Cz

Chmiell #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej,

Mam do was takie pytanie - czy s moe w stolicy jakie myjnie ktre potrafi umy motocykl? Ile taka przyjemno kosztuje?

Czy moe to nie jest trendy eby odda swoje cudo w cudze rce i takie czynnoci powinno si wykonywa samemu? Tu mam drobny problem poniewa pod domem nie bardzo mam opcj do takich czynnoci, a jazda do jakiego karszera zwizana jest z woeniem ciuchw roboczych do mycia moto....

Bd zobowizany za wszelakie wasze opinie.

Pozdrawiam,
Chmiell
GSF650SA '06

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Chmiell wrote:
Hej,

Mam do was takie pytanie - czy s moe w stolicy jakie myjnie ktre potrafi umy motocykl?

Poszukaj myjni dla kabrioletow.

:-)

KJ

Boombastic boombastic@NOSPAMpoczta.onet.pl

Uytkownik "Chmiell" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Hej,

Mam do was takie pytanie - czy s moe w stolicy jakie myjnie ktre
potrafi umy motocykl? Ile taka przyjemno kosztuje?
[cut]

Na Ursynowie w myjni rcznej pac 10 z. Standard mycia zaleny od humoru
chopakw, ale oblec nawet spronym powietrzem by podsuszy sprzta.

sanczes #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy mycie skraca to nie wiem,
ale od zimnej wody si kurczy

--

cz1982/w drodze do ideau
sanczes/sopot

pluton #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czy mycie skraca to nie wiem,
ale od zimnej wody si kurczy

Skraca, skraca.

Juz starozytni wiedzieli, ze
czeste mycie skraca zycie.
skora (lakier) sie sciera
i czlowiek (motor) umiera.

pozdrawiam
pluton

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Chmiell napisa(a):
[...]

Jakich ciuchow roboczych? Jedziesz w kondonie p-deszczowym i juz :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Chmiell" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

a jazda do jakiego karszera
zwizana jest z woeniem ciuchw roboczych do mycia moto....

Bd zobowizany za wszelakie wasze opinie.

po ostatniej lesnej jezdzie enduro mylismy sprzety i siebie kerszerem ;-)
tak wogole zakochalem sie, bylem w salonie yamahy, WR450 ;-)

pozdr.
Arek
www.adm-motocykle.pl

Terror #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 31-07-2007 o 16:02:50 Chmiell <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Hej,

Mam do was takie pytanie - czy s moe w stolicy jakie myjnie ktre  potrafi umy motocykl? Ile taka przyjemno kosztuje?

na Broniewskiego jest myjka samoobsugiowa. Polecam.
Terror | B12
GG: 52182 | mailto: http://cerbermail.com/?pYKgNBpcAm
Archiwum: www.news.riders.pl | FAQ: http://tinyurl.com/8qpev

na górę