CBR 954 nie pali si

Witam,
po pierwsze chwal si :-) W kocu udao mi si znale dla siebie
moto godne zakupu. Od niedawna mocnych wrae dostarcza mi 954z
2004r :-)

Teraz ta gorsza cz. Okazao si, e nie dziaa w niej kontrolka
rezerwy (jak wracaem od sprzedawcy to zabrako mi paliwa i bya dusza
na ramieniu, e kupiem zom :-/  ) oraz po spaleniu calutkiego paliwa
i napenieniu baku przesta dziaa rwnie wskanik spalania l/100km.
Zapewne to tylko problem z poczeniem kabelkw ale jeli kto juz tak
mia to moe podpowie co warto rozebra najpierw - czasz i szukac
przy zegarach czy bak i ogldn jaki czujnik czy co?

Pzdr
Dawid
czerwony blady 954

koosior #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Od niedawna mocnych wra=BFe=F1 dostarcza mi 954z
2004r :-)

Hmmm 954 z 2004?
W 2004 juz 1000RR wychodziy a 954 byly 2002 i 2003
Moze rejesteracja w 2004 ale model napewno 2003 :-)))

A co do wskaznika to kumpel mial taki problem w F4i SPORT. Elektryk sprawdza
wszystki kable i byly ok i mowi ze moze byc jakis problem na pompie(tak
twierdzi ale nie na 100%). Ze wzgldw finansowch nie pojecha do serwisu :-
))). Jezdzi na kilometry i potem jakos sie szybko sprzedaa i nie byo czasu
zrobic ale przej.... tak jezdzic. Ze 2 razy mu po paliwo z bank smigaem ;-
)))
Jak zrobisz napisz co tp bylo bo do tej pory go to nurtuje u nowy wasciciel
tez tak jezdzi :-)))
Pozdrawiam
Koosior
Gixer 750 K4 wit Yoshi TRS :-))

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

On 31 Maj, 14:39, "koosior" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

Hmmm 954 z 2004?
W 2004 juz 1000RR wychodziy a 954 byly 2002 i 2003
Moze rejesteracja w 2004 ale model napewno 2003 :-)))

Wiem, te si dziwiem na pocztku. W dokumentach polskich jest 2004
rok produkcji i  w dokumentach niemieckich te, wic wychodzi na to e
jednak 2004r :-)

Przy kontrolce jeszcze nie grzebaem, nie byo czasu :-/

Pzdr
Dawid

na górę