Do bialostoczczan prosba o oblukanie sprzeta

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Jako ze tamta aukcja juz sie zakonczyla sprzedaza, jest nowe kawasaki w
Bialymstoku do sprzedania. Moze ktos z grupy je wstepnie obejrzec?? A moze
ktos zna wlasciciela? Odwdziecze sie zlotym trunkiem lub w inny sposob przy
zakupie.

http://allegro.pl/item717395730_kawasaki_zx_9r.html

pozdrawiam i licze na pomoc :)

--
Bartek
Szukam zx-9

Jacek Czerwinski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

BartekGSXF pisze:

kawasaki_zx_9r.html

Od dawna kusi mnie zada Ci kolego pytanie, jak by da zupenie subiektywne porwnanie kolejnych motocykli w swoim rozwoju i przemyleniach.

eby nie domyla si podtekstu: czajnik/jajko uwzgldniam w przyszoci jako mj  drugi (po gieesce)

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Jacek Czerwinski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Od dawna kusi mnie zada Ci kolego pytanie, jak by da zupenie
subiektywne porwnanie kolejnych motocykli w swoim rozwoju i
przemyleniach.

Szukam teraz po prostu motocykla, ktorym bede mogl poruszac sie dluzszy
okres czasu. Po prostu jakos mam tak, ze niechetnie sie rozstaje z moimi
rzeczami. Dodatkowym kryterium wyboru jest to, ze praktycznie 100 % czasu
jezdze z plecaczkiem i imbryk mial zbyt malo konikow. Czasami wyprzedzanie
na trasie bylo nieco stresujace.
Zreszta po moim struclu kazdy inny motocykl bedzie zdecydowanym krokiem
naprzod.

eby nie domyla si podtekstu: czajnik/jajko uwzgldniam w przyszoci
jako mj  drugi (po gieesce)

Coz, IMO jajko jest dobrym motocyklem do dalszej nauki i posiadania go jako
"pierwszy" motocykl.
Dla mnie pierwszym, byla TS, ktora nakrecilem sporo km a imbryk byl tylko
przypomnieniem nawykow i wjezdzeniem w "prawdziwe" moto. Zreszta gdyby nie
stan w jakim byla i paciak w tym roku pewnie dalej bym nim jezdzil i
narzekal tylko na slabosc silnika. Na moja spokojna jazde czajnik w
zupelnosci wystarczal.
No i wygladal fajnie :)
Ma minusy ale i plusy. Slabe hamulce i klocowatosc z jednej strony, z
drugiej wygoda dla kierowcy i plecaka no i niezawodnosc. Wlasciwie przez 5
lat nic oprocz wymian i regulacji w im nie robilem.  Motocykl mial w chwili
kupienia 53kkm przy  sprzedazy 77 kkm. Zeby bylo smieszniej silnik w tym
moto byl z roku 89 :)
Wszelkie naprawy wynikaly z faktu, ze kupilem zlom. zaniedbany przez
poprzednikow.

Bartek
Szukam zx-9
Ave1,8
EL

Lewis lewisa@[tnij]poczta.onet.pl

Uytkownik "BartekGSXF" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:h7b9vf$esv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Hmm dlaczego upare si na roczniki 98-00, przypadkiem nie byo w nich problemu z pkajcymi ramami?
Jak jutro starczy mi czasu za dnia mog si przyje temu sprztowi.

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci
Hmm dlaczego upare si na roczniki 98-00, przypadkiem nie byo w nich
problemu z pkajcymi ramami?
Jak jutro starczy mi czasu za dnia mog si przyje temu sprztowi.
Po prostu na mlodszego nie bedzie mnie teraz stac :)
A jak do tej pory nie znalazlem nic w w rocznikach 00< w budzecie do 12k.
Dzieki za odzew.

Bartek
Szukam zx-9
Ave1,8
EL

BartekGSXF #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "BartekGSXF" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

W zwiazku z wyprawa do Bialegostoku, po kawe, gdzie mozna dokonac ogledzin u
mechanika, ktory rzetelnie sprawdzi moto??

Uytkownik "BartekGSXF" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:h7eifb$1ib$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
pozdr

A wic wybierasz si?
Mi dzi niestety nie wystarczyo czasu na ogldziny.

Co do mechanikw mam znajomego na warsztacie w salonie suzuki, dobry jest jeszcze na osiedlu dziesiciny, jeszcze godny polecenia taki jeden na wylocie z Biaegostoku na Zabudw.
Jak bdziesz ju konkretnie nastawiony na wyjazd daj zna to podam dokadne adresy.

A wic wybierasz si?
Mi dzi niestety nie wystarczyo czasu na ogldziny.
Chyba w przyszla sobote sie wybiore. Ale mam prosbe, jesli dasz rade rzucic
okiem do srody bede wdzieczny.  Bo jesli okaze sie, ze to jest jakis rupiec
to mi zona glowe urwie za wycieczke do Bialegostoku na darmo.

[...]
ok jseli mozesz da jakis namiar na siebie, w watku jest moj mail.

Uytkownik "BartekGSXF" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:h7er9f$h9k$1nemesis.news.neostrada.pl...
Uytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:h7eo03$si8$1news.onet.pl...
[...]

Jutro rano wyjedzam z Biaego ale we rod bde mg go na spokojnie obeje.

[...]
pozdrawiam

Dam znac na priv

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

BartekGSXF napisa(a):
[...]Bo jesli okaze sie, ze to jest jakis rupiec to mi zona glowe urwie za wycieczke do Bialegostoku na darmo.

Rozwiazanie jest proste: Trzeba zaplanowac wypad do Bialegostoku wlasnie jako mila turystyczna wycieczke - miasto naprawde ladne i warto w nim spedzic dzionek na szwedaniu sie po starowce i nie tylko :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

marider marider@CUT_go2.pl

Lewis pisze:
[...]

Ja ta kawke moge obejrzec, wrocilem dzis rano do Bialego wiec jutro jak dam rade to rzuce na nia okiem pod wieczor i opisze wrazenia na priv coby tu nie smiecic ;)

Grunt to sie nie spieszyc bo padalcow w Pl nie brak.

marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk

na górę