Co z serwerem?

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Pusto sie jakos zrobilo, co nie?

Zna ktos normalny serwer news, ktory wpusci i z netii i z play'a? Moze wymagac rejestracji (tak jak gazeta.pl), ale zeby byl normalny (publikowal wszystko).

Jakos przez sikacza nie wyobrazam sobie przegladania grupy, a przez googla jest w tej chwili jeszcze gorzej.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-08-26 10:32, Ivam pisze:
[...]

Sprawd news.icm.edu.pl , mieli co prawda ostatnio jakie kopoty i przez 2 tyg nie miaem dostpu do Precla ale to pierwszy taki przypadek od czasu jak zaczem go uywa czyli od adnych paru lat. Dostp bez rejestracji, uywam na blukonekcie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Uytkownik "Magic"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:k1co05$rh8$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Sprawd news.icm.edu.pl

Git. Dziekuje.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

Mikołaj Jopczyński #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu niedziela, 26 sierpnia 2012 15:02:17 UTC+2 uytkownik Ivam napisa:
U?ytkownik "Magic"  napisa? w wiadomo?ci grup

> Sprawd? news.icm.edu.pl

U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

M.

zarafiq #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Monday, 27 August 2012 16:29:26 UTC+1, Mikoaj Jopczyski  wrote:

U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

Cze,

A jest jaki sposb eby google nie psu kodowania?

Pozdrawiam,
zarafiq

duddits pawel@RMgomoto.tv

W dniu 2012-08-27 17:29, Mikoaj Jopczyski pisze:
U mnie nie dziala. Przesialem sie na googla.

Wiem, e niektrzy organicznie nie znosz, ale:

"Szanowni Pastwo,

ze wzgldu na pojawiajc si ostatnio du ilo pyta odnonie aktualnej
polityki dostpu do serwera news.neostrada.pl informujemy, e:

  - zasady dostpu do serwera dla klientw TP/Orange nie ulegaj zmianie,

  - od dnia 2012.06.28 dostp do pisania i czytania moliwy jest take dla
    wszystkich uytkownikw, ktrzy maj poprawnie skonfigurowan domen
    odwrotn .pl,

  - dla pozostaych uytkownikw moliwa jest indywidualna konfiguracja
    dostpu; proby naley wysya na adres #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.

Z powaaniem,

Zesp news.neostrada.pl"

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

twardziejszy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 08/27/2012 10:11 PM, duddits wrote:
[...]
Zesp news.neostrada.pl"

:) dzikuj, poczyo si, dziaa.
Specjalnie dla ichniego serwera newsw, kilka tygodni temu zaoyem konto na gazecie - i po tygodniu uywania pado

--
pzdr

sowa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

freenews.netfront.net
ale nie testowalem za bardzo

--
sowa czyHa

MrGlub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

sowa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2012-08-26 10:32, Ivam pisze:

freenews.netfront.net
ale nie testowalem za bardzo

Pobrano posty poprawnie. Wysy

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Mon, 3 Sep 2012 20:58:23 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub
wyklawiaturowal co nastepuje:

freenews.netfront.net
ale nie testowalem za bardzo

Pobrano posty poprawnie. Wysyanie sie ty sprawdzi.

Potwierdzam. Netfront dziaa, aden inny ktry testowaem po wyczeniu
gazeta.pl nie chcia ze mn gada.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

W dniu 2012-09-04 08:06, Piotr Klimek pisze:
[...]

O, a news.icm ktry polecaem znowu par dni nie dziaa a teraz nagle ruszy znowu tzn dostaem posty z dzisiaj. Czary jakie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Ivam filipz@USUN TO poczta.fm

On Tue, 4 Sep 2012 06:06:55 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Potwierdzam. Netfront dziaa, aden inny ktry testowaem po
wyczeniu
gazeta.pl nie chcia ze mn gada.

Edu z przerwami, ale dziaa. Ale i tak netfront wydaje sie, e stabilniej pracuje. Acz wolniej. W domu lec jeszcze z internetia, ale nie wpuszcza mobilnych.

--
pzdr:
Ivam

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Tue, 04 Sep 2012 10:46:18 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
[...]

Jakie krzaczki dokleja Twj czytnik.

On Tue, 4 Sep 2012 09:30:34 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Jakie krzaczki dokleja Twj czytnik.

Na internetii czy teraz? Z tel. pisze, moe by e mam le kodowanie ustawione. Chocia Ja widz wszystko ok.

--
pzdr:
Ivam

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Tue, 04 Sep 2012 12:38:26 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
[...]

Teraz jest zle.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Ivam filipz@USUN TO poczta.fm

On Wed, 5 Sep 2012 06:14:12 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Teraz jest zle.

To jak sobie tak testujemy to teraz niby ustawione utf-8.

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Wed, 05 Sep 2012 09:04:07 +0200) ktos podajacy sie za Ivam
[...]

        ?

Teraz jest OK. Ja przy okazji testuj sobie serwer news.interia.pl. Poza
tym, e autoryzacja trwa wieki to wyglda na to, e jest OK.

Ivam <filipz@USUN TO poczta.fm> wrote:
[...]

Potwierdzam. Netfront dzia

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Tue, 4 Sep 2012 09:09:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub
[...]

Nie widze wlasnych postw.
Ten serwer dokleja wlasny sig.

Ja swoje posty widz i nie mam tego siga.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

ursyn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu wtorek, 4 wrzenia 2012 11:32:30 UTC+2 uytkownik Piotr Klimek napisa:

hmm, ja tam widz e jednak masz :)

--
ursyn

On Tue, 4 Sep 2012 09:32:30 +0000 (UTC), Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Ja swoje posty widz i nie mam tego siga.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
#_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Masz. Mi to akurat nie przeszkadza.

--
pzdr:
Ivam

MrGlub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Dnia (Tue, 4 Sep 2012 09:09:09 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za MrGlub
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ja swoje posty widz

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisa w wiadomoci news:k1cn7i$a5p$1mx1.internetia.pl...
[...]

No, to zobaczmy czy mnie wida.
Wiem, wiem alt.test.pl

--
Jasio
vfr vfr etz

Glub #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

News.icm.edu.pl niby dziala ale nie dziala... Jakby postow zadnych na nim nie byo...

tango #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Glub napisa:
News.icm.edu.pl niby dziala ale nie dziala... Jakby postow zadnych na nim nie byo...

Dokladnie tak.
Ja lece z news.task.gda.pl i jak na razie daje rade.

--
tango

na górę