Dzie

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To mj pierwszy post na tej grupie, mimo e czytam j regularnie od
duszego czasu. W tej chwili mam powd, eby si odezwa bo wczoraj kupiem
moto :)

W sumie, to troch dziwna historia, bo nie mam jeszcze prawka, za sam model
zostan napewno zganiony, e za duy jak na pocztek (ZZR 11), nawet jedzi
niespecjalnie umiem :)

Co do samej Kawy, byo tak - gdyby nie ona, pewnie innego nigdy bym nie
kupi.Przynajmniej nie w najbliszym czasie. Kupiem j okazyjnie od
znajomego i jest. Wiem, e dua, mocna i cika. Wiem, e wymaga
dowiadczenia, ale jest i ju. Zawarlimy narazie pakt o nieagrasji - ja j
co jaki czas zapalam i czasem przejad si ze 200m, a ona nie robi mi
gupich numerw :)

    Plan teraz jest taki, eby chocia troch zrobi od pocztku, czyli moto
w garau, ciuchy, kurs, egzamin, a dopiero potem bd si bliej zapoznawa
z Kawk :)

    Pki co, zauwayem e moja nowa mio wymaga serwisu - z lagi wycieka
olej, przygasa na wolnych obrotach, napewno olej trzeba zmieni i filtry, w
najbliszej przyszoci oponki i acuch z zbatk i teraz pytanie: gdzie w
okolicach Wawy, Legionowa szuka niedrogiego warsztatu ktry z sercem do
tego podejdzie?
I jeszcze jedno, moe u kogo w ulubionych znajdzie si stronka z danymi
serwisowymi tego modelu? Chodzi mi konkretnie o cinienie w oponach itp....

--

Pozdrawiam serdecznie

Daniel

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel wrote:

    Pki co, zauwayem e moja nowa mio wymaga serwisu - z lagi wycieka olej, przygasa na wolnych obrotach, napewno olej trzeba zmieni i filtry, w najbliszej przyszoci oponki i acuch z zbatk

No to nie wiem czy tak znowu okazyjnie kupiles.

To moto jest ciezkie od sk..na do nauki jazdy.

Sprzedaj to, kup cos mniejszego i duze piwo dla mnie za porade.

i teraz pytanie: gdzie w okolicach Wawy, Legionowa szuka niedrogiego warsztatu ktry z sercem do tego podejdzie?

Zwirek w Nowym Dworze Maz 602774223 - to dobre miejsce bo nie bedziesz na poczatek jechal przez Wawe :-), duzo grzebania w Kwakach ma za soba Darek Sternik 605 931 338, ale to juz Al. Krakowska.

KJ Sia Sw
PS. Kogos mi ta sytuacja przypomina.
Mnie samego sprzed 6 lat ?

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel napisa(a):

W sumie, to troch dziwna historia, bo nie mam jeszcze prawka, za sam model zostan napewno zganiony, e za duy jak na pocztek (ZZR 11), nawet jedzi niespecjalnie umiem :)

ZZR 1100 ? , Gratulacje ?, Nic glupszego nie mogles wymyslec na pierwszy   motocykl. Nie chce mi sie tlumaczyc i Ci matkowac. Twoj wybor i tyle. Opanowania zycze i spokoju.

Co do serwisu KJ Ci juz polecil, szczegolnie podpisuje sie pod poleceniem Zwirka. Powiem jeszcze tylko zebys pilnowal poziomu oleju.

Napisz cos wiecej o maszynie, ktory rok, jaki przebieg itp.

piomay
ZZR1100 '99
http://www.piomay.riders.pl

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 01:39, piomay <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
ZZR 1100 ? , Gratulacje ?, Nic glupszego nie mogles wymyslec na pierwszy
  motocykl. Nie chce mi sie tlumaczyc i Ci matkowac. Twoj wybor i tyle.
Opanowania zycze i spokoju.

Co za problema.... Problem nie w wielkoci , tylko w tym co ma w bani.
A jk sie okae idota to GS 500 ,tez 2 zote potrafi na budziku
pokaza...

Poza tym moe sobie zdawic sztuke nawet do 34 ps. Do 50 na bank. Albo
wzorem moto z wtryskiem przykrci po prostu blaszke ograniczajca
ruch przepustnicy. Na dowolna wielkoc. Proponuje max 5000. na chwile
na poczatek.

-- -
robertbig

jeDrASS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig wrote:

Co za problema.... Problem nie w wielkoci , tylko w tym co ma w bani.
A jk sie okae idota to GS 500 ,tez 2 zote potrafi na budziku
pokaza...

troszk Cie ponioso.. :-)
46 KM oddawanych bez szalestw (39Nm) przy 188 kg porwnujesz do okoo 250 kg przy 147 KM (110Nm)

[...]

88Mm masz przy 4500.. wybacz ale na miejscu gocia to bym pozby si sprztu, bo i troszk kopotliwy bdzie z tego co pisze (stan) i bdzie poprostu si mczy zamiast czerpa przyjemno.
a co do rozsdku, to prosz, darujmy sobie te samooszukiwanie si..

--
jeDrASS

www.ask4it.pl

Organizacja ZERO org_zero@NOSPAM.gazeta.pl

JAK ZWYKLE PIERDOLICIE JAK POLAMANI. JAK MA CLOP TROCHE TALENTU, TO POJEDZIE O
BEDZIE GIT, A JAK NIE TO ZAJEBIE SIE NAWET NA KOMARKU. DZIALAJ CHLOPIE PRAWKO
I JAZDA TAK, NA ILE SIE CZUJESZ I DEKIEL CI POZWALA. I NIE OGLADAJ SIE NA
PRZERAZONYCH PAROMA KONIKAMI TEORETYKOW MOTOCYLKOWYCH, CO SPALANIE MAJA W
GRANICACH DO 5 LITROW POMIMO ZE DOSIADAJA 100 KONNYCH MASZYN :C. TU SIE
WYMOADRZAJA A W PRZKTYCE KAPELUSZNIK CZTERY OCZY OBJEZDZA ICH MATIZEM ALBO
FAVORITKA. KURWA.

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Mar, 16:56, "Organizacja ZERO " wrote:
DZIALAJ CHLOPIE PRAWKO
I JAZDA TAK, NA ILE SIE CZUJESZ I DEKIEL CI POZWALA.

no paczcie jaka ta organizacja zero praworzadna, prawko na motocykl ma
wiedzialam ze pod tym szumnym niciek i pyskata reklama to sie mietkie
siurki kryja vel buraczki cwiklowe :)

pzdr
Mika
FZ6S/XR250R

Organizacja ZERO org_zero@NOSPAM.gazeta.pl

Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

SPIERDALAJ DO GAROW.

> [...]

no paczcie jaka ta organizacja zero praworzadna, prawko na motocykl ma
wiedzialam ze pod tym szumnym niciek i pyskata reklama to sie mietkie

On 30 Mar, 11:38, "Organizacja ZERO "  wrote:
SPIERDALAJ DO GAROW.
pisze sie: SPIERDALAJ, TAK!

a wogole nie chce mi sie biegac :P

pzdr
Mika
FZ6S

Organizacja ZERO org_zero@NOSPAM.gazeta.pl

Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

TO SPIERDALAJ W PODSKOKACH

On 30 Mar, 11:38, "Organizacja ZERO "  wrote:
> [...]

On 30 Mar, 12:16, "Organizacja ZERO " <org_z...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
TO SPIERDALAJ W PODSKOKACH

a sami sobie podskakujcie, co ja sie bede tak bez sensu meczyc

Mika

Organizacja ZERO org_zero@NOSPAM.gazeta.pl

Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

RACJA, DLA TAKIEGO PASZKWILA KADA SEKUNDA ZYCIA JEST MEKA, A CO DOPPIERO JAK
TRZEBA SIE JESZCZE PORUSZYC... TRAGEDIA
wrote:
> TO SPIERDALAJ W PODSKOKACH

a sami sobie podskakujcie, co ja sie bede tak bez sensu meczyc

> [...]

MIKA, A TO TY BABA JESTES? TAKA NORMALNIE Z CYCKAMI I .. WOGOLE?
CZAAAAD, DAJ FOTKE ;)

Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

wrote:
> TO SPIERDALAJ W PODSKOKACH

a sami sobie podskakujcie, co ja sie bede tak bez sensu meczyc

> [...]

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika napisa:
....>8
> a sami sobie podskakujcie...

Mika, do cholery.
Odpowiadaj im na priva bo wyciagsz ludziom g... na widok publiczny :(

Sir Piernik
betwelve

Organizacja ZERO org_zero@NOSPAM.gazeta.pl

Sir Piernik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
BIEDNY DZIADEK, ZE NIBY KTOS CI W DUPIE GRZEBIE? PEWNIE LUBISZ I TAK TYLKO
TROSZECZKE SIE KRYGUJESZ :ROTFL
Mika napisa:
....>8
> a sami sobie podskakujcie...

Mika, do cholery.
Odpowiadaj im na priva bo wyciagsz ludziom g... na widok publiczny :(

> [...]

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

robertbig napisa(a):
[...]

a co ma do tego co ma w bani ciear i nieporczno motocykla? nie chodzi tylko o moc, ale o jego opanowanie jako cao. jest za duy i za ciki do nauki.

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

   Plan teraz jest taki, eby chocia troch zrobi od pocztku, czyli
moto
w garau, ciuchy, kurs, egzamin, a dopiero potem bd si bliej
zapoznawa z Kawk :)

zanczy narazie zrobie od dupy strony
czyli kupie , ciki mocny motocykl
a nie masz PJ , dowiadczenia , ubra

zapewne jak tylko soce mocniej zewieci nie wytrzymasz
i bdziesz kontynuowa t drog
czyli , kupisz okazyjnie kask i ubranie  i zaczniesz miga ,
nadal bez dowiadczenia i PJ , bo kurs troche trwa

to nie by dobry pomys......

Polo

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

W sumie, to troch dziwna historia, bo nie mam jeszcze prawka, za sam model zostan napewno zganiony, e za duy jak na pocztek (ZZR 11), nawet jedzi niespecjalnie umiem :)

Zganiony jak zganiony... gdy stracisz kogos bardzo Ci bliskiego inaczej patrzysz na ciezki sprzet na poczatek... Mlodosc tez ma swoja nature do popelniania bledow... Przeczytaj, pomysl:

http://www.morowiec.pl/index.php?page=100km

Jezeli nie zmienisz decyzji to choc popros o stlumienie mocy, ograniczneie obrotow... Moze przezyjesz...

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie

Morowiec napisa(a):

Jezeli nie zmienisz decyzji to choc popros o stlumienie mocy, ograniczneie obrotow... Moze przezyjesz...

BTW czytalem kiedys w Motorradzie test ZZR 1100 dlawionego do 27 albo 34 KM, juz nie pamietam dokladnie. Potwor to byl. Do setki okolo 6 sekund :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

BTW czytalem kiedys w Motorradzie test ZZR 1100 dlawionego do 27 albo 34 KM, juz nie pamietam dokladnie. Potwor to byl. Do setki okolo 6 sekund :)

:-) Przy tej wadze? 233 na sucho? i wyrabial sie podobnie jak nie przymirzajac 57KM cebulka? Ad wagi to zdebialem jak zobaczylem ile zzr100 wazy -13kg wiecej niz Viaderko, ktore uwazam za niezly czolg ;-)

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie
Honda: http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm

Agent 0700 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Nie suchaj, ich

Ja na ZZR600 przesiadem si z Dniepra z koszem. Byo to z 10 lat temu i
yj.

To czy przeyjesz nie zaley od moto, tylko od tego co masz pod czapk lub w
kasku.

Pozdrawiam

Jacek

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Agent 0700 wrote:

Ja na ZZR600 przesiadem si z Dniepra z koszem. Byo to z 10 lat temu i yj.

Ale jemu tez nikt smierci nie zyczy.

Poza tym 600 a 1100 to jednak roznica.

To czy przeyjesz nie zaley od moto, tylko od tego co masz pod czapk lub w kasku.

A jak ma "odklejone" ?

Przeciez go nie znasz.

KJ Sia Sw

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 10:03, KJ Sia Sw <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Agent 0700 wrote:
Poza tym 600 a 1100 to jednak roznica.

Na korzyc 1100 bo ma lepsza reakcje na gaz niz 600 ktra trzeba
wkrca.
Cho w tej sztuce to ZZR 600 przy takiej CBR to jest mistrz wiata i
okolic tez.

A jak ma "odklejone" ?

Przeciez go nie znasz.

Ja ciebie tez i co ...?
-- -
robertbig

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

Nie suchaj, ich

Chesz miec go na sumieniu?

Ja na ZZR600 przesiadem si z Dniepra z koszem. Byo to z 10 lat temu i yj.

A ja 2 lata temu pochowalem wspanialego kumpla, ktoremu nie mialem odwagi powiedziec nie zaczynaj od sciga... ktos inny mu doradzil wlasnie malego zygzaka...

To czy przeyjesz nie zaley od moto, tylko od tego co masz pod czapk lub w kasku.

Talent to tylko kilka procent, reszta to doswiadczenie. Jak masz zerowe to uczysz sie ogarniac zmiane biegow, oblsuge hamulca itp itd... i myslisz glownie o tym. Po przesiadce z Dniepra podstawowe odruchy obslugi moto miales opanowane, mogles skupis sie na prowadzeniu motocykla, kontrola trakcji itp itd...

Zginal Ci kiedys ktos bliski na motocyklu?

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie
Honda: http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Agent 0700 napisa(a):
Witam

Nie suchaj, ich

Sluchaj sie glosu serca ;) Ktore ma ochote troszke jeszcze popracowac...

Ja na ZZR600 przesiadem si z Dniepra z koszem. Byo to z 10 lat temu i yj.

Ale na dnieprze nauczyles sie hamowac z wyprzedzeniem, a i uzywanie dzwigni sprzegla i zmiany biegow nie wymagalo od ciebie zastanawiania sie za kazdym razem. Miales jakies doswiadczenie - kiepskie, bo to zaprzeg ale na pewno wieksze nizli zbsolutny zoltodziob.

To czy przeyjesz nie zaley od moto, tylko od tego co masz pod czapk lub w kasku.

Od moto tez zalezy.

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Daniel napisa(a):
To mj pierwszy post na tej grupie, mimo e czytam j regularnie od duszego czasu.

Witaj.

W sumie, to troch dziwna historia, bo nie mam jeszcze prawka, za sam model zostan napewno zganiony, e za duy jak na pocztek (ZZR 11), nawet jedzi niespecjalnie umiem :)

No, wejcie masz nieze, nie powiem :) - swego czasu najszybsze seryjne moto na wiecie.

Zawarlimy narazie pakt o nieagrasji - ja j co jaki czas zapalam i czasem przejad si ze 200m, a ona nie robi mi gupich numerw :)

Na 200 m jedzi si nie nauczysz.

    Plan teraz jest taki, eby chocia troch zrobi od pocztku, czyli moto w garau, ciuchy, kurs, egzamin, a dopiero potem bd si bliej zapoznawa z Kawk :)

Suszna ona jest ta koncepcja.

    Pki co, zauwayem e moja nowa mio wymaga serwisu

Dowiedz si od poprzedniego waciciela czy robi panewki - ten motur bardzo chtnie wykacza zwaszcza trzeci przy jedzie po winklach, ma spieprzony ukad smarowania.
A moto daj do serwisu, niech Ci go Micha rozoy i za szybko nie skada spowrotem - najlepiej dopiero za okazaniem prawa jazdy kat. A :)

Poza tym zapraszam do zapoznania si z FAQ - o ile jeszcze tego nie zrobie. Link na dole.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

ARW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Powoli zaczynam si cieszy, e mam kask w ktrym przy prdkociach >140km/h zaczyna tak wia, e trzeba zwolni, bo oczy zawi ;-)
XJ to mj pierwszy moto. Czasami ciko jest mi nad nim zapanowa, a przecie ma opini, e sam jedzi. Par razy niele si spociem. Mimo, e samochodami jed od 10 lat, to na moto zapomina mi si o innych uczestnikach ruch, bo jaki samochd (u mnie w zakresie prdkoci do 100km/h) jest w stanie mi podskoczy np przy wyprzedzaniu? Znalaz si taki, ktry wzi si niewiadomo skd i o mao mu w drzwi nie wjechaem, bo nie spojrzaem w lusterko. Ludzki bd jakich popeniem wiele, ktry mg skoczy si rnie. O hamowaniach przy ktrych traci si kilka kilogramw wagi nie wspomn. Szczliwie nic nigdy mi si nie stao. Jeszcze. Mam nadziej, e jeli co jednak si, to bd mg o tym napisa, a pniej jedzi ostroniej mylc nie tylko za siebie, ale rwnie za innych.
Mimo maego dowiadczenia (jestem niestety na etapie "co to nie ja!") nie odwijam gazu wicej ni wolno jeli nie mam doskonaej widocznoci drogi.
Moje moto sabo przypiesza i zanim si rozkrci zd sobie przypomnie sowo "zwolnij". Miaem okazj jedzi na nieco silniejszych sprztach. atwo wtedy o mapi rozum i cige dodawanie sobie "jeszcze tylko 10km/h szybciej i zwalniam". skutek tego taki, e sw "szybciej" jest znacznie wicej ni "zwalniam", bo "on tak szybko przyspiesza, a przez t ma chwilk przecie nic si nie stanie - pocign jeszcze troszeczk".

Teraz chc kupi Hond Africa Twin. Moje oba motocykle razem bd mie mniejsz moc ni Twj jeden.
I przeczytaj to, co napisa Morowiec - to co jest podlinkowane te. I przemyl to.

Duo rozumu ycz.

--
ARW
XJ600N w kawakach

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Po przeczytaniu kilku postw, musz sprostowa kilka rzeczy.
Po pierwsze nie mam 16 lat, tylko prawie 2 razy tyle.
Po drugie nie upieram si przy uywaniu tego moto. Jestem skonny zmieni go
na co mniejszego, jak zasugerowa KJ (oczywicie jak to zrobi, to bro dla
niego bdzie czeka:) )
Po trzecie wcale nie czuj si na nim pewnie, ani dobrze, wic myl e mam
w rku jeden wazny argument - respekt do niego, ktry nawet podwiadomie
nakazuje kierowanie si rozumem.
Kupiem moto, bo tak jak ju wczeniej pisaem, bya okazja na zasadzie
rozlicze ze znajomym.
Po czwarte, wiem e na 200m nie da si nauczy jedzi, dlatego najpierw
szkoa eby zrozumie podstawy, a potem ewentualnie nauka na swoim.
Chc ebycie wiedzieli, e mimo tego e jestem ju wacicielem ZZR-a i
jest to moje pierwsze moto, przemawia przeze mnie bardzo duo rozsdku i
mioci do ycia.
Bardzo dzikuj za wszystkie uwagi, oraz za kontakt do mechanika.

--
Pozdrawiam serdecznie
Daniel

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 12:00, "Daniel" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Nie daj si zwariowa.
Jest to co jest ,to odpowiednio to traktuj  . Wszystko w twoich
rekach.
Jedynym powodem za sprzedaniem moze byc fakt ,e to "mina". Bo z opisu
wynika ,e wszystko expoloatacyjne wykoczone. To i z dbaniem o silnik
i reszt moe byc kiepsko :-/
Mechanik prawde ci powie ..... I zdecydujesz dopiero po tym.
--
robertbig

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

Daniel napisa(a):

Po pierwsze nie mam 16 lat, tylko prawie 2 razy tyle.

Jezeli uwazasz, ze to ile masz lat jest Twoja polisa na bezpieczenstwo, to wierz mi, mylisz sie.

Po drugie nie upieram si przy uywaniu tego moto. Jestem skonny zmieni go na co mniejszego, jak zasugerowa KJ (oczywicie jak to zrobi, to bro dla niego bdzie czeka:) )

I to jest ultra, bardzo dobra koncepcja.

Po trzecie wcale nie czuj si na nim pewnie, ani dobrze, wic myl e mam w rku jeden wazny argument - respekt do niego, ktry nawet podwiadomie nakazuje kierowanie si rozumem.

Jak po kilku latach kupilem turystyka powyzej litra, to po kolejnych kilku latach wcale nie uwazam, ze go ogarniam.

Po czwarte, wiem e na 200m nie da si nauczy jedzi, dlatego najpierw szkoa eby zrozumie podstawy, a potem ewentualnie nauka na swoim.

Co ja Tobie bede mowil. Szkola, rozumiana jako kurs nauki jazdy, uczy zdac egzamin, a nie jazdy. Ile trzeba przejechac, zeby powiedziec, ze ma sie opanowane standardowe sytuacje to juz pisali inni.

Chc ebycie wiedzieli, e mimo tego e jestem ju wacicielem ZZR-a i jest to moje pierwsze moto, przemawia przeze mnie bardzo duo rozsdku i mioci do ycia.

Pokaz ten rozsadek, zmien sprzet i za kilka lat powroc do ZZR-a. To bedzie OK.

Jezeli zostaniesz przy nim, to napisze przekornie: bardzo uwazaj i jezdzij jak najwiecej.

pozdr.
MYSTIK

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

Po pierwsze nie mam 16 lat, tylko prawie 2 razy tyle.

:-)

Po trzecie wcale nie czuj si na nim pewnie, ani dobrze, wic myl e mam w rku jeden wazny argument - respekt do niego, ktry nawet podwiadomie nakazuje kierowanie si rozumem.

Respekt respektem, ale najwazniejsze na moto jest doswiadczenie. Nie twierdze ze nie nie da zdobyc go na zzr1100 (sam pare raze zlamalem opinie ze sie czegos nie da). Problem polega na tym ze bedzie Ci znacznie trudniej, motocykla znacznie mniej bledow wybacza. Ja po kilku sezonach i 50kkm na karku przesiadlem sie na prawie 100KM litra, o ciut mniejszej wadze niz zzr. Do tego z nakeda na obudowane moto. Predkosci nie czulem wcale, musialem sie nauczyc jej od nowa bo to co wydawalo mi sie staniem w miejscu bylo predkosciami 60-70km/h.

[...]

Napierw PJ, potem pojezdzij chwile i idz na kurs do motoszkoly. Szczegolnie jak zaczniesz uwazasz sie za dobrego kierowce na moto (kazdy przez to przechodzi w okolicach 5kkm). Po paru cwiczeniach zrozumiesz ze jednak Ci sie wydawalo ze umiesz jezdzic. Warto by Michal zdlawil Ci motocykl na poczatek, na pewno nie zaszkodzi Twojej nauce jazdy. Dobrym rozwiazaniem jest tez wycieczka na Slowacje - maly ruch, duzo zakretow, dobry asfalt. Kilka fajnych miejsc z zakretami znajdziesz tutaj:
http://www.morowiec.pl/index.php?page=majowka2007

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie
Honda: http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm

Maciej Bodus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel napisa(a):
Po pierwsze nie mam 16 lat, tylko prawie 2 razy tyle.
to nic nie znaczy, mj ojciec przez 15 lat jezdzi rymi motocyklami, no ale to byo 25 lat temu i co ?
w wieku pidziesiciu kilku lat mia problemy z opanowaniem mz 150 e (wersja lux 14,5 KM), na fazera 600 nawet nie pozwalam mu wsiada.

Po drugie nie upieram si przy uywaniu tego moto. Jestem skonny zmieni go na co mniejszego, jak zasugerowa KJ (oczywicie jak to zrobi, to bro dla niego bdzie czeka:) )
i susznie, najlepiej zacz si uczy jedzi jak ju na czym mniejszym, sabszym i lejszym

Po trzecie wcale nie czuj si na nim pewnie, ani dobrze, wic myl e mam w rku jeden wazny argument - respekt do niego, ktry nawet podwiadomie nakazuje kierowanie si rozumem.
no tak, tylko e zzr jest raczej ciki duy i bardzo mocno, a to moe skutkowac  neispodziankami na drodze, typu, troche za mocno odkrcisz, piasku troszke, rzuci tyem, le bdziesz balansowa ciaem i w gleba w gorszym przypadu wypadek :|

[...]

bardzo polecam tak jak pisa Mystik, zmian na co mniejszego i powrt do zzr za kilka lat

pozdr
maciej

Rafał Tomaszewski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Daniel" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Kupiem moto, bo tak jak ju wczeniej pisaem, bya okazja na zasadzie
rozlicze ze znajomym.

ja mylaem e moto si kupuje z zamiowania a nie dlatego e kumpel co by
winien, cae szczcie e ci w bomb nie oby cho maa w tym wypadku
rnica:)

pozdrofka
rafa

ps. poza tym powodzenia i rozwagi ycz, i szkoda e kolega jakiego enduro
nie mia................... tak to by mia motor:)

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ja mylaem e moto si kupuje z zamiowania a nie dlatego e kumpel co
by winien, cae szczcie e ci w bomb nie oby cho maa w tym wypadku
rnica:)
Oczywicie, e z zamiowania. Ale w moim budecie domowym nie byo pki co
miejsca na moto - wiesz te priorytety. A tak jest ju co... :)

Pozdrawiam serdecznie

Arni arni.WYWAL@motocykle.org

Daniel napisa(a):
[...]

zeby sie tylko nie okazalo ze budzet domowy nie wytrzyma kosztw reanimacji ewentualnego trupa ;)

--
Sawomir urawski - Arni
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Daniel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zeby sie tylko nie okazalo ze budzet domowy nie wytrzyma kosztw
reanimacji ewentualnego trupa ;)
Spokojnie. Skoro ju jest, a mi nie spieszy si z jego ewentualn
reanimacj, to moe nie bdzie tak le :)

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Daniel" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
[...]

Witaj Danielu.
..... a po pindziesiate jestes przekonany TY jestes inny i masz respekt
ktorego innym brakowalo, tak?
Prosciutko napisze: mam tradycyjna prosbe, odzywaj sie czasem na grupie i
zdrowka zycze

--
Pozdrawiam , Artur vel Kefir

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniel napisa(a):
To mj pierwszy post na tej grupie, mimo e czytam j regularnie od duszego czasu. W tej chwili mam powd, eby si odezwa bo wczoraj kupiem
moto :)

Piszesz, ze czytasz regularnie od _dluzszego_ czasu i kurde chwalisz sie zanabyciem potwora? To po kiego diabla czytales? Na pewno przewinelo sie kilka watkow o przyslowiowej R1 na pierwsze moto. :P

W sumie, to troch dziwna historia, bo nie mam jeszcze prawka, za sam model zostan napewno zganiony, e za duy jak na pocztek (ZZR 11), nawet jedzi niespecjalnie umiem :)

Zganiony? To jest zle slowo :)

Wiem, e dua, mocna i cika. Wiem, e wymaga dowiadczenia, ale jest i ju. Zawarlimy narazie pakt o nieagrasji - ja j co jaki czas zapalam i czasem przejad si ze 200m, a ona nie robi mi gupich numerw :)

W takim razie rob wszystko, by tego paktu nie zlamac :)

[...]

Zasadniczo Magic juz ci niezle doradzil - ja tylko przypomne i rozwine mysl.
1. Oddaj moto do Tedeemczuka (czy innego zaufanego warsztatu) gdzie roboty beda wykonywane rzetelnie acz z najnizszym priorytetem ;)
2. Kup/wypozycz jakis maly "normalny" motorek - moze byc simson na przyklad - bedziesz mial czym dojezdzac na nauki jazdy chociazby ;) A moze to byc jakies male endurko - chodzi o otrzaskanie sie z podstawowymi zasadami jazdy na jednosladzie. A moze ci sie spodoba i sobie zostawisz jako drugie moto? :) Koniecznie musi to byc motorek (motorower) z "normalna" skrzynia biegow i sprzeglem.
(Oczywiscie jezeli mozesz wygrzebac jakies srodki z juz wyskrobanego portfela ;))
Ewentualnie - jezeli cie nie stac, a jest taka mozliwosc, to zainwestuj nawet w jakas wueske bez papierow i trenuj na niej za stodola u dzidka/wujka na wsi. Odswiezysz sobie wiezy rodzinne, wyrwiesz sie z miasta, otrzaskasz sie z uzytkowaniem motocykla. Jak dobrze pojdzie, to jakas mila lokaleske poznasz ;)
3. Idz na to prawko jak najszybciej i korzystaj.
4. Przy okazji wizyt kontrolnych u Tedeemczuka mozesz liznac troche motoszkoly :)
5. Jezeli juz zaczniesz jezdzic na tym zygzaku, to na dzien dobry pozdejmuj plastiki i pozakladaja gmole, czy co tam sie do plastikow przykreca. I pierwsze 1000 kilometrow krec sie po zdecydowanie waskich, dziurawych i bocznych drogach. Z naciskiem na boczne i dziurawe - zeby cie zeby bolaly na sama mysl o szybszej jezdzie ;)
6. Wykup dobre ubezpieczenie. To juz pisze jak najbardziej serio.

Jakby kurde pierwsze punkty nie byly serio... :\
Bylbym zapomnial:

7. Absolutnie olewaj wszystkie docinki miszczow, co to przechwalaja sie jak dali rade lyknawszy eruan na pierwsze moto. Wbij sobie do zakutego lba, ze jestes nikim i nie umiesz jezdzic - wtedy nikt nie wejdzie ci na   ambit :)
8. W powsciagnieciu swych emocji moze pomoc motto z "Komu bije dzwon" (?) wygrawerowane na tabliczce rzucajacej sie w oczy kierowcy ;) Naprawde nikomu nie musisz nic udowadniac. A jedyne, co bedziesz mogl udowodnic na poczatek, to wlasnie to, iz nic nie umiesz :)

No to ten... tego... powodzenia :)

[...]

Znam wikszo z wtkw, staram si uczy na cudzych bdach i naprawd nie
trzeba mnie uwiadamia o zagroeniach ktre id za takim stanem rzeczy. A
chwal si, bo mimo wszystko zawsze chciaem mc si Wam pochwali
posiadaniem takiego lub innego jednolada. Wypado na Taki i nim si chwal,
co nie znaczy e za chwil go nie zmieni.

Zasadniczo Magic juz ci niezle doradzil - ja tylko przypomne i rozwine
mysl.
1. Oddaj moto do Tedeemczuka (czy innego zaufanego warsztatu) gdzie
[...]
6. Wykup dobre ubezpieczenie. To juz pisze jak najbardziej serio.

Dobre zagadnienie, czy orientujecie si czy na 14 letnie moto mona wykupi
pene AC i ile ono moe kosztowa w okolicach wawy?
Odrazu mwi, e nie szukaem niczego, pytam na gorco po przeczytaniu :)

[...]

Spokojnie, ju wszyscy, ktrzy wmawiali mi e jazda na tym, to jak
prowadzenie dziecka za rk wiedz, e nie umiem jedzi.
Wicej podpuch z ich strony nie przewiduj :)

No to ten... tego... powodzenia :)

Za to nie bd dzikowa, ale Wszystkim tego samego ycz :)

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

zbigi napisa(a):
[...]

poczuem si jakbym mia deja vu, ale to na prawde nie ja pisaem :)

4. Przy okazji wizyt kontrolnych u Tedeemczuka mozesz liznac troche motoszkoly :)

e, ale motoszkoa nie jest dla tych co nie jed

--

na górę