Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]

Przemysław Budnicki asterix600.WYTNIJ@gazeta.pl

Witajcie,

Pozwalam sobie na troch SPAM w nadziei zmobilizowania paru duszyczek i
wcignicia ich w zastpy motocyklistw ! Zatem:

Dla tych co jeszcze nie maja powanych planw na dwa weekendy lipcowe
i przy okazji nie maja prawka A (lub A1, B)zorganizowalimy akcje w stylu
"Lato w miecie";-),
czyli jak zaliczy teorie w 2 weekendy i rozpocz praktyk w poowie lipca!

Najbliszy kurs  weekendowy A, A1 oraz B rozpoczyna si  ju w sobot: 9.
lipca 2011r.

Gdzie?
OSK MOTORISTA w salonie HONDA MOTORISTA

Informacje
Tel. 785 088 006 - Helena
www.osk.motorista.pl

Par slow o szkole
http://osk.motorista.pl/osk-motorista/co-nas-wyroznia
Jedzimy na nowych 2 miesiecznych motocyklach,
nasi kursanci maja moliwo jedzi w kaskach SHOEI, zamiast chiskich tornado,
wszyscy kursanci otrzymuj kart rabatowa staego klienta, a przy zakupie
motocykla, zwracamy koszt kursu....

Jednym sowem - warto wiec mobilizujcie znajomkow, bo grupowo jest taniej!

Do kadego kursu kultowe DVD Przyspieszenie KEITHA CODE'a (wreszcie po POLSKU)
Gratis

Przepraszam, ze wyszo tak "sprzedazowo" bo mialo byc bardziej natchnione :-)

Oczywistym jest to ze w ten sposb zarabiamy na ycie, wiec do kursw nie
dokadamy,czyli apiemy si pod SPAM
Gwarantuje Wam jednak, ze niewiele jest zaj ktre daj wicej satysfakcji i
radoci ni wyprodukowanie nowego, wiadomego i zadowolonego motocyklisty ,
wiec serdecznie zapraszamy.

Pozdrawiam
Przemek Budnicki
Motorista team

P.S.
Jeeli kto poczu si uraony tematem, albo niskim poziomem intelektualnym
przekazu w ramach przeprosin zapraszam do siebie, na kaw/herbat/cole i
ciasteczka (cukierki dzi zjedlimy wszystkie ;-) )

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Swierszcz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-06-30 23:27, Przemysaw  Budnicki pisze:

Najbliszy kurs  weekendowy A, A1 oraz B rozpoczyna si  ju w sobot: 9.
lipca 2011r.

Cena z kosmosu: 1200zl + 50zl lekarz + ~140zl egzamin = ~1290zl
Masakra.

Jarek Pudelko jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl

W dniu 2011-07-01 09:47, Swierszcz pisze:
[...]

A to niby czemu masakra? Cena dobrego kursu oscyluje w granicach 1200-1300zl. Oczywiscie sa takie po 800zl i polegaja na 16 godzinach krecenia osemek na placu a potem 4 godziny na miescie z instruktorem w aucie za plecami. Autem oczywiscie jedzie kursant, ktory wlasnie robi kurs na B.
Te po 1200 z kolei sa takie, ze na placu jest 6h i jesli kursant sie nadaje to pozostale sa w jezdzie pozamiejskiej i miejskiej. Instruktor jedzie troche przed, a troche za kursantem rowniez na motocyklu. Jadac przed pokazuje tor jazdy w zakretach, pozycje etc. Jadac za kursantem zwraca uwage na jego bledy w tymze zakresie i udziela instrukcji/poprawek przez radio.

Pewnie sa i kursy po 700zl...

--
jarek

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jarek Pudelko <jarek.pudelkoWYTNIJ.TO@boxnet.ceti.pl> napisaa rzekomo

Przebijam.
Byly po 300zl z Grupona. (:

--
Jasio
etz vfr

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "Jasio"
Przebijam.
Byly po 300zl z Grupona. (:

Pewnie na dodatek w nieistniejacych szkolach jak angielski w BBCLearning

--
         Tytus
ta motorynka

Swierszcz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-01 10:03, Jarek Pudelko pisze:

[...]

Robilem w tym roku kurs w najlepszym OSK pod wzgledem zdawalnosci we Wroclawiu (ranking WORD). Zaplacilem 800zl. Co do kursu praktycznego nie mialem zadnych zastrzezen. Stosunek godzin na placu do godzin na miescie byl ok. Byl oczywiscie zapoznawczy kurs instruktora po trasie. Stala komunikacja przez radio z cennymi uwagami. Kontakt po skonczonym kursie, a przed egzaminem super. Instruktor sam dzwonil do mnie mowiac o zmianach organizacyjnych na trasie egzaminacyjnej. Widac bylo, ze zalezy im, zeby kursant zdal za pierwszym razem.
A wiec mozna tanio i dobrze. Wysoka cena nie zawsze idzie w parze z jakoscia. 1200zl to wg mnie spora przesada,

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Swierszcz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisaa rzekomo

Robilem w tym roku kurs w najlepszym OSK pod wzgledem zdawalnosci we
Wroclawiu (ranking WORD). Zaplacilem 800zl. Co do kursu praktycznego nie
[ciach]
A wiec mozna tanio i dobrze. Wysoka cena nie zawsze idzie w parze z
jakoscia. 1200zl to wg mnie spora przesada,

A moim zdaniem jest to roznica 80 litrow paliwa.
Wiec pojedziesz dwa razy z Wroclawia nad morze i nie ma tej kasy.

Albo popatrz optymistycznie - jak to dobrze, ze nie mieszkasz w W-wie!

--
Jasio
etz vfr

Marcin #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nauczyli Ci zda egzamin czy nauczyli si jedzi motocyklem?

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Marcin"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:iukon4$e6e$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

[...]

===========

Strasznie mnie ciekawi to urocze haseko. Czym si wg Ciebie rni jedno od drugiego? Gdzie w 20 godzin nauczye si jedzi motocyklem?
Co z tymi sawnymi historiami, e po pierwszych 10 tys km jest najgorzej, bo zaczyna si wydawa, e co umiem?

Skoczmy ju moe wic gadanie "to marna szkoa, bo zaledwie uczy zda egzamin". Skoro uczy zda - to znaczy, e to dobra szkoa. Kropka.

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 01.07.2011 Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 01 Jul 2011 18:27:23 +0200, Marcin N  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Strasznie mnie ciekawi to urocze hase

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Leszek Karlik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Czytae raport Hurta? Chyba nie, wic przeczytaj :-))

Pisal na grupe?

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Jacot" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:0a50175tm049srpco1j6nlru073jch4amn4ax.com...
"Leszek Karlik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Czytae raport Hurta? Chyba nie, wic przeczytaj :-))

Pisal na grupe?

Pisa:

http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread/eb28c2d0b17b12d8/2e825710c9d8b66e

--
Jasio
vfr etz

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Sun, 03 Jul 2011 17:19:24 +0200, Marcin N  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Czyta

Swierszcz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-01 17:22, Marcin pisze:
[...]

o jakiej 'jezdzie motocyklem' mowisz?
Zeby zdac egzamin trzeba przeciez jezdzic, na piechote nie chodzisz.

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-01 19:04, Swierszcz pisze:
[...]

cho

Swierszcz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2011-07-01 19:30:16 +0200, Swierszcz <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

o jakiej 'jezdzie motocyklem' mowisz?
Zeby zdac egzamin trzeba przeciez jezdzic, na piechote nie chodzisz.

choby takiej ktra uczy eby hamowa tyem,"bo przedni jest niebezpieczny"

Tak, bylo to na kursie. Jak rowniez to, ze przedniego uzywamy glownie w sytuacjach awaryjnych (naciskany jednym palcem) wraz z tylnym i sprzeglem. Ladowanie na lewa noge ;-)

Powiedz, e artujesz. To miaaby by dobra szkoa?

de Fresz

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Monster"
No to naprawd

On 2011-07-01, Tytus z domQ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

To ta sama co w niej AZ nauczyli pozycji w skrecie...

Sam sie nauczylem, nie bedzie mi ktos mowil jak mam jezdzic. No.

--
Artur
ZZR 1200

Swierszcz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Na pewno by

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-03 19:05, Grzybol pisze:

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-03 19:21, Grzybol pisze:

W dniu 2011-07-03 19:21, Grzybol pisze:

Ja na kurs na na prawo jazdy na moto poszed

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "Kuczu"
Potem caly miesiac czyscilem fontanny w NRD na obozie OHP.

Slabo - my do NRD na OHP jezdzilismy glownie zeby popaczec na toplesy lokalnych lasek :)
bo takie byly zwyczaje na ichnich basenach no i na wursta.
Choc czeszki byly ladniejsze :)

--
         Tytus

W dniu 2011-07-03 20:02, Tytus z domQ pisze:
[...]

Ja i tak mialem niezle bo inni zapieprzali na klombach albo w pralni. Pracy wiele nie bylo a i latem przy fontannie to sama przyjemnosc. Za to po pracy musialem codziennie zajsc do sklepu motoryzacyjnego zeby sie poslinic na pachnace nowoscia ETZ 251 i Simsony Enduro.

bo takie byly zwyczaje na ichnich basenach no i na wursta.
Choc czeszki byly ladniejsze :)

U nas wystarczylo pojechac nad enerdowskie jezioro zeby sie napatrzec do woli na gole Niemki na plazy FKK.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sami widzicie. Wszyscy wspominacie stare czasy, jako okres fikcyjnych kurs

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N pisze:
Sami widzicie. Wszyscy wspominacie stare czasy, jako okres fikcyjnych kursw i egzaminw.

Ale narzekanie na wspczesne szkoy jest w modzie wic wikszo narzeka.

Tymczasem dzi jest wolny rynek i zwyczajnie partacka szkoa splajtuje. Uczy si dzisiaj znacznie staranniej ni kiedy.
Dawniej kady by samoukiem. Dzi w zasadzie te musi by (bo 20 godzin to za mao). Dzi za to baza wiedzy jest ogromna i powszechnie dostpna.

nie zrozumiaes: kiedys na prawo jazdy zdawali ci, ktorzy przeyli jezdzc bez prawka ;)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "Marcin N"
Dawniej ka

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-07-03, Monster <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

zmieni

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-03 20:49, AZ pisze:

No ale te samouki nadal jezdza i radza sobie z mocami i natezeniem
ruchu? Wiec?

Wyj

On 2011-07-03, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Sami widzicie. Wszyscy wspominacie stare czasy, jako okres fikcyjnych kurs

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***"AZ"
No mnie nikt nie nauczyl pozycji w winklu :-(

No niektorzy potrafia sami sie nauczyc - metody sa rozne, mozna jezdzic kolo lustrzanych witryn (dosc trudne znalesc krete witryny), albo dac koledze kamere i samemu skorygowac, albo pojechac na Lublin i poprosic trenera...
Kwestia odpornosci na wiedze zdaje sie...

--
         Tytus

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-03 20:58, Tytus z domQ pisze:
  albo dac
koledze kamere i samemu skorygowac, albo pojechac na Lublin i poprosic
trenera...
Kwestia odpornosci na wiedze zdaje sie...
No w

Bartek Kacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Tylko ze ci po fikcyjnych kursach i nauczeni na WSK-ach, MZ, Jawach i
innych demoludach jezdza do dzis a szkoleni teraz rozpierdalaja sie w
ciagu kilku lat.
Lata praktyki, i stopniowanie trudnosci?
Jakbym teraz mial prawko robic to bym chyba sobie teraz odpuscil, jak widze
jak ludzie jezdza to mi sie tasak w kieszeni otwiera.

Tymczasem dzi jest wolny rynek i zwyczajnie partacka szkoa splajtuje.
Uczy
si dzisiaj znacznie staranniej ni kiedy.

No mnie nikt nie nauczyl pozycji w winklu :-(
Jakbys kupil talerz w firmie Astra to bys mial Screensport.
A tam pokazywali Motogp, bys sie nauczyl i teraz swiecil przykladem.

Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "Kuczu"
Za to po pracy musialem codziennie zajsc do sklepu motoryzacyjnego zeby sie
poslinic na pachnace nowoscia ETZ 251 i Simsony Enduro.

No to ja wczesniej bywalem - nie byle jeszcze 251...krolowaly Tropiki, TS'ki, Simsony, ETZ  byla rzadkoscia

*** U nas wystarczylo pojechac nad enerdowskie jezioro zeby sie napatrzec do
woli na gole Niemki na plazy FKK.

W Berlinie Wsch slabo z plazami - za to mieli takie kryte plywalnie o jakich nam sie wtedy nie snilo, takie aquaparki. I laski, NRDowskie laski topless :). Co dla nastolatka bylo bardzo wazna rzecza :)

--
         Tytus

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Mieli

TaDzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 03-07-2011 19:45, Kuczu pisze:
Ja dostalem od rodzicow ETZ250e na 16 urodziny.
ojapierd...e!! ale bur

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-03 20:41, TaDzik pisze:
W dniu 03-07-2011 19:45, Kuczu pisze:
Ja dostalem od rodzicow ETZ250e na 16 urodziny.
ojapierd...e!! ale bur

Bartek Kacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Monster" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Pneumant to dobra firma bya :) Takie kufry to szpannamaksa!! :)
I owiefka,ta duga!!
Eeetaam, Mz z ta duza owiewka to zawsze wygladala jak kupa.
Do Tski to byly owiewki!!
Szczegolnie jedna przypominajaca wygladem maske predatora.
Tylko przez to cholerne mocowanie do kierownicy zawsze pekaly :/

Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

W dniu 2011-07-03 20:54, Monster pisze:

Pneumant to dobra firma by

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "Grzybol"
Tak zapytam starych dinozaur

Don Pedro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-07-03 19:05, Grzybol pisze:

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nikanor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 03-07-2011 o 19:05:43 Grzybol <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

PawelK vel Pablo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 182 roku bie

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przemysław Budnicki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

> [...]

> lipca 2011r.

Cena z kosmosu: 1200zl + 50zl lekarz + ~140zl egzamin = ~1290zl

Witaj,

Ujm to tak, zaley nam eby uczy dobrze, dobrymi instruktorami, na porzdnym
doinwestowanym i serwisowanym sprzcie.
Jestemy motocyklistami, prowadzimy salon Honda, a to nas osobicie
zobowizuje do zapewnienia naszym klientom wysokiego poziomu i jakoci.
(Kaski testowe SHOEI w ktrych jed kursanci s warte ok 20 000z...)

Namiary na tanie kursy, ktrych jakoci dowiadczyli wszyscy Wasi znajomi s
wszdzie.Ja su takim namiarem gdzie kurs kosztuje 800z, a instruktor z 7
letnim staem wanie odkry co to jest przeciwskrt... 500m obok motoristy,
tylko po co.....

Do zobaczenia :-)
Pozdrawiam
Przemek Budnicki