DH Sportster - urwa

ZbiR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Miaem ostatnio pecha. Wyjedajc z parkingu obcionym moto (2 osoby
+ baga) przetarem brzuchem moto o metalowego "picego policjanta".
Efekt - urwany dzyndzel mocowania spryny od nki. Sam spryn
pozbieraem z podogi ale kosa teraz wisi rozoona i przeszkadza ....
Dzwoniem do Liberatora z pytaniem o napraw. Pan z serwisu poradzi
abym znalaz sobie jaki "pierwszy lepszy" serwis ze spawark i sobie
dzyndzel przyspawa.

PYTANIE !!! Kto w warszawie lub okolicach zrobi to "profesjonalnie" ?
Wolabym aby nie by  to pierwszy lepszy spawacz lecz kto kto si zna
na spawaniu takich elementw. Stary dzyndzel si rozlecia wic trzeba
dorobi nowy.

Pozdrawiam,

ZbiR
XL883

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "ZbiR" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

[...]

Czyli potrzebujesz specjalisty do spawania dzyndzli w Harleyu...
To problem. Do kazdego innego moto wystarczyl by zwykly slusarz, ale
w twoim wypadku bedziesz musial szukac specjalisty w USA.

Hinek

Robert Rędziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 27 May 2010 18:33:53 +0200, Hinek <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Czyli potrzebujesz specjalisty do spawania dzyndzli w Harleyu...
To problem. Do kazdego innego moto wystarczyl by zwykly slusarz, ale
w twoim wypadku bedziesz musial szukac specjalisty w USA.

A moe kolesie z rodents.pl wystarcz? :)

r.
robert rdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Jackare #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "ZbiR" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:df759f2d-173d-4508-99bd-b37e86ab5e81d12g2000vbr.googlegroups.com...
Witam,

[...]

Spawaem wiele dzyndzli, w tym okoo m w charlejach. Obecnie staram si o certyfikat potwierdzajcy kfaliwikadzje "superdzyndzelwelderweltmeistershitmadafaka". Podjed do mnie do Bytomia. Przyzpawam prowezjonalnie. Bdzie muk wybrad metodem zpawaa. Oferujem czy metody: MMA MAG i autogen. Ja bede spawaem a ty dostaniesz kawe w szklance i bendzie mg siepaczy. Cena profezjonalny sgi picet zoty za cm spawania pszy czym dla charleji sieliczy minima 2 centym. Kawa gratis i pamitkowy breloczek tako.
--
Jackare i spawarki

MarCiNWz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 28.05.2010 08:51, Jackare pisze:
[...]

Nie miejcie si z kolegi ;)
@ZbiR
Wystarczy, e udasz si naprawd do pierwszego lepszego zakadu lusarskiego. Takie rzeczy to si lusarze ucz na praktykach. Dorobi ci dzyndzel, kupisz sobie farb pomalujesz i bdzie nwka sztuka nie migana.

PzdR

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Suzuki GSF 600N '00

MarCiNWz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Dodam jeszcze, e jakby si naprawd upar na co "PRO" i chciaoby ci si jecha z Wwy 30km na zachd to mog ci da namiar na mojego starszego ;)
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Suzuki GSF 600N '00

mmaurycy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-05-28 08:51, Jackare pisze:
[...]

Dobre Jacek :)

mmaurycy
SYM HUSKY ju 150 :)
http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125

Odys #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jak jestes zainteresowany to napisz do mnie to ci pospawam.

Odys
--
XLH 883 ( Grupa Lublin )

na górę