, Viking pisze:

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-22 00:45, Viking pisze:

Czy Cie, urzek

Viking #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-22 12:35, Marcin N pisze:
W dniu 2012-12-22 00:45, Viking pisze:

Czy Cie, urzek

W dniu poniedziaek, 17 grudnia 2012 16:31:47 UTC+1 uytkownik Marcin N napisa:

Powiedzcie, czy taka zamiana motocykla to dobry pomys?

IMO, swietny! Ale to tylko IMO.

Gawron
AT

na górę