ER5 vs gsf400

Tomasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W skrocie: 2 lata temu zrobilem kilkadziesit tysicy km gsf 400, ktory
wydawal
mi sie swietnym motocyklem :) owe ~58KM z 400 pojemnosci wystarczylo na
dosyc dlugo,
teraz po roku przerwy w jezdzie motocyklem planuje zakup wlasnie B4 albo
ER5 - ktore mi sie strasznie podoba,

Pytanie tylko czy ER5 jest o wiele slabsze od B4 ? wedlug specyfikacji
wychodzi 50KM (er5) vs 58KM (b4),
moment obrotowy u er5 minimalnie wiekszy,
przeraza mnie to 6s to 100tki w er5 (mu?:P)

B4 pamitam jako szalon maa wiertark ktra dawaa ogromn rado z
krcenia, no i jak na swoj
pojemno dawaa rade wielu innym motocyklom.

Wic jak to jest z t er-5? Przyspiesza to jako... ? ;)

Neon
CRX

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Sty, 19:15, "Tomasz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Er 5 to niestety rakieta nie jest.
W porwnaniu do GSF 400 nie ma toto hamulcy, zawieszenia i wygldu.
Co Ci sie w tym badziewiu tak podoba ???
GSF ma klas. + reszte pozytecznych w motocyklu rzeczy.  A to... ?
-- -
robertbig

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tomasz napisa(a):
[...]

O. Jaktotakto? :)

Pytanie tylko czy ER5 jest o wiele slabsze od B4 ? wedlug specyfikacji wychodzi 50KM (er5) vs 58KM (b4),
moment obrotowy u er5 minimalnie wiekszy,
przeraza mnie to 6s to 100tki w er5 (mu?:P)

To beda zupelnie inne w charakterze motocykle. Najlepiej swiadcza o tym obroty mocy maksymalnej i moc z litra pojemnosci.

B4 pamitam jako szalon maa wiertark ktra dawaa ogromn rado z krcenia, no i jak na swoj
pojemno dawaa rade wielu innym motocyklom.

No wlasnie.

Wic jak to jest z t er-5? Przyspiesza to jako... ? ;)

Wszystko przyspiesza ;) Boje sie, ze majac w pamieci wrazenia z malego bandziura, mozesz sie rozczarowac ER5. Jeszcze zalezy, czego oczekujesz od motocykiela. Bo moze akurat minal ci juz okres fascynacji przyspieszeniami i predkosciami, a zaczales tesknic za poczciwoscia maszyny :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

grzechoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ER5<->B6
we pod uwag e B6 to 4 cylindry a ER5 to 2. Miaem CB500 - niby super
wywaona, ale znaczna rznica w stosunku do 4 cylindrw. we to pod uwag.
Poza tym co tu ukrywa - jak jedzie - we deczko wikszy sprzt na ER5
zaraz zaczniesz narzeka, e za sabe etc. a B6 nie jest taki straszny :)
pzdr
grzechoo

Tomasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "grzechoo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
> [...]
| Poza tym co tu ukrywa - jak jedzie - we deczko wikszy sprzt na ER5
| zaraz zaczniesz narzeka, e za sabe etc. a B6 nie jest taki straszny :)

moje bye B4 bardziej mi si podoba ni B6 :)
w B6 ju jest troch inaczej poprowadzona rama...

no ale oglnie maj tutaj te znaczenie kwestie finansowe,
na B4 ER-5 kasy styknie, B6 w dobrym stanie tanio nie znajde..

oraz to ze po roku przerwy w jezdzie chce wrocic do czegos 400-500,
a nie 600-750 jak planowalem wtedy sprzedajac poprzednie B4,
umiejetnosci byly i to spore, ale nie wiem czy teraz sa,
przez ponad rok przejechalem moze z 25 minut na skuterze z taka mina -> :D
poprostu chce na ten rok znow wrocic do czegos w.w. a potem sezonie lub
dwoch wymarzony hornet...

Kaski, kurtki wszystko lezy i sie tylko wk... ze lezy... :)

--
Neon
CRX

Mr.Jack mrjack@WYTNIJTOCOTUJESTmotocykl.org

Tomasz wrote:
[...]

Myslales moze jednak o CB500? Niezablokowana ma podobne osiagi do B4
(pojedzie i 190-200 w niektorych przypadkach) za to troche lepsza od ER5
jest no i wieksza.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

Myslales moze jednak o CB500? Niezablokowana ma podobne osiagi do B4
(pojedzie i 190-200 w niektorych przypadkach) za to troche lepsza od
ER5 jest no i wieksza.

Ja to chcialem napisac ;-) A na serio to cebulka zachowuje sie podobnie jak
v-ka (ze wzgledu na mape zaplonow), b4 to rasowa rzdwka. Zalezy jakich
wrazen oczekujesz - czy lubisz krecic moto na obroty, czy bardziej wolisz
miec saly ciag od samego dolu. Kazdy lubi co innego, ja np. na trase wole
v-ke, na miasto r4. Zalozeniem b4 bylo wyciagniecie maksa z 400ccm,
upodobnienie go do klasy 600 (w Japomi masz ograniczenie pojemnosci), a
klasa 500 to dobre konie robocze do codziennego uzytku, bez wodotryskw.
Zastanw sie czego oczekujesz od motocykla, do jakich celow przede wszystkim
bedziesz go wykorzystywal i wtedy podejmij decyzje. Z tego co udalo mi sie
wyczytac w Twoich postach bedziesz duzo bardziej zadowolony z b4/b6, niz
klasy 500 :-)

I to pisalem ja - oredownik czarnejcbpincetzaustri :P

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie

Tomasz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

| Myslales moze jednak o CB500? Niezablokowana ma podobne osiagi do B4
| (pojedzie i 190-200 w niektorych przypadkach) za to troche lepsza od ER5
| jest no i wieksza.

Hmmm. Wyglada niezle. Tyl nie jest tak ladny jak w B4 ;) ale moze sie
przekonam. (CB 500R?)
Wogle moecie jeszcze co sensownego polecic zamiast B4, ER5, CB500 ?
(oczywiscie oprocz GSa, bleh :) )

Myslalem przez chwile o XJ900 lub VX800.. tylko ze ogolnie to szukam
szalonego nakeda w dobrej cenie,
a XJ i VX to troche nie w ta strone...

--
Pozdrawiam!
Neon

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Lut, 01:12, "Tomasz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Wogle moecie jeszcze co sensownego polecic zamiast B4, ER5, CB500 ?
(oczywiscie oprocz GSa, bleh :) )

SV 650
-- -
robertbig

krzychut k.thomas@(małpa)polipol.pl

SV 650
-- -
robertbig

Skoro Tomek pisze ze na B6 mu nie styknie to na SV 650 chyba tym bardziej.

pzdr
krzychut
r1150gs
chojnice

Mr.Jack mrjack@WYTNIJTOCOTUJESTmotocykl.org

krzychut wrote:
SV 650
-- -
robertbig

Skoro Tomek pisze ze na B6 mu nie styknie to na SV 650 chyba tym
bardziej.

SV jest agresywniejsze od B6.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
http://www.motocykl.org
http://www.motocykl.org/portfolio/mrjack_portfolio.rar

Zienio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

SV 650
-- -
[...]

heh tu raczej o cene chodzi a nie osiagi :-)

Tomasz napisa(a):

Wogle moecie jeszcze co sensownego polecic zamiast B4, ER5, CB500 ?
(oczywiscie oprocz GSa, bleh :) )

B6 i Zephyr 550, przy czym Zephyr to jeden z najladniejszych neoklasykow.

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

na górę