Dt 125

Loncin 125 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Siemka
teraz tak patrze na te wszystkie enduro i myl eby przesi si na DT 125, mam 160 cm wzrostu no moe troch wicej ;) i 14 lat z p roku jezdziem na crossie 125 ( chiczyk  12 koni ). Tak zastanawiam czy nie kupi sobie Yamahy DT 125. Czytaem o niej i pisz e ma chyba najmniejsz awaryjnyjno i 25 koni i pytam czy to prawda i czy dam rade i czy jeszcze troch pojezdzi na chiczyku. Bardzo mi si ten sprzt podoba i jeeli ktos mia to prosz eby napisa jak tam wraenia i wgl i tak jak mwiem czy dam rad ? ;D

Z gry dziki za odpowiedz ;) --

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-21 o 19:22, Loncin 125 pisze:

[...]

Te 25 KM to jest na pocztku. Z czasem uytkowania, realna moc spada. Myl, e na dzie dzisiejszy przecitny DT 125 ma pewnie co w okolicy 15 KM.

Waciwie dlaczego chcesz zmieni motocykl, eby zdy przed zepsuciem si chiczyka?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Loncin 125 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Piotr Rezmer napisal

[...]

Ale ja mylaem o takiej z 97-20 rocznik i wszdzie pisze a maj po 22 konie zablokowane a odblokowane po 32 konie i nie wiem czy to prawda Ju w tego chiczyka za duo kasy woyem i nie chce mi si wkada wicej bo za to to ju bym kupi t Yamaszk i jest ju po prostu za may moc nawet nawet ale za may i ta jego awaryjno to ju masakra

W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 21:05:26 UTC+2 uytkownik Loncin 125 napisa:

Ale ja mylaem o takiej z 97-20 rocznik i wszdzie pisze a maj po 22
konie zablokowane a odblokowane po 32 konie i nie wiem czy to prawda

se pisz bo by chcieli eby miaa, miaem odblokowan i 20+ KM to maks.

Ju w tego chiczyka za duo kasy woyem i nie chce mi si wkada

i susznie, natomiast w terenie to DT da Ci wicej ale bez przesady - to te mikkie moto i za rok bdziesz chcia zmieni.

KJ

Loncin 125 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisal

[...]

to dobrze bo zbyt mocna to tez nie dobrze ale jak miae to powiedz jak z awaryjnoci i jakie wraenia polecasz ten sprzt bo ju chce kupi crossa a nie tak popierdlke jakim jest chinczyk i przy moim wzrocie ( 160 ) to dam rade i co to znaczy mikki moto

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2015-04-25 o 20:01, Loncin 125 pisze:

[...]

Jak to czytam, to mi si przypomina "Sekundnik Kiklopa". Acz tam chyba jednak wystpoway znaki przestankowe.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (byy rc24/rc46/pc40/xj600/k11).

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 20:01:34 UTC+2 uytkownik Loncin 125 napisa:

[...]

W dobrym stanie nie ma z tym moto problemw, wiadomo to dwusuw i jako taki ma swoje przebiegi miedzyremontowe typu nacie kkm. Moe pa modu w starszym egzemplarzu. Klocki z przodu strasznie szybko si kocz, taki urok.

160 cm wydaje si troch mao na DT125 ale si przymierz.

Mikki zawias, co nieco w terenie moe, ale buja tam gdzie pene enduro jedzie jak po stole.

KJ

na górę