Ciuchy RETBIKE

Tom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Cze!
Przygotowujc si do nowego sezonu szukam jaki dobrych i nie drogich
ciuchw na motor, znajomy podesa linka do www.retbike.pl
Jakie opinie o ich wyrobach? Warto w to inwestowa?
Z gry dziki

Tomek
www.okdbydgoszcz.pl

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Wed, 28 Feb 2007 21:44:01 +0100) ktos podajacy sie za Tom
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

http://tinyurl.com/2wclod

Piotr Klimek
Coraz mniej potluczone Suzuki GS500E `94

rzaba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_vp.pl

Tomnapisal

[...]

Nie wiem czy mog pomc, ale w kurtce rettouring z wymienionej przez Ciebie firmy, jedziam kilka razy. Niestety nie naley do mnie, wic nie mog za wiele na jej temet powiedzie. Ale jest ok. Ciepa, nieprzemaka i nie ogranicza ruchw a to chyba najwaniejsze. --

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Wed, 28 Feb 2007 22:28:38 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za rzaba
[...]

Ja tam jeszcze zwrocilbym uwage na to jak chroni w razie wypadku...

Piotr Klimek
Coraz mniej potluczone Suzuki GS500E `94

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Klimek napisa(a):

Ja tam jeszcze zwrocilbym uwage na to jak chroni w razie wypadku...

jak to sie sprawdza?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i dapanis
Krakuf - Elyta Grp

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 01.03.2007 Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

jak to sie sprawdza?

Zakladasz, bierzesz damskiego zefira, a dalej to juz wiesz ;)

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Thu, 01 Mar 2007 11:10:02 +0100) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
wyklawiaturowal co nastepuje:

Ja tam jeszcze zwrocilbym uwage na to jak chroni w razie wypadku...

jak to sie sprawdza?

Normalnie, albo robisz sobie wypadek w ciuchach, albo pytasz kogos kto
mial. Ewentualnie mozna pomacac ochraniacze, albo poczytac o materialach
ale to jakies takie malo wyszukane.

jeDrASS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Klimek wrote:

Normalnie, albo robisz sobie wypadek w ciuchach, albo pytasz kogos kto
mial. Ewentualnie mozna pomacac ochraniacze, albo poczytac o materialach
ale to jakies takie malo wyszukane.

a jako odniesienie przypieprzasz w cian bez ciuchw ;-)

--
jeDrASS

www.ask4it.pl

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Thu, 01 Mar 2007 15:31:51 +0100) ktos podajacy sie za jeDrASS
[...]

Tylko trzeba zdazyc zakonczyc testy przed sezonem :)

Piotr Klimek
Coraz mniej potluczone Suzuki GS500E `94

Dominik Słonecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ja tam jeszcze zwrocilbym uwage na to jak chroni w razie wypadku...

na imprezie nowy wiat motocykli cigali po ulicy kaskadera w tych ciuchach
zdaje si za autem, podobno day rad

--
Dominik Sonecki
ROZDUBANA FZR 1000 EXUP

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dominik Sonecki napisa(a):
na imprezie nowy wiat motocykli cigali po ulicy kaskadera w tych ciuchach zdaje si za autem, podobno day rad

na ich stronie jest chyba film
ale to takie bardziej marketingowe, bo IMHO malo miarodajny test :)

--

KJ Siła Słów #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

ale to takie bardziej marketingowe, bo IMHO malo miarodajny test :)

Zrob se wlasny, ja Cie moge holowac.

KJ Sia Sw

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Sia Sw napisa(a):
Zrob se wlasny, ja Cie moge holowac.

a bede mogl ciagnac za krawat?

--

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

KJ Sia Sw napisa(a):

a bede mogl ciagnac za krawat?

Smialo, jesli tylko dosiegniesz moralnie.

KJ Sia Sw

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Sia Sw napisa(a):

Smialo, jesli tylko dosiegniesz moralnie.

spoko, pochyle sie, niech strace

--

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

Smialo, jesli tylko dosiegniesz moralnie.

spoko, pochyle sie, niech strace

Epoki Ci sie pomylilly. Teraz sie robi inne krawaty i dosieganie odbywa sie w 2-gim kierunku.

KJ Sia Sw

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KJ Sia Sw napisa(a):

Epoki Ci sie pomylilly. Teraz sie robi inne krawaty i dosieganie odbywa sie w 2-gim kierunku.

Chyba Ci sie ze smycza pomylilo.

--

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

[...]

Piotr Klimeknapisal

[...]

A to, jest kuszca propozycja ... ale jako do mnie nie przemawia ..
Moe, kto inny sprbuje?! Jacy chtni !? ...

ARW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tom napisa(a):
[...]

Kupiem sobie na MBS kurtk i spodnie RetElite. Jeszcze nie miaem moliwoci przetestowania ich, ale w wygldaj naprawd solidnie. Rzepy wciekle mocno trzymaj i wietrz, e w niedugim czasie mog pojawi si z nimi problemy. Z tego co jeszcze zauwayem, to mam le wszyty suwak w wewntrznej kieszeni, ale to w sumie nic takiego. W sumie za komplet (z rkawicami) zapaciem 950PLN i nie czuj, e le zrobiem, a jak bdzie po pierwszych testach to czas pokae.

--
ARW
XJ600N w kawakach

na górę