DR350 kupi

Bredzio CBR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
jak w temacie. Korzystajc z urokw zimy postanowiem zobaczy, co mi tam w motorku grzechocze. le si stao...
Wychodzi na to, e motorek prosi o nowy karter i wspomniany waek. Bd wdziczny za czci, tudzie namiary na potencjalne miejsce pozyskania tyche.

PS. Dr to czad!

mb
cbrf3, dr350
www.bikepics.com/members/wielkishu

Wychodzi na to, e motorek prosi o nowy karter

Pekl ? Jesli tak to jest to kolejna znana min DR350 z peknietym karterem. Zaczyna to byc regula...

GSX Big Block 65 cui (666 Products) + BMW K100 Basic

Bredzio CBR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Mar, 08:33, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Pekl ? Jesli tak to jest to kolejna znana min DR350 z peknietym
karterem. Zaczyna to byc regula...
Nie strasz, bo mam jeszcze jedn DR i nie mam ochoty w niej grzeba
przez najblisze 5 lat!

karter:
www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka3.jpg

To pewnie porednia konsekwencja skakania po koniu bez dekompresji -
inaczej nie odpalaa na zimno. Teraz ju wiem, e kupiem j z
uszkodzonym ganikiem. Musiaa trafi w niemczech do kreatywnych
mechanikw, ktrzy zamiast ganika wymienili kop na sporo wiksz, a
na jej gr naspawali grudy, eby zwikszy jej przyczepno.....
rispekt

mb
cbrf3, dr350
www.bikepics.com/members/wielkishu

Bredzio napisa(a):

karter:
www.katywroclawskie.pl/temp/dr35092/usterka3.jpg

Tey, no bez jaj. Znaczy sie regula bo pozostale bloki ktore widzialem tez pekly w tym miejscu :)

Bredzio CBR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Mar, 13:06, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Tey, no bez jaj. Znaczy sie regula bo pozostale bloki ktore widzialem
tez pekly w tym miejscu :)

Kuczu

A moe nieprawidowy nacig acucha? Tyle, e za mojej  "kadencji"
moto byo naleycie traktowane - z drugiej strony, to jedynia rok w
stosunku do jego 14 letniej kariery.

na górę