ESCS ( Kawa GPX750R)

Zapek zaapekSPAM@poczta.fm

Witam.
Moze ktos mi wyjasnic zasade dzialania tego ?
Czy jest to potrzebne i jak sprawdzic czy wogole dziala ?
Poci mi sie przez to urzadzenie oleum i wkurza mnie to strasznie-zastanawiam
sie czy tego nie wywalic...
W goglach znalazlem tylko tyle :
http://tinyurl.com/yy7yac

Pozdrawiam.
Zapek
GPX750R

Zapek napisa(a):
Witam.
Moze ktos mi wyjasnic zasade dzialania tego ?

W skrocie.

1 naciskasz przedni hampel
2 czujnik stopu uruchamia przekaznik ESCS
3 przekaznik uruchamia elektrozaworek w lagach
4 elektrozaworek domyka sie ograniczajac szybkosc przeplywu oleum w lagach
5 zawieszenie przednie sie utwardza i mniej nurkuje

Czy jest to potrzebne i jak sprawdzic czy wogole dziala ?

A ch.. wie po co to japoncy kiedys montowali ale mieli pierdolca na punkcie podobnych patentow :) Suzuki tez montowala takie elektryczne g... w starych gixxerach.

Poci mi sie przez to urzadzenie oleum i wkurza mnie to strasznie-zastanawiam sie czy tego nie wywalic...

Zalozyc przod od ZZR 600 :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Zapek zaapekSPAM@poczta.fm

Uytkownik "Kuczu" wyjasnia sprawnie ;-) :

W skrocie.

1 naciskasz przedni hampel
Rozumiem ;)

2 czujnik stopu uruchamia przekaznik ESCS
Tez rozumiem.

3 przekaznik uruchamia elektrozaworek w lagach
O ile uruchamia(czujnik,kabelek...).

4 elektrozaworek domyka sie ograniczajac szybkosc przeplywu oleum w lagach
No wlasnie- w lagach ? Jesli urzadzenie zamontowane jest na jednej ladze a
przeciez nie sa nijak polaczone ?
Przynajmniej nie zauwazylem- chyba nawet nie sa pompowane.

5 zawieszenie przednie sie utwardza i mniej nurkuje
Rozumiem.

Zalozyc przod od ZZR 600 :)
Taaaa. Moze i byloby fajnie...
Tylko to pociaga za soba wiecej zmian zdaje sie?...
Pozdro.
Zapek
P.S. I nadal nie wiem czy to wypierdzielic czy moze lepiej sprawdzic czy
dziala i naprawic/uszczelnic.

Zapek napisa(a):

No wlasnie- w lagach ? Jesli urzadzenie zamontowane jest na jednej ladze a przeciez nie sa nijak polaczone ?
Przynajmniej nie zauwazylem- chyba nawet nie sa pompowane.

Uogolnilem. w twoim akurat stukaczu tylko w jednej ladze. Co i tak wystarczy wedlug producenta.

Taaaa. Moze i byloby fajnie...
Tylko to pociaga za soba wiecej zmian zdaje sie?...

Noo :) Kolo, blotnik i hample tez trzeba z ZZR. Ale to akurat wyjdzie na dobre stukaczowi :)

P.S. I nadal nie wiem czy to wypierdzielic czy moze lepiej sprawdzic czy dziala i naprawic/uszczelnic.

Najpierw sprawdzic czy zalacza sie przekaznik

Uytkownik "Kuczu" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
Noo :) Kolo, blotnik i hample tez trzeba z ZZR. Ale to akurat wyjdzie na
dobre stukaczowi :)

Duzy wydatek-nie oplaca sie.
I zaraz tam stukacz;)

Najpierw sprawdzic czy zalacza sie przekaznik
Zrobi sie;)
--
Pozdrawiam.
Zapek

Kopyt #_USUN_TO_@_USUN_TO_# elkatotezpwitoedupl

Witam!
Zalozyc przod od ZZR 600 :)

Ciekawy pomysl! Tez mnie zaczyna przod wkurzac w swojej Kawie (a na
nierownosciach natezenie stukow z antynurka powala), wiec moze przekladka z
zygzaka bylaby najtanszym i dobrym rozwiazaniem problemu. Powiedzmy, ze mam
caly przod z ZZR-a 600. Jak bardzo musze przerobic polki, zeby calosc
wstawic w GPX-a?

Pawel -- Otrebusy
gpx 600r '89

Kopyt napisa(a):
[...]

Pogrzeb na forum GPX-siarzy. W sumie jedyne mi znane jest po germasku :) Ale wiem ze ludzie przekladaja przody i oba kola z zygzaka 600.

W przekladce przodu naistotniejsza sprawa jest rozmiar sztycy w glowce ramy. Byc moze trzeba ja bedzie przerobic. Lozyska glowki w ZZR i GPX sa takie same wiec jest duza szansa ze bedzie pasowac bez bolu. Pozostaja dwie kwestie: wysokosc glowki i konstrukcja ogranicznika kierownicy.

Przy dobrych wiatrach (nie znam dokladnie konstrukcji obu Kaw) operacja bedzie bezbolesna i zajmie jedno popoludnie.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Kopyt #_USUN_TO_@_USUN_TO_# elkatotezpwitoedupl

Czesc!
Pogrzeb na forum GPX-siarzy. W sumie jedyne mi znane jest po germasku :)
Ale wiem ze ludzie przekladaja przody i oba kola z zygzaka 600.

Dzieki za info -- pogrzebie, poczytam i zastanowie sie jeszcze nad tym.
Faktycznie, calosc wymaga tez zmiany i tylnego kola, bo miec z przodu 17", a
z tylu stara 16" to troche "nie lzia". Zeby choc byly szprychowe to moglbym
udawac, ze chcialem zbudowac sobie cos o wygladzie szosowego enduro. O
przekladce tylnego "o" poczatkowo nie pomyslalem, a to podraza troche koszt
tej zabawy.

Pozdrawiam
Pawel -- Otrebusy
gpx 600r '89