Enduro 650 - jakie opony

Lukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
Od niedawna posiadam Aprilke Pegaso 650, chcia

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-02-26 10:48, Lukasz pisze:
Witam,
Od niedawna posiadam Aprilke Pegaso 650, chcia

Lukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

anakiny przy okazji oblatasz na nich szutry i suche sciezki

i faktycznie warto na nie tyle wyda

Lukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-02-26 18:21, Lukasz pisze:

anakiny przy okazji oblatasz na nich szutry i suche sciezki

i faktycznie warto na nie tyle wyda

W dniu 2012-02-26 18:45, Lukasz pisze:

Z do

Lukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-02-26 18:51, Kuczu pisze:
Nie jest podobnie. Ale jak chcesz oszczedzic to sobie kup Shinko E705.
Niezle opony za mala kase ( da sie kupic komplet za ok 500 pln).

wygl

W dniu 2012-02-26 21:33, Lukasz pisze:

wygl

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-02-26 18:52, Grzybol pisze:

Masz racje. Bo to gupota jest wydawac na opony do motura tyla pieni

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Lukasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-02-26 18:52, Grzybol pisze:

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

SkiMir pulikowSP@Mpoczta.onet.pl

W dniu 2012-02-26 19:46, Hinek pisze:

To daj sobie spokj z motocyklami - bo widzisz, to jest
drogie hobby :]
I nie porwnuj cen do aut. Tu mie ma adnej wsplnej paszczyzny.

Jak nie ma jak jest - spalanie na 100km.

--
M.

Tmek T#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-02-27 16:20, Tmek pisze:

Po tym jak widzialem jak kumpel pieknie poplynal szlifem na mitasach na
mokrym zakrecie przy normalnej predkosci, kijem tego nie mam zamiaru
tknac. Na kit mi te kilka kkm wiecej i 100zl mniej jak kres przyjdzie
predzej niz opn.

Jak sie zna te opony, ma sie swiadomosc ich wad to da sie tez wykorzystac zalety. A niewatpliwa zaleta jest mozliwosc zrobienia kilka tys km, obladowanym motocyklem po kamieniach bez koniecznosci wymiany.
BTW przez kilka lat uzywania e07 mialem moze dwa razy gume, jak zalozylem anaki to kufra co pol roku lapie gwozdzia albo inne takie. Mysle ze to przez duzo mieksza gume.

RD07 - do

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

BTW przez kilka lat uzywania e07

Tfu, ja uzywalem e09, koolega uzywa e07 i sobie chwali, mowi ze sie lepiej trzymaja niz 9

RD07 - do

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Sun, 26 Feb 2012 15:52:51 +0100, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

anakiny przy okazji oblatasz na nich szutry i suche sciezki

Tylko musisz uwazac by nie przeszly na Ciemna Strone Mocy. Wtedy zmieniaja sie w Vadery:-P

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400

na górę