Ch

Witam.
Z racji mojej specyfiki pracy w okresie zimowym mam duo czasu na wszelakie atrakcje.
Z powodu braku czasu w sezonie na dosiadanie mojego rumaka chciabym to nadrobi w okresie zimowym.
Czy kto nie wybiera si w cieplejsze zaktki na wycieczk , wypraw albo ostatecznie nie zna firm ktre organizuj takie atrakcje?
Chciabym w ten sposb odbi sobie sezon.

Nakiel
GS 1200
KTM 450 EXC

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
[...]

Zerknij lub kup jaki egzemplarz Motovoyagera. Tam s reklamy firm organizujcych wyprawy motocyklowe. Gdyby nie umia kupi rzeczonego czasopisma (chyba cieko ostatnio przd, bo jako strasznie nieregularnie wydaj swoje pismo) to daj zna - poszukam we wasnych zasobach. A tak a propos na pocztku by to miesicznik, pniej dwumiesicznik, teraz to ju chyba czas  na trypra (tak to si chyba zowie). A szkoda, bo to jedna z ciekawszych pozycji na naszym rynku wydawniczym.

Pozdrawiam Johnny

duddits pawel@NOSPAM.gomoto.tv

Cze.

On 22/11/12 8:19 PM, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:
[...]

Zeszej zimy Motormania organizowaa takie wypady, zerknij na ich stron, albo napisz. Nie wiem jak w tym roku, nie ledziem.
Podobnie scigacz.pl.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja