Czopery "Romet" po tanio

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.romet-motors.pl/oferta_jl150-5.html
http://www.romet-motors.pl/oferta_jl250-5.html

Jak dla mnie brzydactwo, ale ja sie nie znam na czoperach ;)

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Super Kos '01 :P

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Lisciasty" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
http://www.romet-motors.pl/oferta_jl150-5.html
http://www.romet-motors.pl/oferta_jl250-5.html

Jak dla mnie brzydactwo, ale ja sie nie znam na czoperach ;)

szkoda powtarza to w kko o jest chigchang , czungjang , jangli , czy jak
zwal
z naklejk rometa  ,
jedyn plus taki e wszystkie te badziewia s identyczne i nie bdzie
problemu z serwisem i czciami zamiennymi

Polo

Tadek / Motostore tadekNIELUBIESPAMU@motostore.pl

G.S. wrote:

[-- -]
jedyn plus taki e wszystkie te badziewia s identyczne i nie bdzie
problemu z serwisem i czciami zamiennymi

Taaa... Ostatnio szukalem komus napedu do Yakis-Tam Vector. Ponad pol
godziny spedzone z suwmiarka i katalogiem zebatek - owszem w koncu udalo sie
znalezc o 1 zab mniejsza zdawcza i o 3 zeby mniejsza napedowa, wiec luz, ale
np ile oleju nalezy wlac do lag to sie okresla "na oko".

--
Pzdr,
Tadek / Motostore.

[...]

no i profesjonalny system chodzenia : Forced Air Cooling
poaczony z cylindrem wertykalnym to jest potga !!

Polo

tech.Wheelman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Lisciasty" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Jak dla mnie brzydactwo, ale ja sie nie znam na czoperach ;)

Wazy tyle ile odchudzona R1 ;)

www.ryciak.com - amatorskie filmy.
gg:4331408

sanczes #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

no ale za t kase to czego chcecie,
tylko te V-max 82/h hmmm
etz 150 latao mi grubo ponad stwk

--

rf600r
cz350 '82

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"sanczes" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

no ale za t kase to czego chcecie,
tylko te V-max 82/h hmmm
etz 150 latao mi grubo ponad stwk

No bo ETZ to przecie "smigacz" jest, ze sie posluze pozyczka...

No ale na temat: kurcze, to jest jakis realniejszy krok niz wszystkie
dotychczasowe (sorry Captor:). Moze nadejdzie dzien taki, ze cos z
tego bedzie produkowane w Polszcze.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sajgon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ARO wrote:
Jeeli bdziemy tasz si robocz ni Chiny i okolice, to tak :) Z obecnymi rzdami jest to bardzo prawdopodobne.

pan na stoisku rometu na targach na moje pytanie czy nie boja sie o jakosc produkujac w chinach, powiedzial, ze oczywiscie, ze sie nie boja.

natomiast zapytany powiedzial, ze planowana jest rowniez produkcja jakiegos modelu w polandii. ciekawe, czy wyjda z fazy planow.

pzdr,
saj

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sajgon <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

pan na stoisku rometu na targach na moje pytanie czy nie boja sie o
jakosc produkujac w chinach, powiedzial, ze oczywiscie, ze sie nie boja.

Tak a propos jakosci, nie moge sie wprost doczekac, kiedy ktos sie
zlituje i zleci produkcje ukladow korbowych do Junaka w Chinach.
Te ktore produkuja juz do innych motorow okazuja sie miec jakosc
obecnie w Polszcze nieosiagalna...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"ARO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Oglnie to jest to taki sam "realny" krok jak te chujosiungi z naklejk
Junak. Ryzykowne stwierdzenie kolego. Jeeli ta "nowa" Fumka czy jak ktos
woli Misk prezentuje jako jak wuechy chociaby z ostatnich dwch lat
produkcji - bo WSK jest jak wino :) - to miem nawet powiedzie, e bardzo
ryzykownego stwierdzenia uye.

Moze nadmiernie sie skrocilem ale bardziej mialem na mysli realnosc
podejscia do tematu.
Jesli dzialania pod haslem: "bedzieby produkowac w Polsce motocykle"
Zaczyna sprzedawca mydla od ustawiania tekturowych dekoracji i
nadymania medialnego balona jak w hecy z Hujosungiem albo tez od ...
no pomine mimo wszytsko, to smiem watpic w realnosc.
Jesli takie haslo oglasza wlasciciel 4 fabryk po nieboszczyku Romecie,
produkujacy jednak na codzien te rowery, to choc nic nie wiem o tych
rowerach bardziej jestem sklonny uwierzyc, ze to moze byc realne, mimo
tego ze na stronie Romet znalazlem procz wspomnianych zapowiedzi
jedynie "skutery - kolekcja tajwanska" i "skutery - kolekcja
koreanska" czy tam chinska, nie pamietam;)

Jeeli bdziemy tasz si robocz ni Chiny i okolice, to tak :) Z
obecnymi rzdami jest to bardzo prawdopodobne.

NO wisz, japonczycy choc slabna ale jakos sie trzymaja rynku:) pare
innych nacji tez. Ja sie nie znam na byznesie, oceniam tylko realnosc
planow, ktora w tym przypadku wydaje sie byc nieco wieksza niz w
wymienionych.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 28.02.2007 Jacot <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

NO wisz, japonczycy choc slabna ale jakos sie trzymaja rynku:) pare

A co ma nacja robota do kosztow jego pracy ? ;)

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 28 Feb 2007 16:02:10 +0100, ARO <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

[...]

Nadwozie - tworzywa delikatniejsze od WSKowych blach.
Silnik - mocny i dynamiczny. O trwaoci powiem jak zajed :P
Rama - wytrzymaa.
Zawieszenie - wytrzymae.

To jest zupenie inna kategoria ni czoperki z Chin. To s proste, toporne  i wytrzymae motocykle a ich dwusuwowy silnik jest bardzo dynamiczny - kak  raz do maego enduro.

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Tue, 27 Feb 2007 18:19:48 +0100, Jacot <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

No ale na temat: kurcze, to jest jakis realniejszy krok niz wszystkie
dotychczasowe (sorry Captor:).

Jako przeyj ;)

Moze nadejdzie dzien taki, ze cos z tego bedzie produkowane w Polszcze.

Nie sdz - szot-motor ju to prbowa i czy co z tego wyszo? To tylko  kolejny Junak, MotoBi czy inny Szot-Motor.

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM
www.captor.prv.pl Turstycznie zapraszam!

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 27.02.2007 sanczes <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

no ale za t kase to czego chcecie,

Niczego, moze byc ciekawa propozycja dla ludzi ktorych nie stac na
zagramaniczne sprzety. Szkoda tylko ze wzieli sie od dupy strony i zamiast
najpierw wprowadzic sprzeta pokroju odmlodzonej wsk, znaczy uzytkowy naked -
to ze wpakowali w rututnie.

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

SET #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A mi tam si zawsze jawy choper podobay.
Moe inny jestem ale jakie takie fajne byy.

Teraz "niestety" jakim japocem bde miga ale jakbym znalaz tak jaw w
menniczym stanie to na 100% bym wzi.

White Power linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl

Lisciasty <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Jakie strony Ty odwiedzasz???:)