Dezynfekcja ciuch

Tom01 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zadaje si e moje ciuchy nie s ani usyfione, ani przepocone, a pouywaem ich kilka razy przez dwa dni i w nocy wszystkie miejsca na ciele, gdzie goa skra miaa styczno z ciuchami, kaskiem i rkawicami wypryszczyo mi jak dzieciaka przy ospie wietrznej. Bbel na bblu. A gow mam wrcz ca w grudach pryszczy. Nigdy wczeniej nie miaem takiego przypadku. Std pytanie, jako si ekwipunek dezynfekuje moe, po zimie?

--
Tom01

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tom01" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Prezerwatywe trza zakada. Zapae ciki syfilis, sdzc po objawach - te bajki z ciuchami to maonce opowiedz.:-) Tu zdejmuj gacie i mw jak byo, podaj adres, eby omija z daleka. I tu napisz: http://www.garsoniera.com.pl/

--
Grzybol

<MW>@nirgendwo

[...]

Ale to na 99% reakcja alergiczna - zastanw si/sprawd na co jeste uczulony, mozliwe tez, e zeare co uczulajcego, a  wmiejscach gdzie byes ciepo ubrany szybciej wywalio.
Wapno w aptece, czyszczenie ubra alergicznie inertnym rodkiem, jeli bdzie si powtarza, wizyta u alegrologa.

--
MW

Tom01 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 30.04.2012 11:52, MW pisze:
[...]

Sprawa wyjaniona. Zwalio mnie konkretnie zakaenie jak wredn bakteri i objaw podobny do alergicznego uczulenia by jednym z zewntrznych skutkw obnionej odpornoci. Wywalio bble w najbardziej sprzyjajcych miejscach, czyli tam gdzie ciepo.

Kurza twarz, syszaem od dawna, e czek si po 40-tce zacznie sypa, ale nie sdziem e tak nagle i na dziwne sposoby.

--
Tom01

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tom01 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Kup w aptece Octenisept i wypsikaj ciuchy, kask itd. A oglnie to id do
dermatologa eby zobaczy co to jest i jego zapytaj - bdzie wiedzia co
zastosowa :)

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

D.Radecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tak, wafla si cignie w stomilu

na górę