Cross dla 13 latka?

DjVilla #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl

Witam. Mam 13 lat , 180cm wzrostu i wa 70kg. Mieszkam na wsi wic chc troch poszale na bezdroach. Jaki cross jest dla mnie najlepszy i czy jest legalny dla 13 latka?(Nazwa,ewentualnie link)

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

Witek.

W dniu 2013-07-26 19:03, DjVilla pisze:
Witam. Mam 13 lat , 180cm wzrostu i wa 70kg. Mieszkam na wsi wic chc
troch poszale na bezdroach. Jaki cross jest dla mnie najlepszy i czy
jest legalny dla 13 latka?

Jeli legalny ma oznacza dopuszczony do ruchu po drodze to aden cross taki nie bdzie - to z definicji motocykle na tor i bezdroa. Jeli ju to szukaj enduro, czyli motocykla wyposaonego w wiata, kierunkowskazy, lusterka, klakson.
A eby legalnie porusza si po drodze musisz mie 14 lat i zda egzamin na prawo jazdy kategorii AM. Wtedy bdziesz mg jedzi np. Yamah DT50, Aprili RX50 albo Rieju MRT.
Jeli na razie i tak bdziesz gania poza drogami publicznymi to szukaj czego w klasach 85 i 125 cm, np. Suzuki RM, Hondy CR albo Kawasaki KX.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "DjVilla" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.pl> napisa w wiadomoci
Witam. Mam 13 lat , 180cm wzrostu i wa 70kg.

Nie wpierdalaj wicej makdonaldw, bo w wieku 18 lat bdziesz mia 250 cm
wzrostu i way 300 kg...

--
Grzybol

na górę