Buty RetBike

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Czesc,
Jezdze w komplecie spodnie+kurtka firmy RetBike i po 10kkm zlego slowa nie moge na
niego powiedziec. Od jakiegos czasu szukam sobie tez butow, bo glany mi
sie zupelnie rozwalily. Chcialbym cos bezpiecznego, wygodnego,
nieprzemakalnego no i oczywiscie najlepiej za darmo :) Zastanawiam sie nad
butami RetBike: http://www.retbike.pl/index2.php?kat=akces&id_akces=20
Ktos z Was moze mial je na nodze i moze cos na ich temat powiedziec?

Piotr Klimek
Suzuki GS500E `94

sajgon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Klimek wrote:
Czesc,

czesc,

Ktos z Was moze mial je na nodze i moze cos na ich temat powiedziec?

Mialem je na nodze przedwczoraj. Nie mam porownania z innymi butami tej
klasy, ale sprawily na mnie wrazenie:
a) miekkich
b) delikatnych
c) waskich
d) kapciowatych

sa to wrazenia subiektywne. na mokrej w lomiankach nie maja juz rozmiaru
43. rozmiarowka chyba lekko zanizona (?) bo 44 wydaly mi sie zdecydowanie wieksze niz 'standardowe' 44.

pzdr,
saj.

na górę