Da rad

nalesnik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Da sie przejecha

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Maj, 20:55, nalesnik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Da sie przejecha tras (http://je.pl/d2ky) Przesieka -- > "Odrodzenie"
-- > Szpindel ?

Jaka tam droga jest,ale nie dam gowy  e asfalt:-)
Kiedy tam jedziem i zawracaem,dalej by szuter.

Tomek

nalesnik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Monster wrote:
Jaka tam droga jest,ale nie dam gowy  e asfalt:-)
Kiedy tam jedziem i zawracaem,dalej by szuter.

Tym lepiej! ;)
Ale jakie szlabany, zakazy wjazdu? tabliczki "spie$@#a - park narodowy!" ?

nalesnik
NX? TT? TX? DR?

Jacek.M #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tym lepiej! ;)
Ale jakie szlabany, zakazy wjazdu? tabliczki "spie$@#a - park narodowy!" ?

Jest droga asfaltowa. Niestety jest i szlaban. Mona go omin ale ludzie ze schroniska sami dzwoni po policj.
Kiedy trafiem na otwarty wic wjechaem i udawaem, e nic nie wiem o szlabanie. W poowie drogi do Odrodzenia zatrzymali mnie i "poinformowali" abym spada.
Polecam przejazd przecz Okrai. Bardziej malownicza trasa moim zdaniem.

Jacek

na górę