Co

tasik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_Onet.pl

Siema. Mam niedugo bd zdawa prawko na kategorie A1. Jaki motocykl mi polecicie w zakresie cenowym do 5.500z. Jeeli to wane to mam 176cm wzrostu i waze 70kg . Bdzie to pierwsze zetknicie z moto --

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dwukoowy :-)

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

N1 wrote:

Dwuko

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2015-12-29 o 22:31, tasik pisze:
Siema. Mam niedugo bd zdawa prawko na kategorie A1. Jaki motocykl mi
polecicie w zakresie cenowym do 5.500z. Jeeli to wane to mam 176cm
wzrostu i waze 70kg . Bdzie to pierwsze zetknicie z moto

A jak zamierzasz go uytkowa - tylko miasto czy okazjonalna traska albo lekki teren? Podobaj ci si raczej sporty czy cruisery ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (byy rc24/rc46/pc40/xj600/k11).

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

na górę