Czy mo

Chodak27 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam Wszystkich.

Wic ostatnio kuzyn do mnie przyjecha i si mnie pyta :

- Wiesz dzi zdaem na kart motorowerow .
- No to fajnie a co ma pytanie do tego? ...
- Bo wiesz mam zamiar kupi sobie NSR'k i nie wiem czy mog na niej jedzi.
- W jakim znaczeniu? - No bo na kart motorowerow si zdaje do 50ccm3 . A NSR'ka ma 51 ccm3.

Tak wic obiecaem mu , e si zapytam Was i dam mu odpowiedz .
Pomoecie ? Sam nie wiem dlatego si Was pytam .

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-10-26 19:40, Chodak27 pisze:> Witam Wszystkich.

> Wi

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Chodak27" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci

- No bo na kart motorowerow si zdaje do 50ccm3 . A NSR'ka ma 51 ccm3.

The NSR50 has a 49cc water-cooled, two-stroke engine, and a manual clutch
with six gears

na górę