Chinski Mini cross 49cmm

Kamilek95221 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Hej,witam,siemka. Posiadam nowego mini crosika. Obecnie jest na dotarciu i na pocztku jak to wiadomo fajnie piknie jedzi a wanie jedzi.   Wyczytaem na internecie e na tej wiecy co ma dugo nie pojed no i jak wyczytaem to tak si stao. Zero iskry, nie chcia odpali. Dugo si nie zastanawiaem i zakupiem 2 nowe wiece prosz link http://allegro.pl/swieca-swiece-2t-minibike-pocket-bike-cross-2t-i5266312535.html. Sprawdziem iskr, wkrciem i... Pojedziem ok 1 godz z przerwami oczywicie co 20 min tak do momentu ostygnicia cylka na p manetce. Widziaem e ju mam mao paliwa wic zajechaem sobie elegancko do domu ostyg sobie i myl sobie tak... Pojed sobie w kocu be problemw. No i wykrakaem. Wychodz sobie przed blok eby odpali i jedzi no i odpali si udao ale po przejechaniu kilku metrw zacz dziwnie szarpa tzn sam sobie dodawa gazu. Rzuciem okiem na wiece by (czarna). Wyczytaem na internecie ze morze to by wina z byt bogatej mieszanki, ja mu daem 1:50 plu z wydechu olejem. To stwierdziem ze nie morze tak by i kupiem czyst benzyn i rozrobiem z t z olejem. Co fakt pomogo bo ju teraz nie pluje z wydechu lejem, wieca nieco zmienia kolor wida troch czarnego troch mleka ale za duo to nie dao bo po chwili jego odpalenia zaraz osiga dua temperatur co nigdy tak si nie grza szybko i zaczyna sam sobie dodawa gazu zrobi to tak e sycha e ju daje sobie sam po lleku gazu a nagle wchodzi na maksymalne obroty i chodzi na tych penych obrotach do czasu a nie zganie.

PS: Sorki za lektur ale staram si wyjani mj problem jak najjaniej. Pozdrawiam :) --

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Moe jed nad "morze"

Kamilek95221 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

N1 napisal

Moe jed nad "morze"

Heh, nie jest to zy pomys. Ale to jak  mam jecha tak daleko to kupie od razu z 3 silniki w co wtpi e starczy i co stacje bd tankowa :D

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie poje aluzji. Trudno.

na górę