Cross.

WodzuPolska #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witam mam 16 lat , jestem troche zbudowany . Mam budet 4k i czy moglibycie mi doradzi jakiego crossa wybra na ten wiek ? moe by enduro / fullcross . Prosz o porady :) .

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Z takim nickiem nie wypada pyta, wypada wiedzie :-)

-- -
Ta wiadomo e-mail jest wolna od wirusw i zoliwego oprogramowania, poniewa ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

W dniu poniedziaek, 28 kwietnia 2014 19:45:19 UTC+2 uytkownik WodzuPolska napisa:
Witam mam 16 lat , jestem troche zbudowany . Mam budet 4k i czy

moglibycie mi doradzi jakiego crossa wybra na ten wiek ? moe by

enduro / fullcross . Prosz o porady :) .

Za 4 kola ciko o co niezmczonego silnikowo, moe jakie DT 125 ale te trzeba uwaa przy tych pienidzach.
Zakadam ze tylko do bota nie na ulic.
No i trzeba mie budet na ciuchy - buty, kask i reszt.

KJ

KJ

na górę