Dzwon

marcink #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jestem tu pocztkujcy i mam pytanie co to znaczy e motocykl jest po dzwonie, bo nie bardzo wiem. Czaje e po jakim wypadku ale konkretnie to po jakim. wieca, czowka z samochodem, lizg.
Z gry dzikuj.
Pozdro for all.

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jestem tu pocztkujcy i mam pytanie co to znaczy e motocykl jest po
dzwonie, bo nie bardzo wiem. Czaje e po jakim wypadku ale konkretnie to
po jakim. wieca, czowka z samochodem, lizg.

Dzwon sugeruje, ze byl wydany dzwiek 'DZYN!', czyli w cos przywaliles
bardzi konkretnie.

A slizg to zaledwie ...

pozdrawiam
pluton

mc_honda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

plutonnapisal

[...]

Swietnie to wytlumaczyles i jak fachowo

Plissken #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc,

Dzwon sugeruje, ze byl wydany dzwiek 'DZYN!', czyli w cos przywaliles
bardzi konkretnie.
A slizg to zaledwie ...

No i po co sie silisz na takie debilizmy Pluton? Ani to smieszne, ani madre.
Jak masz takie cisnienia na zaistnienie w necie, to odwiedz onet i tak
stawiaj swieczki, ile wlezie.

Jestem tu pocztkujcy i mam pytanie co to znaczy e motocykl jest po
dzwonie, bo nie bardzo wiem. Czaje e po jakim wypadku ale konkretnie to
po jakim. wieca, czowka z samochodem, lizg.

Dzwon to po prostu powazny wypadek. Ja bym uzyl "dzwon", zeby zaznaczyc, ze
wypadek byl powazny i sprzet mocno ucierpial (duze uszkodzenia motocykla,
ktorych naprawianie czesto kojarzy sie z kowalstwem-zniszczona rama, silnika
wyrwany z mocowan, generalnie ten klimat). W przeciwienstwie np. do "gleby
parkingowej", ktora oznacza raczej kosmetyczne uszkodzenia (pekniete
lusterka, kierunki, otarte owiewki etc.)

pozdrawiam,

--
Plissken&Tamarka
Yamaha FZS 600 `03

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Plissken napisa(a):
> [...]

A slizg to zaledwie ...

No i po co sie silisz na takie debilizmy Pluton? Ani to smieszne, ani madre.

Jakie debilizmy? Bledem bylo uzycie "" zamiast "sz" - wszak chodzi o onomatopeje SZlifu. :P

Jak masz takie cisnienia na zaistnienie w necie, to odwiedz onet i tak stawiaj swieczki, ile wlezie.

Metoda na uderzanie w wielki dzwon przy byle potknieciu innego uzytkownika tez jest dobra do zaistnienia w necie ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Maj, 19:40, "pluton" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Dzwon sugeruje, ze byl wydany dzwiek 'DZYN!', czyli w cos przywaliles
bardzi konkretnie.

A slizg to zaledwie ...

pozdrawiam
pluton

przychylam sie do tej teorii
dzwon kojarzy mi sie z uderzeniem w preszkode,
polaczonym z utrata kontaktu kierownika z motocyklem
szlif to co innego

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

napisalem to ?
....czy tylko pomyslalem ?...

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jakie debilizmy? Bledem bylo uzycie "" zamiast "sz" - wszak chodzi o
onomatopeje SZlifu. :P

Wymyslilem lepsza definicje szlifu: szlif to hamowanie bakiem.

pozdrawiam
pluton

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Plissken" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

[...]

O, kolega widze sie zna to moze doradzi: jak nazwac akcje po ktorej sa
zgiete lagi i polki, zerwane owiewki z jednej strony. Rama sie uchowala,
sinik takoz nie tkniety.
Drugie zagadnienie: szlif przy ktorym moto przewraca sie na obie strony,
szlifuje jedna, podskakuje na nierownosci i przewala na druga. Wbrew pozorom
czesty przypadek jesli predkosc byla dosc duza.
Z gory dziekuje.

--
Pozdrawiam , Artur vel Kefir

Tomek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kefir napisa(a):
Drugie zagadnienie: szlif przy ktorym moto przewraca sie na obie strony, szlifuje jedna, podskakuje na nierownosci i przewala na druga. Wbrew pozorom czesty przypadek jesli predkosc byla dosc duza.

Jeli byo szszszszsz-DZY-szszszszsz, tzn. e by dzwon ;-)

--
Tomek
Virago 535'93, TDM'91

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Cze, 08:04, "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

jak nazwac akcje po ktorej sa
zgiete lagi i polki, zerwane owiewki z jednej strony. Rama sie uchowala,
sinik takoz nie tkniety.
Z gory dziekuje.

dopoki nie opiszesz zdarzenia to ja moge nazwac ta akcje:
"Zalozylem nowy wydech. Tak sie to spodobalo sasiadom, ze postanowili
w nocy lekko stuningowac moj motocykl"

[...]

dzwon kojarzy mi sie z uderzeniem w przeszkode
polaczonym z utrata kontaktu kierownika z motocyklem
a szlif to co innego

marcink napisa(a):
Jestem tu pocztkujcy i mam pytanie co to znaczy e motocykl jest po dzwonie, bo nie bardzo wiem. Czaje e po jakim wypadku ale konkretnie to po jakim. wieca, czowka z samochodem, lizg.

Moje definicje:

dzwon: motocykl zostal rozbity w sposob, ktory narusza geometrie ukladu jezdnego (skrzywienie ramy; skrzywienie zawieszenia itp) w sposob ktory calkowicie wyklucza jego dalsza eksploatacje bezposrednio po zdarzeniu.

szlif: motocykl zostal uszkodzony w stopniu nienaruszajacym jego geometrii, pojazd jest wlasciwie zdolny do dalszego samodzielnego poruszania sie choc jest to czasami niemozliwe ze wzgledu na uszkodzenie   pewnych elementow, nie majacych jednak wplywu na glowna konstrukcje motocykla( polamane klamki, dzwignie, kierownica, oswietlenie, zegary, obudowy itp)

Wszelkie uwagi i uzupelnienia mile widziane. Moze da sie to po korektach wrzucic do Faka :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

o tym czy szlif czy dzwon nie moga decydowac tylko uszkodzenia

Dzwon - takie zdarzenie drogowe, w ktorym rozpedzony motocykl uderza w
masywna przeszkode (np. inny pojazd silnikowy, drzewo, znak drogowy,
konstrukcje betonowa) z sila powodujaca powazne uszkodzenia...
narusza geometrie ukladu jezdnego (skrzywienie ramy; skrzywienie
zawieszenia itp) w sposob ktory calkowicie wyklucza jego dalsza
eksploatacje bezposrednio po zdarzeniu.

szlif: takie zdarzenie drogowe, w ktorym rozpedzony motocykl w wyniku
utraty przyczepnosci z podlozem wyklada sie na bok, powodujac
uszkodzenia kosmetyczne... >w stopniu nienaruszajacym jego geometrii,
[...]

szlif zakonczony dzwonem: takie zdarzenie drogowe, w ktorym rozpedzony
motocykl w wyniku utraty przyczepnosci z podlozem wyklada sie na bok,
a w rezultacie uderza w masywna przeszkode...(np. inny pojazd
silnikowy, drzewo, znak drogowy, konstrukcje betonowa) z sila
powodujaca powazne uszkodzenia... >narusza geometrie ukladu jezdnego
(skrzywienie ramy; skrzywienie zawieszenia itp) w sposob ktory
calkowicie wyklucza jego dalsza eksploatacje bezposrednio po
zdarzeniu.

Drugie zagadnienie: szlif przy ktorym moto przewraca sie na obie strony - szlif obustronny

Definicje skrocone -> patrz Pluton

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dzwon - takie zdarzenie drogowe, w ktorym rozpedzony motocykl uderza w
masywna przeszkode (np. inny pojazd silnikowy, drzewo, znak drogowy,
konstrukcje betonowa) z sila powodujaca powazne uszkodzenia...

Albo vice wersa: w stojacy spokojnie motocykl uderza rozpedzone drzewo,
budka telefoniczna, TIR, spadajacy odlam skalny...

Drugie zagadnienie: szlif przy ktorym moto przewraca sie na obie strony -
szlif obustronny

Definicje skrocone -> patrz Pluton

Szlif to hamowanie bakiem (ew. owiewkami).

pozdrawiam
pluton

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Cze, 15:08, "pluton" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

budka telefoniczna, TIR, spadajacy odlam skalny...

> Definicje skrocone -> patrz Pluton

Szlif to hamowanie bakiem (ew. owiewkami).

Albo odwrotnie: w lezacy spokojnie motocykl hamuje asfaltem droga...

Jasek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ditron wrote:
[...]

Nie koniecznie "silnikowy". Wjedz na przyklad w furmanke, albo przyczepe...

Jacek

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2 Cze, 01:16, Jasek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Ditron wrote:

Nie koniecznie "silnikowy". Wjedz na przyklad w furmanke, albo przyczepe...

Jacek

a co jakies ciekawsze doznania?

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2 Cze, 01:16, Jasek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Nie koniecznie "silnikowy". Wjedz na przyklad w furmanke, albo przyczepe....

Znajomy dawno temu przyoy Rometem w..krow:-)
Wasne-spory pies,sarna

Monster 900

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu wrote:

Moje definicje:

A to ja podam swoje:

Gleba parkingowa pod pubem motocyklowym (lub na zlocie) - calkowia demolka image'u i zdarcie milosci wlasnej az do samej golej kosci. Jedyne co pomaga to zmiana moto, stroju i operacja plastyczna lub przeprowadzka do innego miasta (jezdzenie na inne zloty).

Gleba parkingowa w obecnosci swiadkow anonimowych - mala demolka image'u,  glebokie przytarcie milosci wlasnej. Rozwiazanie - nie parkowac przez nastepne 2 sezony w tym samym miejscu.

Slizg - lekki wzrost image'u w trendzie krotkoterminowym, mozliwy sredni wzrost image'u w trendzie dlugookresowym jesli oczywiscie nosimy te same ciuchy co przy slizgu. Uwaga ! Jezdzenie moto ze sladami slizgu wzmaga image wylacznie w trendzie krotkookresowym.

Slizg na torze - znaczny, natychmiastowy wzrost image'u a takze dlugookresowy przy zachowaniu warunkow z punktu powyzej.

Dzwon - kolosalny wzrost image'u w trendzie dlugoterminowym, o ile znowu jezdzimy na motocyklu. W trendzie krotkookresowym umiarkowany wzrost image'u (jesli mielismy opinie zapierdalacza) lub niestety obnizenie (jesli wczesniej mielismy opinie leszcza).

O ostatniej mozliwej mozliwosci sie nie wypowiadam, bo to juz nie byloby smieszne.

KJ

Piotr Janikowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Si

sajgon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Sia Sw wrote:
[...]

hmmm. co rozumiesz przez trend krotkookresowy? miesiac/sezon? ja juz ze 2 mies jezdze z poslizgowa owiewka. tak, moglbym sprobowac wziac sie za lakierowanie, bo juz mi sie taka nie podoba. ale: a) musialbym na czas demontarzu jej przestac raczej jezdzic, b) wydac troche $.

bo zima to bez stresu czasowego przynajmniej mozna takowa naprawe sobie dlubac/zlecic gdziestam

pozdro,
saj

--

saj maupa astercity net
www.herbatha.pl

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sajgon wrote:

hmmm. co rozumiesz przez trend krotkookresowy? miesiac/sezon?

Ty, to ku uciesze gawiedzi bylo, nie zebym komus normy wyznaczal.

KJ

sajgon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Sia Sw wrote:
Ty, to ku uciesze gawiedzi bylo, nie zebym komus normy wyznaczal.

siem domyslilem. ale prowokowac do dalszego wywodzenia chcialem.
pzdr,
saj

--

saj maupa astercity net
www.herbatha.pl

marider mariderCUT@go2.pl

marcink napisa(a):
[...]

To jest dzwon (nienaprawialny, tzn kilka czesci tylko calych zostalo):

http://tinyurl.com/37qcg2

Czyli klasyczne zajechanie drogi motocykliscie przez samochod skrecajacy w lewo na skrzyzowaniu ze slepym kierownikiem za sterami ;P

Pzdr
PS: Sprzet kumpla byl a teraz mamy powiedzenie: "Jak z Fire'a zrobic choppera" + fota powyzej jako klasyka gatunku ;)
--
marider
R1 + dodatki ;)

na górę