CB Radio na motocykl

Wieslaw #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Pozdrawiam

Wieslaw

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Maciek Wereski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wieslaw wrote:

Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Tez nad tym myslalem. W gre wchodzi chyba tylko cos przenosnego + zestaw
sluchawkowy
np.
<http://80.55.8.90/sklep.php?tryb=3&kat=1&str=0&prod=699>
<http://80.55.8.90/sklep.php?tryb=3&kat=21&str=1&prod=808>
<http://80.55.8.90/sklep.php?tryb=3&kat=21&str=1&prod=280>
--
pozdrawiam,
Maciek

http://bikepics.com/members/maciej/

Wieslaw #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wieslaw wrote:

> [...]
>
> Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Tez nad tym myslalem. W gre wchodzi chyba tylko cos przenosnego + zestaw

Rozwiazanie dosc dobre, ale droge. W sumie wychodzi 500 z.

Pozdrawiam

Wieslaw
--
pozdrawiam,
Maciek

http://bikepics.com/members/maciej/

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Grubszy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Rozwiazanie dosc dobre, ale droge. W sumie wychodzi 500 z.

Ja wiem czy drogie ?? Jeden strza mika z suszarki ;) A tu nie dostajesz w prezencie 10 pkt. :)
pozdrawiam
Tomek

Grubszy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Jak rozumiem tylko do pods

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Grubszy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
| Jak rozumiem tylko do podsuchu w trakcie jazdy :)

Tylko do podsuchu to byby lipa - trzeba pyta bo inaczej jest ze 30% szans
ze sie nie dowiesz o miskach.

b.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message
> [...]
| Jak rozumiem tylko do podsuchu w trakcie jazdy :)

Tylko do podsuchu to byby lipa - trzeba pyta bo inaczej jest ze 30%

Wspominajac Twa opowiesc sprzed jakiegos czasu: w okolicach Rawy
Mazowieckiej grasuja filmowcy w rzechowatym wisniowo-metalicowym Daewoo
Nubira. Zadnych anten czy innych znakow szczegolnych.

--
Pozdrawiam , Artur vel Kefir ;

Grubszy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wspominajac Twa opowiesc sprzed jakiegos czasu: w okolicach Rawy Mazowieckiej grasuja filmowcy w rzechowatym wisniowo-metalicowym Daewoo Nubira. Zadnych anten czy innych znakow szczegolnych.

Dodam jeszcze, e na starych czarnych tablicach rejestracyjnych. S tam bardzo czsto.
Tomek

Grubszy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tylko do podsuchu to byby lipa - trzeba pyta bo inaczej jest ze 30% szans
ze sie nie dowiesz o miskach.
Przyznam szczerze e na gwnych trasach to rzadko trzeba podpytywa, jed z CB ju ze 3 lata puszk i to zda rezultaty. Na bocznych drogach    z tym ju gorzej. Tylko jak w tym przypadku rozwiza problem nadawania, z tego co widziaem na zdjciach przy mikrofonie jest przycisk ktry trzeba nacisn a w hemie moe by te problem.

Tomek

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 27.06.2007 Grubszy <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

nadawania, z tego co widziaem na zdjciach przy mikrofonie jest
przycisk ktry trzeba nacisn a w hemie moe by te problem.

Trzeba wziac model z VOX i modlic sie zeby odciecie szumow bylo regulowane
;>

Sprint ST 955i 2000r - sprzedam. Info na priv
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

Maciek Wereski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Grubszy wrote:

Jak rozumiem tylko do pods

Bishoprd #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Maciek Wereski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
Wieslaw wrote:

> [...]
>
> Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Tez nad tym myslalem. W gre wchodzi chyba tylko cos przenosnego + zestaw

Witam
Tylko czy zastanowiles sie z kim pogadasz i kogo posluchasz....to radio
pracuje tylko z modulacja FM /fequency modulation/, praktycznie nie uzywana
w CB. CB to AM /ampilitiude modulation/...

Pozdro
Bishop
Dr BIG Red
Wawa-Jelonki

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Wieslaw napisa(a):
Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Poowa wacicieli GoldWingw ? :)

Mysl e najprociej byoby zaadaptowa wanie stamtd.

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

balth #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> napisa w wiadomoci
Wieslaw napisa(a):
Witam,
Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?
Poowa wacicieli GoldWingw ? :)

i bmw lt. ludzie maj przenone cb, mikrofony i suchawy w kasku a
wyzwalanie (grucha) wyprowadzone jako przycisk przy kierownicy.
[..]

--
bye

balth
XJR1300 RP02

CzarnyR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

http://www.jmcorp.com/

CzarnyR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Mona kupi Alana 42 (500 PLN) do tego zestaw suchawkowy plus przecznik
PTT na kierownic (120 PLN) i wykombinowa uchwyt - problem wodoodporno
lub sprowadzi specjalne radio z USA ale tutaj spore koszty. Adres podaem
wczeniej.

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "CzarnyR" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

> Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Mona kupi Alana 42 (500 PLN)

Alan z braku laku moze byc, ale Inteki znacznie lepsze :)

O ? Jakis nowy sie pojawil, nie wiem czy lepszy od poprzednika ?
http://www.maycom.pl/pages/cb_radia.htm
Takiego reczniaka to nawet nie koniecznie w sakwie czy kufrze ale nawet
"za pazucha" mozna przed deszczem chronic :)

A tu gotowe zestawy do motocykkli :
http://www.maycom.pl/pages/mikrofonosluchawki.htm

To naprawde zadna nowosc, ja to znam juz z piec lat ? Wiec nie ma co
wywazac otwartych drzwi :)

pozdrawiam, leszek

Nikanor nikanor@NOSPAM.gazeta.pl

Wieslaw <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):
Co sadzicie o takim pomysle?

Nigdy w yciu. Jad sobie sam, silnik mruczy, sonko wieci, yto na polach
faluje - chce si y. Nie zamierzam po niewoli wysuchiwa co to jacy
nieznani sprawcy wiedz albo myl o misiach-srysiach itp. Maj motor is maj
castle.

Nikanor
DL650

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Arni arniWYWAL@motocykle.org

Nikanor napisa(a):
> Maj motor is maj
castle.

jezdzisz tylko w maju ? ;)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

balth #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Nikanor" <nikanor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomoci
[...]

jak bdziesz mia par tysi do przejechania to moesz zachcie pogada z
tymi co obok ciebie jad
:)

--
bye

balth
XJR1300 RP02

Tytus z Fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***Uytkownik "balth"  jak bdziesz mia par tysi do przejechania to moesz
zachcie pogada z  tymi co obok ciebie jad

To chyba wystarczy interkom, no chyba ze chcesz aby w promieniu 2 km wszyscy
wiedzieli o czym gadasz...

--
   Tytus

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

balth napisa(a):
[...]

Ueee... Nie wydaje mi sie. Nawet koniecznosc dokonania pewnych ustalen w trasie jest mozliwa bez zadnych gadzetow - kwestia odpowiedniej organizacji i wczesniejszego ustalenia zasad.

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

mateo82 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

balthnapisal

[...]

Siema kolego od XJR 1300 masz CB w moto bo jestem tym bardzo zainteresowany mam radio suchawki tangente na kiere, moe odezwiesz si domnie na gg to pogadamy 6842090.

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mateo82 pisze:
Siema kolego od XJR 1300 masz CB w moto bo jestem tym bardzo zainteresowany mam radio suchawki tangente na kiere, moe odezwiesz si domnie na gg to pogadamy 6842090.

-- Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

ten to ma refleks (2 lata)

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Arni" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gq658l$mg8$1inews.gazeta.pl...
mateo82 pisze:
[...]

Juz dobrze Arni ;) Najszypciejszy portal oferuje podroze w czasie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

JOHN JOHN rekowsky@NOSPAM.gazeta.pl

Wieslaw <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Witam,

Co sadzicie o takim pomysle? Moze juz ktos uzywa?

Pozdrawiam

Wieslaw

ja bym to zrobil tak...sam nad tym mysle i mam juz sprzet do tego.
co prawda nie myslalem nad mocowaniem recznego cb bo jezdze z plecakiem wiec
pomijam t "rzecz"
zrobic w kasku miktofon i sluchawke to zaden problem.wystarczy tylko
wyprowadzic na boku kasku damski Jack zeby moc wcisnac kabel od recznego
cb.ja mam maycoma ah27...a przycisk moze byc tez na kabelku wlasnie na tej
wtyczce damskiej.reczniak zasilany jest bateriami lub akumulatorami.trzeba
poprostu zdobyc maly plaski glosniczek taki jak w walkie talkie motorola
dostepne za grosze na allegro i wkladne mikrofonowa pojemnosciowa przyklejona
tuz przy ustach w kasku...
a tak szczerze to wystarczy sluchac...non stop ktos sie pyta o droge i ktos
odpowiada.
kabel powinien byc elastyczny tzn jak sprezynka ;]
wpinasz tylko jacka i gra muzyka ;]

Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Mike #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Odnonie tematu CB i motocykle