Do

jaco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jestem wysoki 193 cm i troche wae, II moto po duuuugiej przerwie.
Co lepsze do 12 000z ?

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "jaco" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Jestem wysoki 193 cm i troche wae, II moto po duuuugiej przerwie.

a jakie byo pierwsze ?

Polo

jaco napisa(a):

Co lepsze do 12 000z ?

Inazuma GSX750 albo B12 :)

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2007-02-23 11:37:59 +0100, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

jaco napisa(a):

Co lepsze do 12 000z ?

Inazuma GSX750

Przy tym wzroscie??? Mi przy 185 bylo na niej ciasno.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

jaco napisa(a):
Jestem wysoki 193 cm i troche wae, II moto po duuuugiej przerwie.
Co lepsze do 12 000z ?

Mam podobne gabaryty.

XJ600 przy dugich nogach ma troch za wysoko podnzki, poza tym manetki s za cienkie do duych doni (warto zaoy grzane), ale na moto po przerwie nadaje si idealnie. XJR bdzie za szybka i za cika na pocztek, ale wietna jako kolejne moto po XJ 600.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

jaco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

XJ i XJR wagowo rnicy nie ma wielkiej. XJR ma adniejsze ksztaty wg. mnie
ma bardziej nowoczesn lecz konserwatywn lini nakeda. Do GSX jako nie mam
zaufania i sam nie wiem dlaczego...

m.

michal77 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 23 Lut, 09:49, "jaco" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Jestem wysoki 193 cm i troche wae, II moto po duuuugiej przerwie.
Co lepsze do 12 000z ?
Witam !

Mysle ze XJ 600s Diversion

Sorki za SPAM

Mam do sprzedania  Yamahe XJ600 Diversion z 2003 roku, srebrna.
Zdjecia na:

http://www.bikepics.com/members/michal77w/03xj600s/

Stan motocykla idealny, stelaz Kappa
gorny kufe, motocykl jest bezwypadkowy, posiadam do niego wszystkie
dokumenty, przebieg obecnie okolo 9400,mil, czyli 14500 kilometrow.

Wojewodztwo swietokrzyskie, okolice Buska- Zdroju

Cena okolo 12000 zl. do uzgodnienia.

Wiecej informacji:
                                 Najlepiej kontakt na
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# lub telefon: 661405123

Pozdrawiam  wszystkich

On 2007-02-23 09:49:35 +0100, "jaco" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Jestem wysoki 193 cm i troche wae, II moto po duuuugiej przerwie.
Co lepsze do 12 000z ?

Zasadniczo na moto po przerwie to zdecydowanie XJ, ale najpierw sie przymierz, czy nie bedzie za ciasna. XJR oferuje cholernie duzo miejsca - chyba najwygodniejszy naked na jakim mialem okazje zasiasc, ino IMHO troche za mocna w Twojej sytuacji.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

na górę